Nyheter MDTV Forum Om Doner

SJØLSTYRE - en politisk modell til fordel for personlig og nasjonalt sjølstyre

Hei forum.

Siden min usedvanlig høflige forespørsel til [email protected] om å få gratis publisere mine skriftstykker ble ignorert, så tillater tilsynelatende ikke Steigan.no åndelig konkurranse til sitt marxistiske svada her på denne bloggen, og det har jo de full anledning til. Derfor lanserer jeg sjølstyre-modellen her på bakrommet.

Jeg er altså tidligere kjent på dette forumet som thormothr den opplysteste; noen kjenner meg kanskje som thormothr den usympatiske, eller tilmed thormothr den mentalt handikappa. Men det fine med sjølve skriftstykkene er at de er passe sympatiske og kunne vært skrevet av hvem som helst, og slik er frie for den tendensen til at diskusjoner hindrer refleksjon ved at idéer kommer bundet til en annens ego.

Poenget mitt med å dele disse skriftstykker er å dele idéer som for meg virker fornuftige og meningsfulle, og å få feedback på disse. Respons fra samtlige her på dette forumet er derfor velkommen - særlig etter å faktisk ha lest skriftstykkene. :smile:

https://www.sjølstyre.no

Til: [email protected]

Hei,

jeg sendte e-posten under for ei uke siden. Artiklene jeg spurte om Steigan.no er interessert i å publisere er ikke skrevet i et marxistisk perspektiv, men om det dere egentlig er interessert i er personlig frihet, redusert maktkonsentrasjon, og nasjonal frihet fra storkapital, så burde modellen jeg argumenterer for være interessant.

Ber i det minste om en kort respons på dette.

Mvh

[thormothr]

Fra: [thormothr]
Sendt: Sunday, August 11, 2019 1:33:27 PM
Til: [email protected] <[email protected]>
Emne: Artikler for Steigan.no

Hei.

Jeg har grublet i flere år på hvordan staten kan organiseres på en demokratisk og altruistisk måte som samtidig motvirker tendensen til maktkonsentrasjon. Det siste halve året har jeg prøvd å sammenfatte dette i en enkel og forståelig modell som jeg har utdjupet gjennom 8 skriftstykker.

Pål Steigan har etterlyst nye tanker og modeller til sin saftende marxistiske busk. Mine skriftstykker passer ikke på en marxistisk busk, men passer veldig godt på en busk for frihet og redusert maktkonsentrasjon, som jeg antar er motivet bak saftende buskevekster.

Mine 8 skriftstykker finnes her: https://www.sjølstyre.no

Dette er en ny nettside, og skriftstykkene er aldri før blitt publisert. Det finnes heller ingen link til nettsiden andre steder på nettet. Mitt inntrykk er at Steigan.no representer en tankefull gjeng hvor det passer å publisere disse innleggene, så jeg håper dere er interessert.

I tilfelle dere ønsker å publisere de 8 skriftstykkene, så ser jeg for meg at det holder å publisere ett nytt skriftstykke hver dag, slik at folk har anledning til å fordøye det som er skrevet. Det første kan feks. publiseres på en søndag, og det siste innlegget neste søndag. (Med en link til nettsiden først på den siste dagen.)

I tilfelle dere ønsker å publisere, så bruk gjerne mitt “kunstnernavn” thormothr som forfatter. Men om dere har krav om fullt navn på skribenter, så er dette greit.

Mvh

[thormothr]

Dette er en stor dag. Mi lange rekke med høflige og sympatiske kommentarer har blitt belønna med trust level 3, og utnevnelse som Aktivt medlem. Jeg er nå et fullverdig medlem av Steigan’s offisielle bande på 12 dissidenter. (De 2 andre aktive medlemmene er en chattebot og Steigan sjøl.)

Som én av Steigan’s 12 “læresveiner” må det finnes et håp om å bli hørt her i verden!

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::hear_no_evil::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck: …?

Snodig at du ikke får publisere dette. Interesant. Men irrelevant i en reell verden. Vi underkaster oss den gode tyrann for å slippe den onde tyrann. Men dette er jo et relativt spørsmål da alt flyter. Min løsning har vært å ha en maske av underkastelse for å bevare min frihet

Nei. Det har du ikke. Thormothr er like lite ditt reelle navn som Tjatta. Selv om dette kun er en illusjon for de som drifter nettet

Du hadde åpenbart ikke greid å henge med på turen
Ps; Morra mi het også det

Lykke til videre der i bakleksa

Jeg vil gjerne være bak forstyrrede personer.

Ok.
“Det står alltid en Thormthr bak en forstyrret person”

Stefar. Litt forvirrende det der skjønner jeg

Så en slimål som har krabbet ut av rompehullet til en annen slimål kaller min avdøde mor en hore? Og går samtidig i bresjen for et samfunn der du ikke vil ha noen beskyttelse av psykiatriens lune favn?? Hvor retardert er det mulig å bli???