Nyheter MDTV Forum Om Doner

Sjokkerende video viser at politiet skjøt en "gulvest" i bakhodet

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/01/sjokkerende-video-viser-at-politiet-skjot-en-gulvest-i-bakhodet/

President Emmanuel Macron har sagt at han ønsker en «bred nasjonal dialog», men handlinger taler tydeligere enn ord. Det han har gjort er å møte de gule vestenes protest med en stadig økende grad av politivold. Trebarnsfaren Olivier Beziade ble skutt i bakhodet av politiet i Bordeaux under en protestaksjon. Han ble «skutt ned som…

Hva jeg finner positivt, er at de gule vestene har vist vilje til å banke opp journalister, da det er en hån mot vanlige folk når journalistene kollektivt lyver for å beskytte eliten.

Frankrike; ‘Israelske tilstander’ - versus Palestinerne.

• Same shit, French wrapping . . . . . .

Ja sånn går det… Jævla lygepresse!

Det der bør de slutte med, tvert! Eller synker de raskt ned på motstanderens nivå, og da er det game over.

Macron er ikke akkurat populær i Frankrike, ser det ut som. Nå bli han enda mindre populær. De gule vestene er et symptom på at franske myndigheter ikke har gjort jobben sin. De er et symptom på at myndigheter og eliter har vært drevet av grådighet, egoisme og en total mangel på kontakt med grasrota. Jeg er spent på hvordan dette vil utarte seg fremover.

Det er ikke vanskelig for journalister å unngå dette, de behøver kun rapportere sant. Demonstranter pleide å like at journalister kom, da det betød oppmerksomhet og at de kunne få sine synspunkter på trykk. Hva vi har opplevd er at journalistene kun vil snakke med deg fordi de vil ha et sitat de kan klippe i stykker, så de kan presentere deg som utviklingshemmet eller et monster.

Når journalistene oppfører seg slik, og rettferdigjør det med at ytringsfrihet ikke er frihet fra konsekvenser, som når en journalist ringer din arbeidsgiver og spør om hvorfor du ikke har fått sparken, så må vi lære dem at pressefrihet heller ikke betyr frihet fra konsekvenser.
screw%20your%20optics

@runeulv
Veldig synd at du forsvarer vold mot journalister, uansett hvor korrupte noen av dem måtte være. Den volden bare skader saken. Uansett er det langt under pari - og dypt usivilisert - å møte ord med vold. Det er aldri greit, og selv de fleste barn skjønner det.

La meg gi deg et visdomsord, sakset fra den utmerkede avisa Friheten, på veien:

Det er først når myggen lander på bjellene dine, at du skjønner at vold ikke løser noen problemer.

Jeg tror ikke så mye journalistene er korrupte, som medlemmer av en kult, og jeg tror dette kult-fenomenet er bevisst, siden det betyr at kult-lederne har all makten.

Er du en anstendig journalist så har du tydeligvis mistet jobben for lenge siden når vi ser hva vestlig media trykker, og hvis det er slik at journalistene er maktas uvillige propagada-offiserer ut av frykt for å miste jobben, så er det like greit at de holder seg unna de som de lyver om, fordi de er redd for å få en på trynet.

Det er også elementet at vi som samfunn har behov for å legge all denne galskapen bak oss, og da behøver vi en syndebukk som kan få all skylda, så de stripede bare blir propagandaoffer for syndebukken. Det er således journalister som tvinger politikere til å lyve, som muliggjør bombing og som er hovedgrunnen til at vi lever i et samfunn hvor arbeiderklassen ikke har råd til barn. Journalister er også den gruppen som flest allerede hater, så du har også dette elementet når man utpeker journalistene til syndebukker.

Jeg har lyst til å fylle ut litt mer. Vestlige journalister synes tydeligvis at det er greit at fransk politi banker opp demonstranter, da du kan gjøre et youtube søk etter ‘french police brutality’, og finne hauger av videoer med under 500 seere. Hadde journalistene påpekt volden, så kunne ikke Macron brukt politivold for å skremme folket til lydighet, men som vi alle vet, er det å skremme folket til lydighet den vestlige pressens oppgave.

Dunker hodet inn i en betongvegg.

Eldre par bankes opp mens de venter på bussen.

Et par som spiste og var på vei bort.

En gruppe som banker opp en fyr

Å sloss med politiet er det rene idioti, så da er det bedre å gå for de som støtter politivolden.

Det finnes da en helt uovertruffen og temmelig fredelig metode å hanskes med presstituerte på, og det er å slutte å kjøpe smøreriet deres. Det funker som bare det.

Du kan ikke boycotte statsstøttede megafoner, og forvente at det virker. Det er ikke så viktig å overbevise deg eller Steigan.no heller, da dere er for gamle og vellykkede til å gjøre noe. Det viktige er å få unge menn til hate journalister og sensur, og der har vi den største Youtuberen Pewdiepie på laget.

Poenget er at Pewdiepie pusher nok av våre memer til at journalister som følger med forstår at han er en av oss, så de stempler han som en nazist, men det er også sant at han ikke poster noe som er rasistisk, så MSM lyver når de demoniserer ham.

Ellers så måtte jeg le, når MSM startet med incel hat, da å hate unge menn fordi de ikke lykkes på kjøttmarkedet ikke bare er å trampe på de svakeste, men 80% av unge menn sliter med å finne en partner, og 30% vil ikke lykkes nok til å få barn.

Vi har derfor ikke noe problem om offentlig debatt blir høyrisikosport hvor unge menn kan vise hvor fryktløse de er, men de som baserer på kvinner og menn med barn vil slite om dette skulle skje.

Mooaaahaahaa! Uten å gå nærmere inn på det substansielle her, vil jeg bare si at det er relativt gåtefullt hvordan herværende kommentariat og dets diktatur på noen som helst måte kan fremstå for noen som spesielt vellykkede individer, selv med stor velvilje i definisjonen:

En gjeng enøyde kommunister med over snittet nasjonalt sinnelag, sporadisk besøkt av en håndfull til denne verden løst knyttede konspirasjonsteorikonsumenter, og vekselivs flankert, hhv. motsagt av én pragmatisk anarkist, pluss ett stk.ved passende anledninger selverklært nazist, samt en og annen bortkommen sosialdemokrat – det er så mange taperfaktorer samtidig, at det er å øve grov vold på språket å gjøre selv den mest forsiktige kobling til begrepet vellykket. :grin:

Dere har alle tenner, som franskmennene sier.

@aford
Det er for lite memer på Steigan.no, memer som lesere kan laste ned å spre selv.

De fleste som føler sympati, føler ikke at de skriver godt nok til å delta, men å dele memer med venner, er noe de tør gjøre.

Den som virker vellykket, som jeg kan komme på, er Jared Kushner, men selv han er det noe rart med.
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2018-05-17/qatar-the-kushners-and-666-fifth-avenue

J.K.

En reporter brukte nå hjelm i Paris , mens hun rapporterte, og det var sikkert en god ide.

Del ut hjelmer til hennes lesere og seere også, så ikke hodene tar unødig skade.

Media har også begynt å skrive om politivolden.

Antar vi at under alt hykleriet til en journalist, så finner vi et anstendig menneske drevet av frykt, så er det kun når journalistene frykter folket mer enn arbeidgiver og kollegaer, at de vil tørre å skrive sant.

Min mening om disse elitenes journalister er så politisk ukorrekt at jeg tror den ikke passer offentlig. Derfor bør jeg ikke dele den her. Jeg overlater til leseren å å resonnere seg frem til hva jeg kan mene om den saken.