Nyheter MDTV Forum Om Doner

Shanghai Cooperation Organisation stiller opp for Syria

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/06/shanghai-cooperation-organisation-stiller-opp-for-syria/

Den eurasiske alliansen Shanghai Cooperation Organisation har hatt toppmøte i Bishkek i Kirgistan 13. og 14. juni 2019, og i deres sluttkomminiké tar de uttrykkelig stilling for Syria. I uttalelsen heter det: De understreket som sin felles holdning at det ikke finnes noe alternativ til å løse situasjonen i Syria gjennom dialog samtidig som man…

Spørsmålet er vel i hvilken grad folkets meninger kommer til uttrykk når “hele Asia” taler. Når det er sagt så er jeg ikke i tvil om at folket ikke har sitt talerør i den styrende eliten her i vesten heller. Problemet knyttet til demokrati og ytringsfrihet skal imidlertid ikke få bli stukket under en stol når vi diskuterer “Asias mening”. Den luxusen vi har av å kunne kritiserer våre herskere i vesten, er de ikke i nærheten av å kunne nyte i Kina og Russland.

Eksempel: Julian Assange, Edward Snowden, Chelsea Manning + + + . . . . .

Jeg er litt usikker på hvor stor luksus folk nyter, når de risiskerer å forsvinne inn i hemmelige fengsler, slik som i USA eller UK. Jeg synes det likner mer på dagens Kina, eller den gamle sovjet-unionen, som absolutt ikke finnes lenger. Heller ikke det russiske nitti-tallet, som konsekvent omtales nedsettende av dem selv.
Jeg er ikke en gang sikker på at kineserne vil la seg styre særlig lenger. Så vidt jeg kan forstå er det nye sosiale kredit-systemet, designet for konkurs.

Japan vil også være med:

For all del! Men vi ligger allikevel bedre an enn Russland og Kina. Vi har noe bedre ytringsfrihet, men vi kan ikke kalle oss for demokrati av den grunn. Når det gjelder respekten for internasjonal rett er derimot vesten langt bak de to nevnte landene.

At vi i utgangspunktet burde ligge milevis foran russerne og kineserne (so far!), er en kjensgjerning. Likevel, lar det norske samfunnet seg stort sett lure trill rundt etter oppskriften til Freuds nevø, Bernaise.
Det mest skjellsettende eksemplet i så måte, er etter min oppfatning - måten fullstendig korrupte og maktsyke ‘folkevalgte’ [Bernaise - igjen] besørget at dette landet ble tilsluttet den zionistiske kabalen i Brussel - ‘EU’. (De samme falske argumentene for denne ‘‘godhetens borg’’ ble tatt fra Bernais’ lærebok dengang, og presentert som uungåelige konsekvenser for ‘utenforskap’ - på eksakt samme vis som gjeldende for England etter deres 1ste famøse ‘referendum’.
Freud’s nevø’s lærebok har vært grunnlaget for det ‘gospel’ folk har blitt foret med siden tidenes morgen, alt for å drepe millioner på millioner av uskyldige mennesker og siden rane deres rettmessige ressurser, så som nettopp i Syria’s tilfelle.

De aller fleste mennesker vet utmerket godt forskjell på ‘rett og galt’ - også politikere. Og her er det at ‘forstanden’ svikter så fundamentalt:
Stikkordet er ACCOUNTABILITY - eller ansvarlighet på streit norsk!

Hvilke personlige konsekvenser fikk det for regjeringssjef Brundtland (og hennes nærmeste medløpere) det som skjedde bak ryggen på det norske folk i 1972 på Kreta…?

Hvilke personlige konsekvenser fikk det for regjeringssjef Stoltenberg (og hans nærmeste medløpere) det som skjedde bak ryggen på det norske folk i f.m. norges militære bombing av Libya i 2011…?

Spørsmålene er faktisk uvesentlige i rent demokratisk sammenheng - så lenge de ikke vinkles korrekt,:

Hvilke personlige konsekvenser lot i ettertid det norske folk dette få for de ‘politiske’ menneskene som sto personlig ansvarlige for det som skjedde, bare i disse tilfellene…?

(Eksemplene står formelig i kø…)

Når det gjelder ‘respekten for internasjonal rett’ er det på nøyaktig samme viset:
Det norske folk - lar sine ‘folkevalgte’ logre for (mens det skåles i champagne & etes kanapéer sammen med) zionistenes store stygge hund - USA, uten personlige konsekvenser (faktisk ikke annet enn at solide ‘politiske kjøttbein’ blir tildelt de flinkeste logrerne, Schtoltenberg er et skoleeksempel i den forbindelse…).

• Konklusjonen må bli, at Norge som nasjon, fremstår som en forsamling sauer, ledet av de mest narsissistiske, sosiopatiske og psykopatiske sauene . . . . .

Makan…!

applause

Edit: Det engasjement den såkalte ‘tause majoritet’ har utvist i etterkant av de zionistiske lapdogs uthentelse av Julian Assange fra Equador’s ambassade taler sitt altfor tydelige språk . . . .

• ‘‘Pjuskefiddinger’’ var det noen som sa, tja - det er vel et ganske dekkende begrep . . . . .

Dette er jeg også enig med deg i. Spydspissen i vestens ytringsfrihet er knukket. Dersom jeg mente at vesten har vært demokratisk styrt fram til nå, ville jeg kalt det en avvikling av demokratiet, men det gjør jeg ikke. Uansett er det snakk om en overføring av makt: bort fra folket til eliten. Dette kan vi andre klage vår nød over i all evighet uten at vi blir arrestert eller torturert, men til ingen nytte. Eliten kontrollerer talerørene. Det eneste vi oppnår med vår “luxuriøse ytringsfrihet” er at vi blir hørt, sett, analysert og effektivt nedkjempet, under det falske dekke av at vi lever i demokrati som elsker meningsmangfold. Om ytringene våre får slagkraft derimot, går det med oss som med Snowden, Manning og Assange. Kina og Russland bruker andre og mer primitive virkemidler enn ytringsfrihet til å bekjempe sine dissidenser.

Jeg håper de kan bidra til å bringe dette under kontroll også.

Ikke for at det står særlig bedre til i junaiten.

Og der kan verken stat eller føderasjon hjelpe.