Nyheter MDTV Forum Om Doner

Sanders: – Kan ikke sidestille anti-semittisme med legitim kritikk av Israel

Og mer spinnvilt blir det når man leser “The Noahide Dinim Sub-Laws”. Det er så spinnvilt at jeg finner ikke ord,…annet enn å spørre forsamlingen om vi virkelig er så åndskastrerte at vi vil akseptere “én verden” diktert av hva som står i Talmud, og diktert av hva en gjeng “jødiske” rabbier mener å kunne tolke ut av “skriften”?

Kan vi håpe på, at forsamlingen snarest våkner opp til det faktum, at “kampen mot antisemittisme” handler om noe helt annet enn hva det presenteres som?

Kampen mot antisemittisme i vesten, slik dette velmenende defineres av et flertall, ble jo egentlig vunnet allerede umiddelbart etter WW2: Siden da har det hersket stor sympati med jødene, de har offerrollen, det er ansett helt sosialt uakseptabelt å snakke stygt om eller vitse om jøder, enn si ha kritiske innvendinger mot offisiell historieskriving vedr. jøder og staten Israel, og de få som bryter tabuene er blant de mest marginaliserte, fordømte og overvåkede smågruppene vi har.

Når kampen mot antisemittismen nå liksom bare må styrkes med alle midler er det selvfølgelig noe annet det handler om. Det burde være klart selv uten å ha hørt om Noahidelover.

Og ja, du kan alltids håpe. Jeg tror vel egentlig ikke denne brogete forsamling er den med færrest folk som er i stand til å ta det inn, men prøv å få de store masser til både å åpne seg for ubehagelige muligheter og til å handle koordinert på det de ser. Det ser ikke veldig sannsynlig ut at det vil være et folkelig opprør som evt. byr rabbiene på mest motstand. Vi er fremdeles en smule velstandsmette og sløve, vet du. Aldri undervurdere forfall grunnet manglende vedlikehold.

Siden dette er en kommunistdrevet nettavis, og jeg er litt anarkist, litt oppgitt og alltid ertelysten, får jeg si det som det er: Arbeiderklassen er jo dønn korrupt, for kølsvarte. :grin:

Arbeiderklassen(folket) er jo deg, aford!
Husk at den jødiske eliten elsker antisemittisme, for det hjelper dem med å vedlikeholde fiendebildet som binder nasjonen deres sammen!
Men hvis du oppfordrer til økonomisk boikott av Israel, da er fanden løs, bokstavelig talt!

Jeg husker det og jeg husker det så det gir utslett på hjernen.

Nei nei nei. Korrupt kanskje, men ikke arbeiderklassen. Makan. “Folket” høres harmløst ut, men jeg stikker gjerne av ganske fort når stemningen blir utpreget folkelig, så jeg er nok ikke folket heller. Mine følelser vis à vis folket vakler mellom solidarisk omsorg og oppfatning av det som en saueflokk. Noen voldsom respekt for annet enn dets antall og dets morsmål har jeg litt besvær med å mobilisere, men det kan jo være litt søtt på en god dag, folket. Men du får hilse det og si det må våkne og samles på valen.

Jeg har i andre sammenhenger spådd at det såkalte New World Order (som på mange vis allerede er her) vil i sin neste fase (hvor den annonseres offisielt) etableres FØRST i NATO-tilknyttede land. Så vil “medlemslandene” (da de er strippet for selvstendig makt og fralurt sin individuelle forsvarsevne) tvinges til å delta med alle sine ressurser og sine folk som kanonføde, i den “gode” NWO krigen mot de “onde” som ikke viser vilje til å tilpasse seg (Russland/Kina etc).

For NWO, offisielt annonsert, må jo “ha noe å starte med”, og vi forstår jo alle at den ikke kan oppstå fra ingenting, og over natten inkludere alle stormakter.

Så vi i Europa er vel de som først får svineriet i fanget, og som skal betale prisen for å få inkludert de gjenstridige.

Skjeler vi litt til dette med Noahidelovene, anstrengelsene for å få på plass det tredje tempel i Jerusalem osv, så kan det jo godt være at vedlagte artikkel gir en pekepinn på hvordan de har tenkt å snekre det til i starten:

Det er jo også mulig at disse fremstøtene er rene psyops for å forvirre verdens befolkning, men det gjør ikke saken bedre, eller lettere. TVERT I MOT! Uansett, vi er nødt til å få disse temaene frem i den offentlige debatten, så det norske folk kan begynne å engasjere seg. For vi har ikke noe ledelse i dette landet som ivaretar landets og folkets interesser. Politikerne er en dårlig vits, vårt forsvar er en dårlig vits, vår etterretning er en dårlig vits, osv osv. Det er til å BÆLJE over.

Husk at den jødiske eliten elsker antisemittisme, for det hjelper dem med å vedlikeholde fiendebildet som binder nasjonen deres sammen!

Har du en kilde ?

En link?
Dette med et fiendebilde for å forene folket/nasjonen mot en fiende er en så gammel og velkjent taktikk at en link skulle være unødvendig. Alle land bruker i større eller mindre grad fiender for å forene folket, men Israel er det landet som behersker dette best, de har jo brukt dette i over 2000 år!

USAs elite er også avhengige av fiender for å få gjennomslag for sin menneskefiendtlige politikk, har de ingen fiender så lager de en. Og er ikke fiendebildet godt nok, så kan du være sikker på at det kommer en falsk flagg-aksjon.

Men du spurte om en link, og det skal du få, men først en liten forklaring.
I USA ble det nylig vedtatt en lov som forbyr offentlige ansatte å delta i økonomiske boikottaksjoner mot Israel. Hvis du deltar i slike aksjoner mister du jobben. Journalist Rick Sanchez reagerte voldsomt på dette, og mener at loven er udemokratisk.

Rick Sanchez har i videoen under et intervju med talskvinnen for ZOA (Zionist Organization of America). Det er første del av intervjuet som er interessant, talskvinnen for ZOA har ingen problemer med at du sprer løgner om Israel på facebook og Twitter, men nåde om du boikotter Israel økonomisk!

The show must go on

Lurer på om ikke innlegget ditt har feil adressat. Det er postet som svar til meg, men det er ingen sammenheng som tyder på at det burde være det. Tipper det skulle være til Johnny?

One important piece of the puzzle.

Takk for svar.
Har sjekket videoen. ( Du verden, den var voldsom.)

In Russia in 1899, I. M. Biekerman argued strongly against Zionism, as an idea deemed “quacky, inspired by anti Semitism ( forkortet sitat )
200 Years together Chapter 7: "The Birth of Zionism " ( punkt 42 )

Bakgrunnen :
Dette sitatet som liknet det du skrev kom jeg over i går, før jeg leste innlegget ditt.

Det ble skrevet for 120 år siden.

Det som skjedde, var at jeg tenkte jeg skulle se etter boka som Aleksandr Solzjenitsyn skrev før han døde.

Han ble forøvrig tildelt Nobelprisen i litteratur i 1970

The Nobel Prize in Literature 1970 was awarded to Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn “for the ethical force with which he has pursued the indispensable traditions of Russian literature.”

Alexandr Solzhenitsyn Interviewed ( om sin bok 200 Years together )

Sitat :
Chukovskay: Am I right to understand that in the first chapters of Book 2, devoted to the Revolution, you disclose the Russian noms de guerre of Jewish revolutionaries and count their number in the supreme Revolutionary bodies so as to show in the closing chapters, when talking about the need for nationwide repentance, that Jews have cause not only to resent Soviet power, but also to repent?

Solzhenitsyn: That’s right, both.

Her forteller Jordaan Peterson ( under ) at han har tenkt på dette med at flere av jødene har en IQ som ligger 15 poeng over det vanlige, og at det kan ha sammenheng med at de er høyere oppe i samfunnet.
( Jeg vet ikke om Peterson er controlled opposition, men noen mener det )

Kilde : youtube
1.Her var den første videoen jeg så, hvor Jordan Peterson sa man IKKE kunne få den på engelsk

2.Her blir han ovverrakt boka på engelsk :
Youtube :
"Jordan Peterson Avoids Question on Aleksandr Solzhenitsyns Two Hundred Years Together and Holodomor "
Han blir overrakt boka av en av dem som har vært med og oversatt den, og en av dem stiller så et spørsmål som Peterson ikke får til å svare på.

200 years together handler om historien jødene i Russland.
Om videoen:

00.00 - 46.00 Putin sier i videoen under at han er glad for Soviet systemet kolapset, og han sier at opptil 80-85 % av den første soviet unionens regjerings medlemmer var jøder, og at disse var guidet av en

falsk ideologisk tenkning, som gjorde at de undertrykte og fengslet etterfølgere av judaisme, kristne, muslimer og andre relegioner . :

Under en av videoene der han leser fra boka stod det mange takknemlige hilsener.

“Thank you Mr Peterson for sharing this invaluable piece of history.
There is No Way to understand our current political and social dynamics without first reading 200 years together”

Så kom jeg over en link med 200 years together .
.
I et kommentarfeltet så jeg at det stod dette :

Thanks! I had it separated into 2 parts: the chapters that were released for the public, and ‘the censored chapters’ (2,3,6,7,8,9,10,11,12,15). Two separate pdf files. Now I have a seamless version, yay!

Jeg leste derretter i linken denne postet, litt av kapittel 7, (et av de sensurerte kapitlene ) og der fortalte Solsjenitsyn hva som var starten på Zionismen.
Han sa dessuten at de russiske jødene spilte en stor rolle.

Han har blitt beskyldt for å være antisemitistisk etter å ha skrevet om dette, men han mente denne delen av den russike historien var viktig å få fram, og det var Russland han var opptatt av, og han mente ikke at han var antisemmitistisk.

Det har altså tidligere vært enkelte kapittler som har vært sensurert, som kapitlene 2-3 og 6-12 og kapittel 15.

Men…
I denne linken under denne kommentaren om de sensurerte kapitlene lå det visst alt sammen.

KLIKK HER TIL BØKENE :
http://www.renegadetribune.com/wp-content/uploads/2018/09/Solzhenitsyn-200-Years-Together-Encrypted.pdf

Kaptittel 7 handler om begynnelsen til sionismen, og der tok han med en kritiker som hadde sagt følgende : ( NB )

In Russia in 1899, I. M. Biekerman argued strongly against Zionism, as an idea deemed “quacky, inspired by anti Semitism ( forkortet sitat )
200 Years together Chapter 7: "The Birth of Zionism " ( punkt 42 )

Da jeg så hva du hadde skrevet, så tenkte jeg på dette som stod der.

For de som er nysgjerrig på dette, tror jeg knapt man får tak i denne boka, men den kan altså leses på denne linken.

Noe her fra 200 years together .
Aleksandr Solzjenitsyn.

It was at this time that the publicist, thinker and organiser Asher Ginzberg became known, under the eloquentpseudonym of Ahad Haam (“One of His People”). He strongly criticised practical palestinophilia as it had been constituted; what he advocated was, “before striving for a renaissance on a territory”, to worry about “a ‘rebirth of hearts’, an intellectual and moral improvement of the people”: “to install at the centre of Jewish life, a living and spiritual aspiration, a desire for national cohesion, revival and free development in a national spirit, but on the basis of all men.”

19 This will later be called “spiritual Zionism” (but not “religious”, and this is important).That same year, 1889, in order to unite among them those who were dear to the idea of a rebirth of national feeling, Ahad Haam founded a league—or, as it is called—an order: Bne Moshe
20‐ (“The sons of Moses”), whose status “resembled strongly those of the Masonic lodges; the applicant made the solemn promise of strictly executing all the demands of order; the new members were initiated by a master, the “big brother”; the neophyte undertook to serve without reserve the ideal of national rebirth, even if there was little hope thatthis ideal would be realised any time soon.”

21 It was stipulated in the manifesto of order that “national consciousness takes precedence over religious consciousness, personal interests are subject to national interests,” and it was recommended that a feeling of unreserved love for Judaism, placed above all other objectives of the movement.

Thus was prepared “the ground for the reception of political Zionism” of Herzl
22… of which Ahad Haam absolutely did not want.

He made several trips to Palestine: in 1891, 1893, and 1900. Regarding colonisation, he denounced an anarchic character and an insufficient rootedness in tradition.23 He “severely criticised the dictatorial conduct of Baron Rothschild’s emissaries
This is how Zionism was born in Europe, a decade behind Russia.

As Stefan Zweig writes,

Herzl cherished the dream of seeing the Jews of Vienna enter the cathedral in order to be baptised

and seeing the Jewish question resolved once and for all by the fusion of Judaism and Christianity.

At the first Congress of Basel in 1897 he produced a very strong impression “on the Jews who were meeting for the first time in a parliamentary role,” and “during his very first speech, he was unanimously and enthusiastically proclaimed… leader and chief of the Zionist movement.

” He shows “a consummate art to find the formulas of conciliation”, and, conversely, “the one who criticises his objective… or merely blames certain measures taken by him…, that one is the enemy not only of Zionism, but of the entire Jewish people.”

2At this 1st Congress, the delegates of Russian Zionism “constituted one third of the participants… 66 out of 197.”

In the eyes of some, their presence could be regarded as a gesture of opposition to the Russian government. To Zionism had adhered all of the Russian Khovevei Tsion, “thus contributing to the ‐establishment of global Zionism.

Mere der i linken som herved er lagt ut.

Beklager. Da skulle det være i orden.

Tankene går til Anders Behring Breiviks mamma.
Hun døde også i kulissene, uten mediedekning.

Jeg tenker vi sier 48, jeg, for de hadde forlengst sluttet å drive egen politikk da tredje Eu-kamp sto. Kan hende de aldri har hatt noen.

Fremveksten av nasjonalismen var totalt ødeleggende for alle jøder som oppholdt seg i området kalt for : The Pale. Et område som strekker seg utover store deler av Øst Europa og Russland. Systemet med Emisærer/sendebud fra det jødiske miljøet til Konger og dronninger opphørte som en følge av nasjonalismen . Forskjellig lands lover og regler begynte å ramme Jødene på forskjellige måter. I Russland gjorde en lovendring at de ikke lenger kunne eie ikke-jøder. Som straff for alt dette bestemte en gruppe med jøder seg for at de også ville ha sin egen nasjonal stat. Disse Europeiske jødene bestemte seg for at deres relgion endret deres Dna og at de alle på et mirakuløst vis ble arabere av å bli født av en eoropeisk jødisk mor. Derav sionisme. De som er arabere. Så som en kvise på verdens rumpe ser vi så fremveksten av Israel, den jødiske stat, etablert av de som overlevde etableringen av nasjonalstatene i Europa.