Nyheter MDTV Forum Om Doner

Riksrevisjonen: Alvorlig kritikk av mange fiskeriministre

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/04/riksrevisjonen-alvorlig-kritikk-av-mange-fiskeriministre/

Av Frode Bygdnes. Riksrevisjonen la frem sin undersøkelse av kvotesystemet i kyst- og havfiske, den 28.april. De startet med å klargjøre sine begreper for kritikk. «Alvorlig» er deres nest kraftigste kritikk. Svært alvorlig bruker de bare når det er fare for liv og helse. En kan nå forstå hvorfor fiskeridepartementet ønsket å få behandlet Meld.St.32…

1 Like

Jeg lurer på hvor mange av dem som var som Ludvigsen, og dermed har vært lette å presse?

Er det slik at morilden avslører dem - slik som delfinene her?:

På seg selv kjenner man andre.

Hva mener du? At riksrevisjonen er like korrupte, som fiskeriministrene, eller at du er som delfinen her, og vi kun ser sporene etter deg?

Refererte altså til den unødvendig sure kommentaren til et annet innlegg jeg hadde, som sikkert hadde med surhet pga uenigheter i prositusjonsdiskusjonen tidligere. Men må være lov å være uenig.

Det er ikke lett å forstå hva du egentlig vil si med kommetarene dine. Sikkert derfor du kaller deg kommentator. Hvis du fortsetter å øve kan det bli begripelig til slutt.

Takk det samme. Kanskje du bør prøve normal folkeskikk? Du har kanskje aldri hørt om det? Du kommenterer også alt for mye, og ingenting av det er interessant. God bedring.

Temaet her var interessant - “kvotesystemet”. Ikke gjør det til “psykopati” eller lignende

1 Like

Hei Kjell - der var du, jo - long time, no see.

Det bedre at du prøver, du som påstår at du vet hva folkeskikk er. Jeg venter i spenning. Snøfnugg.

“Hei Kjell - der var du, jo - long time, no see.”
steigan.no følger Youtube-systemet

Er jeg et “snøfnugg”? Er du nebbete? Det er du som kom med unødvendige sure oppstøt til kommentaren min (tipper pga prositusjonsdebatten, ulike syn tillates ikke av de aller mest fanatiske). Dette gidder jeg ikke. Du er herved ignorert fra nå av. Lykke til videre.

Har du vært bortført av aliens?

Du poster et innholdsløst spørsmål

Hei Kjell.
Ser du er tilbake. Savnet du oss littegrann ?

Det tar en uke å omstille seg.

Til livet på jorden?

steigan.no er formodentlig de gudløse. Det står sikkert på første side i Das Kapital (-> Das Gold)
-Min kjære sønn. Ser du hva dette er?
-En gullring?
-Det er det som betyr noe i denne verden, gull
-Det lille der?
-Det betyr Alt
-Da vil alle ha det?
-Akkurat. Derfor kriger vi

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.