Nyheter MDTV Forum Om Doner

Resett nede . Sansynligvis hacker angrep

Resett skriver : google har nå blokkert alle annonser på Resett
Gjett om google er politisk.
Ytringsfrihetens kår i Norge fortsetter på Debatten i Nrk med resett som tema
Vil Steigan.no også nevnes i forbifarten eller på andre måter ?

Solvang tok en annen debatt om Trump og ytringsfrihet, se lenke nr 3.

Fra kommentarfeltet :
1.
“Hva består Resett-problemet av - når vi søker roten av det essensielle?
Oppsummering.
(Dette er hva du skal legge deg bak øret Solvang, slik at du blir i stand til å holde toget på skinnene)
Gruppen A har meninger X
Gruppen B har meninger Y
Y står i diametral motsetning til X
Alt er i skjønneste ro og orden. Intet problem at ulike grupper har ulike meninger.
Når så B ankommer konkurransearenaen og får se X så mister de lysten på å konkurrere med sin Y. De forsøker istedet å overtale arrangøren til å diskvalifisere A.
Den eneste fornuftige forklaring på dette består i at B tviler sterkt på at Y vil slå X i konkurranse. Derfor søker B å rydde A av veien ved utenomsportslige metoder. B viser æreløs oppførsel.
Dette er essensen av hva problemet dreier seg om.
Ikke for så meget som ett sekund skal det være nødvendig å fordype seg i hverken X eller Y. Solvang, kvaliteten på din rolle som programleder står og faller på hvorvidt du evner å opprettholde fasthet til de sunne prinsipper som sier alle må få ha tillatelse til å konkurrere.”
2.
“…det er nok klovner i manesjen til en forestilling som varer i 100 år.”

4 Likes

Jeg lever i en merkelig Liberalistisk tid. Jeg har politikere som går rundt i fotform sko og lilla skjerf designet av Hugo Boss, som sier til meg at jeg kan elske hvem eller hva jeg vil, men jeg får ikke lov til å hate noen. I enkelte tilfeller er det faktisk kriminelt om jeg hater noen. Slik verden ser ut for meg så har hippiene som styrer verden min mistet forstanden og laget et perverst totalitært flower power samfunn.

4 Likes

Ja, noen liker ikke patriotisme andre steder .
Nå blir dette også lagt merke til av Nettavisen.Håper mange medieaktører våkner.
https://www.nettavisen.no/økonomi/google-har-blokkert-alle-annonsene-til-resett/3423675570.html

2 Likes

Google har også visstnok stengt ned Irans pressebyrå, så Google sensurerer hva amerikanske myndigheter ønsker de skal sensurere, og antallet nedstenginger har økt under Trump.

1 Like

Våkner Aftenposten ?
Kanskje i sammenheng med den debatten som kom på Nrk 1 21.20 25 april :

2 Likes

Nrk1 lagrer nok programmet blandt de andre i “Debatten” som det heter, om man ikke kan få sett det i kveld 21.20.
Kom til å tenke på at dette med at det kom fra Venstre, denne annonsørboikotten, det kan også ha årsak i det resett skrev om Trine Skei Grande, og det ser ut som det går dårlig for dem. Håper de på revansj i kveld ?
Er det plassert rasist- troll i kommentarfeltene som en form for sabotasje ?

**Bare hver tredje velger som stemte Venstre i 2017 sier at de ville gjort det samme i dag.

3 Likes
2 Likes

“Har dæm latt seg inspirere av ho Laila, nu?!”

-Tor Mikkelikski, vara-sirkusdirektør

2 Likes

Så du stoler på at PST forteller sannheten?

Spioner lyver så det renner av dem, og PST har en lang historie når det kommer til å lyve om folk de mener kan være nasjonalister eller kommunister.

2 Likes

Nei, det ville selvfølgelig være å ta godt i å påstå at jeg stoler på PST. Og de skal pr. definisjon ikke stoles på, da de har hemmelighetskremmeri som et gjennomgripende karakteristika ved sin aktivitet. Dessuten det du ellers påpeker om bias i etaten. Men kjip høne kan jo også finne korn.

Men: Jeg stoler ikke på ho Laila heller, og har en smule vondt av hennes mann i disse dager. Uansett hvem som jukser mest, ho Laila eller han PST, selv om jeg harsellerer litt med saken.

2 Likes

Dette var en selvfølgelighet i gamle dager, og det samme gjalt journalister og prostituerte, men i klovneverdenen, så er de notorisk upålitelige som samfunnet skal ha som sannhetsvitner, mens vi skal anta at vanlige folk har manipulatoriske hensikter om de går mot Narrativet.

1 Like

Helt uholdbart, men sånn er det blitt.