Nyheter MDTV Forum Om Doner

Regjeringen med lovforslag som skal kunne gjøre det mulig å innføre portforbud

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/regjeringen-med-lovforslag-som-skal-kunne-gjore-det-mulig-a-innfore-portforbud/

Vil kunne pålegge folk å holde seg innendørs i opptil 21 dager. Forslaget skal nå ut på høring. Dette skriver NRK som fortsetter: I forslaget som ble sendt ut på høring i ettermiddag, foreslår justisdepartementet følgende rammer rundt et portforbud. Et portforbud kan vare i inntil 21 dager, med mulighet for forlengelse i 14 dager.Portforbudet…

9 Likes

Folk vil vel godta dette også. Men viktig å huske at vi som gidder å gjøre noe faktisk kan få til en del. Derfor makthaverne er så ivrige etter å stemple oss som konspirasjonsteoretikere osv.

5 Likes

Det disiplinerte norske folk er no klar til å stille seg opp i kø for frivillig avretting ved mistanke om smitte. Brystskot ståande pluss nakkeskot liggande. Til alles beste, for å redde liv. Våre myndigheter veit best.

4 Likes
  • kontra Det Norske Folk: du snakker om å ‘‘male seg selv opp i et hjørne’’ . . . .

Gærna og sauene....
[The Norwegian Prime Minister and her subservient underlings]
(Høyreklikk: ‘View image/Se bildet’ for å åpne/forstørre…)

6 Likes

2 Likes

Ringer det noen bjeller i topplokket til folk flest nå ?

Nå som Erna er godt i gang med å vaksinere og folk venter at tiltakene skal oppheves når som helst så gjør hun det stikk motsatte.

Tanks i gatene, soldater som ligger i skogen med sniper rifler og skyter deg om du stikker hodet utenfor døren.

Dette er som hentet fra en billig grøsser.

De som støtter portforbud kan kastes på historiens søppelfylling sammen med Quisling og Rinnanbanden.

8 Likes

Bedre med en lovregulering, enn at det skal skje etter impulsmetoden. Hvis du hadde løftet blikket litt, så hadde du kanskje forstått at det kan komme situasjoner, som ukas hendelser i Washington, der alt skjer så fort at reaksjonen også må være det. Da er det best for alle parter at vi vet hva vi kan forvente fra øvrigheta. Ellers dør folk.

Den meme’n der er helt konge. Sjekk det sleske gliset, lo meg ihjel når jeg så den👍

3 Likes

Så demonstrasjoner skal unngås med portforbud.

2 Likes

Mener du portforbud er nødvendig pga korona? Det er jo ingenting så alvorlig med korona, eller sesonginfluensa eller hva det er, som tilsier at det skal være nødvendig.

5 Likes

Det er dette som er årsaken de oppgir :
“Dersom man kommer i en situasjon hvor smittespredningen kommer ut av kontroll og helsesystemet opplever sprengt kapasitet”

1 Like

Smittespredningen har jo vært «ute av kontroll» i ett år allerede og vil nok fortsette å være det. Synd man ikke helt vet hva testene egentlig måler…
Ingen som vil snakke om hvor mange som blir friske helt av seg selv, eller at tiltakene ikke virker mot virus.
Tiltakene virker i stedet for økt arbeidsløshet, økt gjeldsbyrde, depresjoner, unge dropper ut av skole, ingen tør å organisere seg eller treffes osv

3 Likes

Jeg vet ikke riktig hva filmklippet ditt skulle poengtere, siden Island fortsatt er medlem av NATO. Jeg gikk selv i fakkeltoget til Nei til EU i 94’. Vi vant - om enn symbolsk.
Men jeg vet også at det kan gå riktig ille - som i Libya, eller Syria. Så det kan være greit med denne bevissthetsutvidelsen.

Du vet ikke hva du ber om. Ta det fra noen som gjør det. Sterke bilder! https://www.youtube.com/watch?v=NkxmiANAQCk

1 Like

Smittetallene er beviselig overdrevet.
"Dr"Fauci on false positives and PCR cycles:

WHO finally admitted PCR false positives(dec14.20):

Serious lawsuit on both sides of the pond on PCR false positives scam:

5 Likes

Her er hva testene måler fra Gary Mullis som fant den opp

2 Likes

Jeg ber om åpenhet og lovregulering. Slik at portforbud som virkemiddel ikke blir misbrukt politisk.

Du er nok ikke i posisjon til å be om noe som helst da du har underkastet deg narrativet. Åpenhet og lovreguleringer (av makten) er noe som har blitt kjempet fram av mennesker med integritet og mot.

“Frihet er ikke en kake noen putter inn i munnen din”
Nikos Kazantzakis, Friheten og døden.

6 Likes

2 Likes

Faktasjekk :

For å forebygge feilinformasjon, er dette link til regjeringens egen side om dette, og den lå i en Nrk artikkel.

Dette er fra 8 Januar.

Sender forslag om portforbud på høring.

Det er imidlertid ingen bestemmelse som direkte gjelder portforbud.

Formålet med forslaget som sendes på høring, er å gi et klart hjemmelsgrunnlag for et slikt tiltak, samtidig som det sikrer at Stortinget blir grundig involvert.

Høringsfristen er 31 Januar.

2 Likes