Nyheter MDTV Forum Om Doner

Regjeringas koronastrategi står til stryk

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/regjeringas-koronastrategi-star-til-stryk/

Av Erik Plahte. Regjeringas koronastrategi fungerer ikke. Den har ikke lyktes med å slå tilbake smitten. Når nedstengingstiltakene blir opphevd, blusser smitten opp igjen. Forslaget fra regjeringa om å åpne opp for et så drastisk tiltak som portforbud i inntil 21 dager vitner bare om hvor mislykka strategien har vært. Strategien er kortsiktig, korttenkt, perspektivløs,…

2 Likes

Vi blir servert mye artig i dette innlegget: Pushing av en pandemi ute av kontroll med behov for massetesting, zoonosehysteri med lovnad om nye pandemier etc.

Dette var ikke akkurat steigan.nos lyseste øyeblikk. Jeg trøster meg med at redaktøren fortsatt holder hodet kaldt.

2 Likes

Jeg verdesetter at Steigan.no tillater ulike synspunkter, og dermed unngår fortielses strategien til MSM. I den sammenhengen vil jeg gjerne få vise til følgende artikkel https://www.nature.com/articles/s41562-020-01009-0

2 Likes

Dette var en katastrofe for Steigan.no
Til sitt forsvar så er det ikke han som har skrevet den …

Massetestingen av hele befolkningene hver enste uke mot en ikke eksisterende pandemi ? Her har artikkelforfatter havnet i psykose og gått fra sans og samling.

Husk at det er en liten privat bedrift som heter NWO som har endret definisjonen på en pandemi med å ta bort enorme antall døde og 20% syke i en nasjon.

Mao så er alt pandemier i dag, vi har ca 3000 pandemier gående nå utfra de endrede kriteriene.
Og med den falske PCR testen så vil de finne like mange positive prøver om folk så tar en million vaksiner hver …

Med å endre kriteriene for hva en Pandemi er så tjente WHO og vaksinekartellene flere 10 000 av milliarder, et genistrek av dimensjoner.

Dette er som alle Steigan lesere har skjønt lenge før 2020 at det er global takeover fra NWO, menneskene skal slavebindes pg alt de eier skal overføres til WEF gjengen, frihet og rettigheter vil bli ikke eksisterende. nasjonalstatene vil forsvinne og bli glemt innen kort tid.

Nå er det det Tredje Rike 2 som gjelder, bort med demokrati og inn med globalt tyranni.

At slike som artikkelforfatter klarer å se egne barn i øyene er bare helt utrolig.

img (6)

Ojj ooojjjjjj for en Pandemi. :joy:

134403063_10222250378159828_3458482918732127955_n

3 Likes

Uff, jaja. Hva skal man si? Har man kjøpt hele “økonomipakningen” av frykt og død og fordervelse fra makta er det rimelig meningsløst med fakta. Man bommer ikke bare på hoppkanten, men er i feil bakke.

3 Likes

Blant de evangelistiske kristne i USA så virrer det nå rykter om nært forestående massearrestasjoner utført av en gruppe med Trump tilhengere.

Skulle de få rett så vil en unntakstilstand komme godt med, Med, eller uten coronnaen.

Rettelse, portforbud.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.