Nyheter MDTV Forum Om Doner

Raketter mot USAs ambassade i Bagdad. Få de norske soldatene hjem NÅ!

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/raketter-mot-usas-ambassade-i-bagdad-fa-de-norske-soldatene-hjem-na/

Fem raketter traff USAs gigantiske ambassade i Bagdad 26. januar 2020. Dette er bekreftet av US Joint Operations Command, skriver al-Jazeera. Statsminister Adel Abdul Mahdi var raskt ute med å fordømme angrepene, som rimelig kan være, og det er da heller ingen grunn til å tro at hans regjering har noe ansvar for dette. Derimot…

5 Likes

Har Iran våpen som amerikanerne ikke kan verge seg mot?

3 Likes

Se der ja, Ezekiel 38 oppfylt rett foran nesa på oss.

Som sist så prøve å skjule de enorme skadene og antall drepte, skal de bombe Iran nå ?

REV 9.11 ble oppfylt da nyåret startet.

Så hva blir det neste ? At det kommer et virus som sprer seg over hele verden ?

1 Like

Ja, det nye viruset har allerede spredd seg til mange land, og mange er døde!

2 Likes

Ojjjjjj… nå er jeg helt sikker på at verden vil gå til helvete i år.

Det ser ut som dommedag, er vel som kineserne sier: Om det kvekker som en and og vagler som en and ja så er det en and.

Da blir det hyttetur på meg i 1 år fra helgen av om det ikke allerede er for sent, for er dette sant så har vi allerede flere tusen som er smittet i Norge allerede, nå er også dødeligheten gått opp til 14%, 1 av 50 får feber så det kan ikke screens for å stoppes på fly osv.
Det går 2 uker fra du blir smittet til du får symptomer så ingen av dem som er smittet i verden siste 14 dager er registrert enda.

I har myndigheter og elite rømt ut til en liten øy som er helt isolert. Likene ligger strødd i gatene, flere tusen lik.
I flere byer setter folk fyr på sykehusene for de vil ikke ha de som er smittet i nærheten av seg. Det er også løgn at bare de som er veldig syke fra før dør, legene ligger døde rundt i korridorene selv om de har brukt masker.

Kanskje lurt å dra allerede i kveld … når panikken bryter ut vil butikkene være tomme, byene blir isolert som i Kina, unntakstilstands vil bli innført, soldater i romdrakter og MP5 står klare til å passe på at ingen bryter ut av isoleringen.

Høres nesten ut som en dårlig skrekkfilm fra virkeligheten.

https://www.eutimes.net/2020/01/coronavirus-alert-at-least-100000-infected-and-thousands-dead-govt-flees-to-island/

1 Like

Men er det farligere enn den årlige influensaen, er hva jeg ikke klare å finne svaret på. Forrige gang med fugleinfluensaen, endte Norge opp med å kjøpe bortkastet medisin pga hysteriet.

1 Like

MP5 brukes ikke lengre, nå brukes denne:

2 Likes

Det er vel ingen som vet hvor farlig dette viruset kan bli, men World Health organization måtte innrømme at de har løyet om smittefaren.

1 Like

Nå tror jeg ikke disse rakettene kom fra Iranske styrker. Men Iran har helt klart våpen som ikke USA klarer å forsvare seg i mot, som vi har sett en rekke ganger. De kan de-aktivere deres flyvåpen, som den dronen RQ-17 var det vel. De kan skyte ned alle de andre flyene. De kan skyte i stykker USA sine flyhangarer uten problem med veldig raske raketter. De kan til og med besitte plasma-teknologi, hvis man skal tro noen kilder.

Som jeg skrev på denne tråden, det er omkommet langt over 100 etter angrepet på USA sin base for noen uker siden… De prøver å gjømme dette for folk slik at de slipper å gå inn i en krig de vil garantert lide store tap og helt 100% sikkert ikke oppnå noen ting som helst.(og 10-talls andre grunner til at de ikke vil erkjenne et slikt nederlag)

USA er papir-tiger.

2 Likes

De har jo ikke vunnet noen krig så lenge jeg har levd, så det er ingen grunn til motsi deg.

2 Likes

En ekte tiger eller løve vil ikke bruke store deler av ressursene sine på å villede mennesker(myk makt, propaganda, informasjonskontroll, sosiale media-kontroll, kall det hva du vil).

Før i tida så innbilte jeg meg at dette var for å ha total kontroll over ting, at de måtte hvitvaske alt de gjorde med propaganda, men at de var i stand til å ta opp sverdet mot hvem som helst hvis nødvendig. Men nå ser jeg at det ikke stemmer, i allefall ikke i dag, og ikke med hensyn til deres posisjon i midtøsten. De har nok brukt propaganda-apparatet til å skremme motstanderne sine i større grad enn de er i stand til å bryte med motstanderne sine.

1 Like