Nyheter MDTV Forum Om Doner

Protester i Roma og andre italienske byer mot Contes nye koronadekret

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/protester-i-roma-og-andre-italienske-byer-mot-contes-nye-koronadekret/

Grupper av demonstranter protesterte i de sentrale delene av Roma 27. oktober 2020. Noen hundre rasende demonstranter tente bål og kastet røykbomber i protest mot det nye koronadekretet til statsminister Giuseppe Conte. Ifølge italienske medier var det i hovedsak høyreekstremister som demonstrerte, og blant dem Forza Nuova-lederne Roberto Fiore og Giuliano Castellino. Avisa Il Messaggero skriver:…

4 Likes

Visualizing How the Pandemic is Impacting American Wallets

57% of U.S. consumers’ incomes have taken a hit during the pandemic. How do such financial anxieties affect the ability to pay bills on time?

Mange sinte mennesker blir det og er det. Det er ikke mye å gå på hos mange.

Months % Responses
7+ months :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: 23%
4-6 months :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: 15%
1-3 months :moneybag::moneybag::moneybag: 27%
<1 month :moneybag: 35%

27%
Screenshot_20201029_081044_com.duckduckgo.mobile.android

Det er ikke nemt at bo i Rom… Der er femstjerne-borgmesteren, som har gjort Rom til åben by for migranter… der er mafiaen… der er de utallige politikorps… og så er der arbejderklassen og de små selvstændige, som sammen med coranen, åbenbart er dømt til at brænde op i helvede.

Dersom du ikke har noe fra før, har du lite å tape. Dette er middelklassens katastrofe. Ikke arbeiderklassen, som har glødet på svak varme - i hvertfall siden petro-dollaren ble introdusert.

Mao “arbeiderne” skal aldri få seg et anstendig liv hvor de kan leve som “middelklasse”.

Joda - men da vi må ha pandemi lenge nok. Det funka som fy etter svartedauen.

For å sitere deg; “- så du er enig med Gates?”

Nei- det lærte jeg da jeg ble hjernevasket i grunnskolen. Siden Gates bare er fem år eldre enn meg, er nok sjansene større for at vi har lært det samme.

Da jeg enda er ung og fager velger jeg å se bort fra dystopien

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.