Nyheter MDTV Forum Om Doner

Professor mener koronatiltakene er for strenge

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/02/professor-mener-koronatiltakene-er-for-strenge/

Professor Elling Ulvestad ved Mikrobiologisk avdeling ved Haukeland universitetssjukehus mener nedstengningen man ser flere steder ikke er nødvendig, og får støtte fra fagmiljøer flere stedet i landet. Dette skriver TV2 som fortsetter: På universitetssykehus over hele landet analyseres det hver dag titusenvis av prøver for å overvåke utbredelsen av koronaviruset.– Det er en gedigen operasjon.…

5 Likes

Kred til de som tør ytre seg mot den offisielle narrativen, om ytringen er aldri så forsiktig. Jeg lurer litt på om disse nye “mutantene” kommer med flagg vedlagt, siden det går så kjapt å “finne” dem :wink:

Uansett, jeg har nevnt Dr. Kaufmann her før, og fått pepper for det. Han er en av de modige legene som sier det som det er; Det påståtte viruset er ikke isolert etter gjeldende medisinske postulater. Pga dette er han selvsagt witch-hunted så det holder.

I denne har han godt selskap av en haug av leger og andre fagkyndige fra mange land. Så nå avventer jeg “debunkinga” av denne gjengen også. Antar det kan ta litt tid.

Ps. Lame stream papegøye-svar kvalifiserer ikke til “debunking” :wink:

2 Likes

Fungerer det med?..

3 Likes

Hehe - ja, det gjør jo det. En stund. Men jeg har ikke tenkt å gi meg av den grunn :slight_smile:

wolf

3 Likes

Man kjører full genomanalyse av alle positive tester nå, og da finner man hvilke mutasjone man har blitt smittet av. Danmark har gjort det samme lenge, og Storbritannia gjør også veldig mye genomtesting.

Nå diskuteres det å innføre munnbindpåbud ved alle videregående skoler, og det er snakk om å innføre obligatorisk ukentlig testing av alle barnehagebarn og skoleelever i hele landet.

3 Likes

Massetesting er framtiden mener Nakstad. Det kan man kalle framtidstro på lavbluss. Det trengs åpenbart noen med litt større visjoner i det offentlige rom

3 Likes

Det er en påstand, ja. Men det betinger vel at man har kjøpt påstanden om at viruset er isolert. Hvis ikke blir det vel rimelig fånyttes å jakte på mu-tanter…? It’s all about perception :slight_smile:

2 Likes

Bevoktede karantenehotel for alle som krysser grensen er en for stor byrde for de internasjonale i blant oss, må vite.

Genomtesting gjøres hele tiden, og alt er bare svindel, eller er det bare når det kommer til koronaviruset at det er svindel?

Hvor kan man lese om det ? Fant bare ett år gamle artikler.

1 Like

De bivirkningene med tap av smak og luktesans i etterkant av coronasmitte er vel ikke typisk for forkjølelser .

1 Like

Har jeg nevnt forkjølelse…?

Det begynner å bli litt seint å pushe fascisme under dekke av kovid. Det er over nå. Det er bare fascismen som står igjen

3 Likes

Grunnen til at noen mister smak og lukt er for at de kjører vatt pinnene sine rett inn der smak og lukt sansene ligger.

Kina har innrømmet at de ikke har isolert noe virus enda.
Personlig så tror jeg det eksisterer et korona virus som ble utvikler ved Wuhan og sluppet med vilje … Men ikke noe farlig virus, et slags mildt forkjølelsesvirus.

kjhjøjøpkløæpko

Vi er utrolig heldige som bor i Norge siden vi har adm dir i Helsedirektoratet som er klarsynt. :smiley:

Takk Espen Nakstad :slight_smile:

For 3 dager siden så sa han rett ut på TV at mars og april blir de aller aller tøffeste mnd siden pandemien startet, altså mye verre en hysteriet i fjor mars.

Men det er er lite men her, man kan ikke utelukke at han ikke er klarsynt, men isteden har lest fasiten fra Canadiske myndigheter om at Covid 21 skal spres i mars. :joy:

Da blir det både jul og nyttår på Erna på samme tid når hun får innført portforbudet sitt.

Nytt livsfarlig virus COVID21, rett rundt hjørnet, ifølge statsminister Justin Trudeaus kontor i Kanada.

– Projisert COVID-19 mutasjon og / eller co-infeksjon med sekundært virus (referert til som COVID21) som fører til en tredje bølge med mye høyere dødelighet og høyere infeksjonsrate. Forventet innen februar 2021.

– Daglige nye tilfeller av COVID-21 sykehusinnleggelser, men også COVID-19 og COVID-21 relaterte dødsfall vil overstige kapasiteten til medisinske fasiliteter. Forventet Q1 – Q2 2021.

– Forsterkede lockdown-regler (referert til som tredje lockdown vil bli implementert. Omfattende reisebegrensninger vil bli pålagt (inkludert inter-provins og by). Forventet 2. kvartal 2021.

– Prosjekterte fordelinger i forsyningskjeden, mangel på lager, stor økonomisk ustabilitet. Forventet sent Q2 2021.

– Implementering av militærpersonell i større storbyområder samt alle større veier for å etablere reisekontrollpunkter. Begrense reiser og bevegelser. »

3 Likes

Noen mener, at influensa har fått nytt navn.

Du har bare spøkt litt om psykologisk Covid som var “verre enn alle forkjølelsespsymptomer til sammen.”

Ser at smurfen mer skrev noe om influensa som byttet navn .

Grunnen til at jeg skrev det, var at jeg var ute og spiste med en i vennekretsen, og da ble jeg fortalt at den ene sønnen hadde hatt ettervirkninger etter å ha ligget med Covid , for jeg spurte hvordan det hadde gått med ham. Da ble tap av smak og luktesans nevnt, pluss noe annet.Han er sykepleier, og jeg tror jo at det har vært en grunn til at han lå hjemme og målte oksygennivået. Dette er det eneste tilfellet jeg kjenner til, men jeg stoler 100% på at opplysningene stemmer .

Man bør antagelig ikke ligge med Covid :wink:

Joda, det har vært sagt mye det siste året om denne galskapen - spøk og alvor. Og jeg sier jo ikke at folk ikke er sjuke. Å bli sjuk er en del av reisa her i 3D. Med bakgrunn fra begravelsesbransjen - man ser jo at det også dør folk til stadighet :slight_smile: Så jeg har sikkert slengt med leppa flere ganger når fake stream news kjører på med 96-år gamle koviddød, stor ståhei og klovnesirkus. Mens nå - når gamlingene dør av vaksinen - er det - oj, de er gamle, har underliggende sykdommer og det er påregnelig at de dør. Logikksenteret mitt får whip-lash. :slight_smile:

Men det som resonnerer hos meg er at viruset de kaller “cov sars 2” ikke er isolert etter medisinske postulater. Kina erkjenner det nå, og jeg har tidligere lagt ut en link som viser at USA, UK, Frankrike, Canada, Australia, NZ og mange andre land ikke kan påvise at de faktisk har isolert viruset. Dr. Kaufmann, Dr. Cowan og flere andre fagfolk har i videoer tatt en “isolering av virus-for dummies”. Når man henger bare disse få punktene opp på tavla sammen med Kary Mullis sin forklaring av den testen han faktisk har mekka sjæl, så blir det for meg vanskelig å lappe sammen alle logikkbristene i den offisielle historien. Dette er selvsagt bare noen få enkle punkter.

Folk får finne sin egen sannhet. Ønsker man å holde seg til den offisielle versjonen er det jo flest treff i søkemotorene for den utgaven.

Men har man vassa rundt i kaninhull i 20 år, og har som utgangspunkt at jeg ikke tror en pøkk på makta, blir det som det blir.

4 Likes
2 Likes

Det er jo slike fakta big teck skal sensurere, ikke løgn.
Sannheten trenger ingen beskyttelse, det er det kun løgner som gjør, ser bare siste dager så har minst 20% av mine FB venner fått sine FB kontoer slettet.

Så hvor jævlig vanskelig er det å legge sammen 2+2 ?

sklfhjfslk

2 Likes