Nyheter MDTV Forum Om Doner

Portforbudsopprør i Nederland

Overmakta i Nederland har bestemt at folket skal ha portforbud, og det resulterte i mange regelrette opprør.

Gammelnederlenderne protesterte og sloss mot politiet, mens nynederlenderne plyndret og sloss mot politiet.

2 Likes

Noen flere videoer, da dette skal ha foregått over hele Nederland

I Urk, som er midt i det nederlandske bibelbeltet, brant de ned et testsenter for korona.

harbinger

2 Likes

Eg er utruleg takksam for at me ikkje har slike tilstandar her i landet.

Ein viktig grunn til at dette skjer, trur eg er at koronapolitikken manglar mål og meining. Det er sannsynlegvis det same i Nederland som her i landet.

Det vart søndag kveld publisert eit interessant innlegg om dette på Facebook:

Dette er noko av det viktigaste som har vore skrive om korona på lange tider. Styresmaktene kan ikkje rekna med å få folket med på stadige nedstengingar når nedstengingane ikkje har eit tydeleg mål.

Eg var, som eg har repetert til det keisame her på forumet, på Island sist vår, frå midten av mars og utover til juli månad. Der fekk eg, som eg også har repetert til det keisame, oppleva ein koronakamp med mål og meining. Det var i grunnen opplevinga som endra synet mitt på koronakampen totalt.

Del gjerne innlegget til Andy Pandy!

Koronaportforbudet er nok bare den utløsende årsaken, mens den ultimate årsaken er at store deler av befolkningen har mistet tilliten til at myndighetene vil dem vel. (globohomo vil oss forøvrig ikke vel, selv om tilhengerne tror de skaper mer rettferdighet)

For ikke lenge siden var det et bondeopprør mot globohomo-regjeringen der, som ville la bøndene betale for klimahysteriplanene deres.

Det ville nok gått bra, om ikke politikere, presse og akademia allerede har utelattløyet og vinklet og undertrykket missnøye lenge, slik at store grupper i samfunnet sakte hadde bygget opp et hat mot overmakta.

Skal jeg snakke for meg selv, så nærer jeg et intenst hat mot politikere, presse og akademia, så om muligheten bød seg til å ødelegge for dem, så kunne jeg grepet den uten jeg nødvendigvis var opptatt av hva man gjorde opprør for formelt.

Jeg kunne også blitt med på demonstrasjoner som tiltrakk alt av politiets mannskap, slik at de nye nordmennene fikk plyndre fritt, bare for å ødelegge for den sosialistiske eliten som mener at arbeiderklassen ikke kjenner rase eller etnisitet.

Det er da ikke lenge siden du mente slike fikk som fortjent når politiet skjøt med skarpt. Må si du er en “ekspert” i dobbeltkommunikasjon.

1 Like

“… om ikke politikere, presse og akademia allerede har utelattløyet og vinklet og undertrykket missnøye lenge …”

Det får meg til å tenkja på dette innlegget frå Dagbladet:

første gang siden andre verdenskrig
38 000 treff og stigende

https://www.google.com/search?q=første+gang+siden+andre+verdenskrig&client=safari&rls=en&sxsrf=ALeKk00h2GDWVlb4kEjswWgTUqHL09u8ng:1611561996300&source=lnms&tbm=nws&sa=X&ved=2ahUKEwi7lcqi0LbuAhXj-yoKHVMPCIwQ_AUoBHoECAQQBg&biw=959&bih=541

Ja, men ikkje alle treff handlar om korona.

Noen handler sikkert om ekteskapsproblemer. Sier seg selv at jeg ikke har lest igjennom 38 000 treff. Men du forstår sikkert poenget?

Unknown-10Unknown-11

Fortell

wg cville

Hva er det å fortelle? Du må snart oppdatere memene dine. Det blir for mye repetisjon

Hun skal ha for forsøket, men det blir for tannløst og for langt.

Media, politikere og akademia vinkler, utelatelseslyver og demoniserer helt bevisst, og hva de fortjener alt hatet de får for, er at de ignorerer hvilke konsekvenser det har.

En gang i tiden, så kan de ha gjort dette fordi de mente det godt, men i dag vet de at de gjør dette for å dekke over baksidene ved egen politikk.

univershitty of copenhagen

sweden yes

globohomo 2

genocide germany

funny

2 Likes

I hvilken sammenheng jeg skal ha sagt at det var rett av politiet å skyte på demonstrantene.

boomers

2 Likes

De nye usynlige i dag, har ikke sett det før.

Er du dement? Kanskje kryssord vil hjelpe

Ja. Fortell nå i hvilken sammenheng jeg mente det var riktig av politiet å skyte på demonstranter, og kom gjerne med en link.

right wing extremism

Gidder ikke å debattere med folk som ikke husker hva de har sagt. Tips; København

Er det en ting vi alle vet at du gjør, så er det å fortsette å svare, igjen og igjen, selv om jeg forsåvidt kan være enig i at det ikke er debatt.

Et typisk tegn på at man er surrete når man tror alle er som en selv

Er det en ting vi alle vet at du gjør, så er det å fortsette å svare, igjen og igjen, selv om jeg forsåvidt kan være enig i at det ikke er debatt.

polder civil war