Nyheter MDTV Forum Om Doner

Peru har forbindelse med Månen?

Peru and the End Times Connection Jamie Walden

Liksom Star Wars (mestparten var et kopi av eldgamle skrifter), Iron Sky har en kjerne av sannhet

Ufattelig selvfølgelig

Da er du ikke alene Kjell

Nasca lines kan bare sees fra lufta

Og det beviser hva? At Kjell ikke forstår geometri??

Videoen er for dem som skjønner engelsk. Den forteller at det var underjordiske “strukturer” i Andesfjellene med “folk” som var lyshårede - før spanjolene ankom Peru. Teknologien deres var 1000 år mere avansert enn oss. Det er farlig å drive forskning på dem idag. Andesfjellene er kjent for UFO’er.

Thor Heyerdahls bok “American indians in the Pacific ocean” har ingen referanser til UFOer. Men den tar jo mer enn 5 minutter å skanne

De lagde ganske nøyaktige kart lenge før GPS. Det beviser at marsipanere styrer våre persepsjoner

1 Like

Den teorien blir for dum. Prøv på nytt.
Vi har nettopp blitt fortalt av NRK / FMI hva coronaviruset et … noe fra flaggermus.
Nordmenn tror på det også. Kineserne er mere avansert enn de grønnskollingene vi finner her. De er analfabeter. Antagelig tror de også at de selv er aper.

For noen minutter siden åpna jeg Steigans forum, så tråden “Peru har forbindelse med Månen” og diskutørene Kjell108 og tjatta med innlegg. Jeg brølte av latter! Fortsatt sitter jeg her med latter i brystet og det er en god følelse før jeg skal nyte en god kopp te med honning i for siste gang i kveld. Hjertelig takk Kjell, du er unik! :rofl:

1 Like

Video sier ikke at Peru har noen “forbindelse” med Månen. For å trekke den konklusjonen må man første kjenne til krigen USA vs. naziene etter krigen, hvem som vant den krigen og hvem naziene egentlig var.

Midt i tykkeste Amazon-jungelen er de tysk … akkurat som vi lærte på skolen

Heyerdahl mente at noen guder i Peru hadde dratt til Påskeøya. Video sier noe annet. Under Peru bodde dem som hersket, ikke mennesker, ifølge indianske sagn. Dagens indianere er fortsatt øyne og ører for dem.
Admiral Byrds budskap til amerikanerne var: Vi er f**ked (så ble han sperret inne på et asyl).
Admiral Byrd var ikke den typen som løy.

Peru er i dag “besatt” med imperialismen. Det er et helvete på jord`. Dødsskvadroner med den amerikanske/Israelske/engelske som støttespillere dominerer hele samfunnet. Dette er det som venter oss i Norge med Arbeiderpartiet/Høyre i flertall i stortinget… Norske familier kan bare støtte disse ondskapens vesener. Lykke til med neste valg…

Fjern disse ondskapens vesener!!!

Kongsvinger 28.05.2020
Knut Olsen

Mord per innbygger
US Virgin Islands 49.26
Peru 7.70
Costa Rica 11.26
Puerto Rico 21.09
Brasil 27.38

DET BARE BEKREFTER DET SOM JEG HAR SVART…

Kongsvinger 28.052020
KNUT OLSEN.

1 Like

På Virgin Island lever det 106 400. Der drepes det altså 5 246 190 personer. Pr år?

Idag ble det bekreftet fra svenske kilder at Trump overtok FED sist i Mars.
Dette er ikke noe jeg har sett i våre media. Fortsatt går nordmenn rundt og tror at FED er “uavhengig” og “privat”. Søppel inn -> søppel ut.
Tatt i betrakning at FED er det som betyr noe i verden, like mye som presidenten, så er dette en viktig politisk utvikling.
Trump er nå FED.

Hadde vært fint med link til den svenske siden. Ville gjerne lest om det.

https://www.youtube.com/watch?v=habI4wauX5Q

7:50—

OK… Takk. Det var litt tynt, men det finnes kanskje noe mer der ute. Er litt travel, men sender en låt .
Det blir snart ferie. Fint sommervær for tiden. Blir det noe ferie på deg også ?

Jeg hørte det fra mine kilder i Mars.
Vi har to kilder til nyheter, de falske kildene og de ekte kildene.
VT og Alex Jones er falske kilder. Intervjuobjekter er ekte kilder som regel.

Første gangen jeg reagerte på Alex Jones, var på Bilderberg Fringe Festival.
Alex Jones har hatt noen bra intervjuobjekter, blandt annet Stanley Monteith, mens han levde. Har du lest boka hans ? Brotherhood of darkness . Han skriver at det er mange spillere, og det er det synet jeg også har. Han studerte amerikansk historie i 50 år.
Han peker også på Luciferianere.

Godt utgangspunkt for research. Jeg har sjekket flere av kildene, dvs også kjøpt litteratur han henviste til.

1 Like