Nyheter MDTV Forum Om Doner

Personlig anekdote fra "pandemiens" tidsalder

I dag våknet jeg opp med hodepine, etter å ha følt meg småsyk noen dager. Jeg hadde flere dager hvor jeg var tungpustet og opplevde tørrhoste og milde brystsmerter.

Siden jeg gjorde meg noen erfaringer under “pandemiens klimaks” i fjor vår, mobiliserte jeg nok energi til å ta med skiene og bikkja opp i marka i formiddag, og gikk en lang tur på ski, langt fra folk, bebyggelse og 5G-master. Mens jeg gikk forsvant symptomene gradvis, og jeg merket etterhvert, i takt med at jeg kom meg lenger og lenger vekk fra sivilisasjonen, at formen og lungekapasiteten min faktisk var veldig bra. (Fullt på høyde med hvordan den var før “pandemien” eksisterte.)

Dette er altså anekdotisk, men det er et tips til andre som kjenner på “koronasymptomer”, særlig når de sitter hjemme i et tettbygd strøk og fordyper seg i medienes skremselspropaganda, eller prøver å debattere med skremselspropagandister.

Så kan man jo reflektere over hva stillesitting, hytteforbud, stengte treningssentre og portforbud kommer til å gjøre med folkehelsa.

20210123_154851

141391362_432491014566989_1797552359521350711_n

6 Likes

«Non-western Africa, is not taking part at all, in Nigeria there are very few cases, probably because they are out of the loop on what is really happening, and see little evidence of a virus in their population.«

Les hele her:

2 Likes

Fin historie. Dei aller fleste som mistenkjer at dei har korona har det trass alt ikkje. Det gjeld same om ein som meg har tillit til CPR-testane. Og tanken si makt over dagsformen er sterk. Det har eg sjølv erfart.

Hytteforbodet som var sist vår støtta eg dessutan aldri. Det var eit meiningslaust påfunn og gjorde vondt verre i ein vanskeleg situasjon.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.