Nyheter MDTV Forum Om Doner

Pentagon: Mer enn 100 USA-soldater med hjerneskade etter Irans angrep

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/02/pentagon-mer-enn-100-usa-soldater-med-hjerneskade-etter-irans-angrep/

Da Iran gjennomførte sitt presisjonsagrep på USA-basen i Ain al-Assad i Irak som et svar på drapene på general Soleimani og hans kolleger hadde Iran gitt USA varsel i god tid. Via Irak fikk USAs militære ledelse beskjed om det kommende angrepet og hadde god tid til å bringe soldatene i sikkerhet. USA hadde også…

5 Likes

Det kan være 1-2 av rakettene var “soniske” / “psykotroniske” våpen - eller biologiske våpen …
jfr. et solutbrudd som treffer jorden kan gjøre folk sinnsyke … frykter man

If something goes faster than the speed of sound, it creates a sonic boom, a shock wave that sounds like an explosion.

Hvis man har ett skudd og skal stoppe et lag med soldater, prøv å få en av dem skadet. At en soldat omkommer stopper ikke et lag. En skadet soldat betyr at han må bæres. Alt stopper opp da.

1 Like

Spør du meg så er alle soldater i verden som opererer utenfor eget lands grenser hjerneskadet.

Henry Kissinger — ’ Military men are just dumb, stupid animals to be used as pawns in foreign policy.’

2 Likes

For å si det rett ut; Goim. Who cares

1 Like

For den som er i stand til å tenke lenger enn i one-linere, så er dette noe å bry seg med. Eller vet du noe som du ikke vil fortelle?

1 Like

Du bruker svært mye tid på å fortelle oss at du er et overlegent menneske (man kan jo bare anta at dette harnoe med jesus å gjøre). Hva med å bruke noen kalorier på å vise det også

Med tanke på presidentvalger 2020: La oss håpe det ikke blir en one-liner goyim som blir president

-I HAVE A DEGREE IN ECONOMICS PEOPLE
-Den berømte økonomen Milton Keynes spådde i 1930 at innen 2030 ville BNP og teknologi ha avansert så mye at …

Problemet her er nok at AOC bruker skript, og skriptforfatter hadde tilsynelatende ingen grad i økonomi. Forhåpenlig har skriptforfatter en grad i klimaforskning

De lyver. De sa ikke hvor mange drepte soldater det var i Afghanistan heller før typ 2 år siden. Da viste det seg å være svært mange.

Mao, de lyver som vanlig. Jeg tror ikke jeg trenger å presisere hvorfor.