Nyheter MDTV Forum Om Doner

PayPal blokkerer The Grayzone når de nevner Iran

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/paypal-blokkerer-the-grayzone-nar-de-nevner-iran/

Små donasjoner til The Grayzone ble forsinket og avvist av PayPal fordi de omtalte ordet “Iran” i meldinger som berømmet kanalens dekning av USAs konflikt med Iran. Facebook sensurerte samtidig en saklig Grayzone-video som rapporterer om Hizbollah, Iran og Trump. Dette skriver The Grayzone på sine nettsider. Max Blumenthal i The Grayzone viser til en…

7 Likes

PayPal har kastet ut TruNews-fullstendig. Og tatt med datteren til Rick Wiles i samme slengen.

https://www.trunews.com/stream/doomsday-election-2020-israeli-spies-run-drill-predicting-overthrow-of-america
Han innleder sendingen med å snakke om det. For de kristenfobiske der ute.
You Tube har utestengt dem to ganger i høst, over fakatbasert informasjon om Israel og deres kriminelle oppførsel.

4 Likes

“Israeli tech firm Cybereason”

Firmaet er ikke noe mere “israelsk” enn Norwegian er “norsk”
Firmaet vil etterhvert bli børsnotert (USA registrert) med filialer i alle land. Samme bransje som McAfee, nå kjøpt opp av noen som ikke heter McAfee

2 Likes

Jeg sendte PayPal en epost om at jeg sletter kontoen min der og snakker dritt om de for resten av mitt liv dersom de gjør noe slikt igjen.

6 Likes

God ide men bedre å ordlegge seg i duren: Vil i fremtid gi anbefalinger som gjenspeiler Deres handlinger overfor forhenværende kunder. På den måten forteller du dem at du er misfornøyd på en diplomatisk men forretningsmessig måte som er langt mer truende og forteller dem at du er en voksen person som mener alvor. :wink:

3 Likes

For sent nå :joy:

Jeg var for irritert for å være SÅ voksen!

4 Likes

:grin: fort gjort. Jeg er på samme måte. For spontan til tider :shushing_face:

2 Likes

Hva annet skal de gjøre, da Israel vil få store problemer om amerikanske kristne skal finne ut hvordan de har blitt brukt?

Ikke at jeg tror det vil virke, da mange kristne ser mening i å få et kors de kan bære.

2 Likes

Kommentarfeltene i media blir stengt en etter en. En kjent norske politiker ville at politiet skulle granske Resett.no.
Det er ikke Israel som står bak.

1 Like

Du skjønner fortsatt ikke at du er på en blogg som er anti elite og dermed anti Sionistisk som hører til eliten, gjør du? Du har vært her et par måneder og fortsatt skjønner du ikke at Steigan ikke er Sionist eller annen form for supremisme. Seriøst nå, om du vil ha en Sionist blogg lag en istedenfor å prøve ta over Steigan!

2 Likes

Jeg sjekket litt på Alexa vedrørende steigan.no og resett.no. Her ser det ut som steigan.no holder på å ta seg opp … men bildet er ikke entydig. Resett.no slår knock out på steigan.no på alexa ranking. Her har vi ett problem å løse.

Hva er hemligheten bak resett.no? Videoer på resett.no er ikke noe mer / mindre verd enn videoer på steigan.no.

En forskjell er nok at resett.no er pro-israel og pro-Trump, hvilket idag er populært. Hvis man vil ha masse donasjoner er det best å være pro-Israel og pro-Trump. Det er ikke det jeg står for, som burde være tydelig i når det gjelder USA-Iran. Hva majoriteten på steigan.no står for når det gjelder USA-Iran kan kopieres fra Mein Kampf - med noen mindre oppdateringer?

Hva er hemligheten bak resett.no?

Vi må snarere spørre oss: hva er problemet med steigan.no, og hva kan vi gjøre for å rette opp problemet, slik at steigan.no blir en strømlinjeformet spydspiss mot deep state.

1 Like

Resett er en avis med nyheter, mens Steigan er en utvidet blogg.

2 Likes

Format ser ganske likt ut for meg, men resett.no har noen betalte journalister i tillegg. Den store forskjellen er nok kommentarfeltet, hvor resetts kommentarfelt faller norske ministrer tungt for brystet.

1 Like

get%20in%20the%20box

2 Likes

Man kan spørre seg, er det noen i Norge som i 2020 vil betale for å bli fortalt (nedenfor). Dagbladjournalister (deep state) vil være enige med det.

Mari
Palestina var under Britisk protektorat og hadde ingen rett til å gi bort landområder til noen. Om Britene skulle bestemme seg for å gi Norge til USA skulle det liksom vært greit etter din mening. Der har du en juridisk forklaring. Da Norge var okkupert av Tyskland gjorde Nordmenn motstand og ble erklært terrorister av Tyskerne for Nordmenn hadde jo ikke rett til å forsvare seg etter Tysk lov. Hvorfor holdt ikke Nordmenn kvinner og barn unna konfliktområder som befattet hele landet. Hadde ikke karene våre baller nok?

1 Like

1 Like

Vi? Det er ikke noe vi og “vi” har ikke noe problem å løse. Du bomber kommentarfeltene med pro Israel møkk, og annet fjas som du har på hjertet til enhver tid.
Resett har støtte fra storkapital, både direkte og via annonser.
Resett har en stor redaksjon og flere av de som sitter i redaksjonen har bakgrunn fra forsvar og etteretning, i tillegg til en haug med fine titler.
Steigan.no har ingen av disse tingene, og er den eneste som med hånda på hjertet kan kalle seg uavhengig.

6 Likes

Alle har en bakgrunn. Den ene bakgrunnen kan være like god som en annen bakgrunn når det kommer til stillinger som statsminister. Det er ikke noe bedre å ha bakgrunn i etterretning for den jobben

Resett har støtte fra storkapital, både direkte og via annonser.

Annonseninntekter kan alle skaffe seg, spesielt som bloggere. Det følger antall views.
Storkapitalen skal ha renter på sine penger. Det er derfor de er storkapital - og ikke småkapital. Det er for enkelt å skylde på storkapitalen at man ikke tjener penger

Breitbart var et nettsted av en sannhetsøker. Idag er de blitt på nivå med Dagbladet - uten “storkapital”

Skepsis.no burde være en drøm for “storkapitalen”. Idag er de døende av mangel på views.

det er ikke de korsbærende som støtter Israel, det er denne gjengen:

2 Likes