Nyheter MDTV Forum Om Doner

Paul C. Roberts om voldtektsbølgen i Sverige og Norge

Dr. Paul Craig Roberts kritiserer her usedvanlig skarpt regjeringene i Norge og Sverige for å nærmest legge til rette for at kriminelle fra MENA-land kan begå voldtekter, og slippe fra det med henleggelse eller meget milde straffer i forhold til kriminelle fra egne befolkninger.
Honnør til The Herland Report som tør å publisere dette innlegget nedenfor fra Roberts hvor han ikke legger fingrene i mellom (Kilde).
Merk: immigrant-inntrengere er oversatt fra migrant-invaders.

Vestlige regjeringer Favoriserer kriminelle immigranter fremfor lovlydige borgere # Sverige.

Herland Rapport: Dr. Paul Craig Roberts sier feminisme og kriminelle innvandrere har ødelagt Europa.

Europeiske regjeringer har ødelagt livskvaliteten for sine egne borgere ved å importere et stort antall mennesker fra kulturer som er for forskjellige fra europeisk kultur til at de kan assimileres.
Europeiske kvinner spesielt betaler en svært høy pris for en idiotisk politikk av europeiske regjeringer.

Skandinaviske lesere i særdeleshet har bedt meg om å rapportere om situasjonen for kvinner i Skandinavia som innenlandske media og politiet ikke har lov til å avsløre at den ekstraordinære eksplosjon i voldtekter skyldes innvandrer-inntrengere, og at voldtektsmennene blir sjelden straffet, skriver Dr. Paul Craig Roberts i denne oppfølgelses-artikkelen undersøker han den forferdelige situasjonen i Sverige.

Sverige har den høyeste forekomsten av voldtekt av alle land unntatt Lesotho. Norge rangeres på tiende plass, som er ekstremt høy med tanke på at det er ca 200 land i verden.

Videre blir bare en tiendedel av voldtekter i Norge antatt rapportert. Dersom antallet av voldtekter i Norge som skjer hadde blitt rapportert, så ville Norge har den høyeste forekomsten av voldtekter i verden.

Både Sveriges og Norges feministiske myndigheter er mer opptatt på å beskytte innvandrer-inntrengerne enn de er av å beskytte kvinner fra å bli voldtatt. Den sannsynlige årsaken er at regjeringene ikke ønsker å måtte erkjenne total fiasko for sin politikk som om de ikke har fått nok advarsler. Regjeringene beskytter voldtektsmennene som en måte å beskytte seg selv.

LES OGSÅ: En tur til det verre i Sverige, nå som lovløsheten når nye høyder #MassiveRape.

Må leses: Feminisme og kriminelle Innvandrere ødelegger Europa. Dr. Paul C. Roberts.

Dr. Paul Craig Roberts er en vanlig gjest på The Herland Report, og bidrar også i våre TV-programmer og i tillegg med cutting edge artikler. Følg også ham også på The Herland Rapporter Podcast.

Om forfatteren

Dr. Paul Craig Roberts er leder av Institutt for Political Economy , tidligere medredaktør av The Wall Street Journal, og en kjent forfatter av mange bøker. Han er også en regelmessig bidragsyter til Herland Rapporter nyhetsside samt The Herland Rapporter TV Show . Han har hatt karrierer i stipend og akademia, journalistikk, offentlig service og næringsliv. Han har blitt tildelt finansdepartementets fortjenstfulle Service Award for “sitt fremragende bidrag til utformingen av USA økonomisk politikk.”

Den svenske politimannen Peter Springare, frustrert over sensur av migrant-inntrenger kriminalitet statistikk av den svenske regjeringen, som har nektet å publisere offisiell statistikk for over et tiår, viser at nesten at eksplosjonen i alle store forbrytelser, voldtekter og gjengvoldtekter er resultatet av regjeringens innvandringspolitikk.

Politimannen Springare ble fordømt som rasistisk, meldt til politiet og utsatt for en intern etterforskning for å ha oppfordret til rasehat. En politikommunikasjonssjef sa faktisk at Springare hadde muligens skadet publikums tillit til politiet ved å fortelle sannheten.

Voldtekt: Situasjonen er ute av kontroll både i Sverige og Norge. Kvinner blir faktisk voldtatt.

Voldtekter utført av migrant-inntrengere blir sjelden straffet, nylig ble en voldtekt av en ung svensk jente livestreamed på Facebook mens den fant sted.

Sverige har den høyeste forekomsten av voldtekt av alle land unntatt Lesotho. Norge rangerer på tiende plass, som er ekstremt høy med tanke på at det er ca 200 land i verden.

Videre antas det at bare en tiendedel av voldtekter i Norge rapportert. Dersom alle voldtekter i Norge ble rapportert, så ville Norge har den høyeste forekomsten av voldtekt i verden.

I både Sverige og Norge er feministiske myndigheter er mer opptatt av å beskytte innvandrer-inntrengerne enn de er opptatt av å beskytte kvinner fra å bli voldtatt. Den sannsynlige årsaken er at regjeringene ikke ønsker å måtte erkjenne total fiasko for sin politikk selv om de har fått nok advarsler. Regjeringene beskytter voldtektsmennene som en måte å beskytte seg selv.

Hvorfor favoriserer vestlige regjeringer innvandrer-inntrengerne fremfor lovlydige borgere?

Tysklands forbundskansler Angela Merkel har aldri representert tyskerne. Hun representerer Washington, CIA, og innvandrer-inntrengere. Nylig ga hun en tale i det tyske parlamentet der hun satte innvandrer-inntrengeres rett ikke å bli fornærmet fremfor ytringsfriheten til tyskerne.

Merkel mener at tyske borgeres klager over kostnadene ved å støtte innvandrer-inntrengere og voldtekt av tyske kvinner av innvandrer-inntrengere er støtende for innvandrer-inntrengere. Hun kaller dette å spre hat og brudd på innvandrer-inntrengeres verdighet.

De krenkede voldtatte tyske kvinner verdighet er ikke er hennes bekymring. Verken de eller budsjettene for voldtatte til de tyske skattebetalere.

** Gjengkriminelle Great Britain kriminelle jihadister blir frigitt tidlig fra fengsel fordi det “medfølende” rettsvesenet ikke ønsker å marginalisere innvandrer-inntrengere. Det er bare uskyldig dømte Julian Assange som blir holdt i fengsel.**

Den uheldige svenske befolkningen er europeerne som er de verst rammede av import av mangfold. Svenske kvinner er redde for å forlate sine hjem. Ifølge enkelte rapporter blir bare 7% av migrant-inntrengernes voldtektsforbrytere dømt. Domfellelse ville gjøre at de stakkars innvandrerne vil føle seg uønsket og lite verdsatt.

Historiker og forfatter Hanne Herland har i mange år stilt spørsmål offentlig om hvorfor så lite er gjort for å hjelpe de jentene som blir voldtatt i Skandinavia. Hun har skrevet mange artikler i ledende norske aviser på temaet hvorfor lovløshet blant innvandrere og ikke-integrerbare blir behandlet så mildt.

Den idiotiske svenske regjeringen arbeider for å tiltrekke gjengvoldtektsmenn i Sverige ved å annonsere fordelene som er tilgjengelige for innvandrer-inntrengere. Liten tvil om at fravær av straff for voldtekt rangerer høyt oppe med gratis bolig og mat.

Forkjemperne for innvandrer-inntrengere sier det høye antallet svenske voldtekter er et resultat av at svenske menn voldtar sine svenske koner. Den offisielle holdningen er at bare rasister og hvite supremacists klager på innvandrer-inntrenger voldtektsforbryterne.

Svenske “rettferdighet” lar voldtektsmenn av 11-år gammel jente gå fri.

Hva er den sjeldne og lette straffen av migrant-inntrengere for voldtekt i forhold til ødeleggelsen av hvite Julian Assange som aldri ble anklaget for voldtekt kan en spørre seg, så er det klart at rettferdighet i Sverige er rase-basert.

Når migrant-inntrengere få statsborgerskap, føler de seg friere til å begå voldtekt. En 12 år gammel jente gjennomgår endeløs voldtekt av innvandrer-inntrengere i Storbritannia. Sør-Afrika nå svært farlig for hvite befolkningen.

Det presstituerte media rapporterer ikke disse historiene ut av frykt for å bli stemplet “hvit rasist” eller av frykt for å validere “hvite supremacists bekymringer.” Liten tvil om at ‘hvit rasist’ vil nå bli lagt til min samling av injurierende stempler skjenket meg av de som er fast bestemt på å kontrollere sine falske forklaringer.

Obama-regimet gjorde at amerikanerne også opplever “gleden” av multikulturalisme ved å importere store mengder innvandrer-inntrengere på skattebetalernes bekostning i det amerikanske samfunnet. Det er mistanke om at Obama brukte innvandrer-inntrengere å bygge det demokratiske partiets kretser. Minnesota fikk mye somaliere, som gjorde Maine. Det presstituerte media forteller løgner om hvor godt det går for alle, og hvordan innvandrere skal gjenopprette og gjenoppbygge et fallende Amerika. Av og til kommer en bit av sannheten kommer ut.

Styrken i et land er i enhet av folket, ikke i splittelse. Det er ekstraordinært at når Washington blir mer aggressive i utlandet, støtter de spittelse i folket hjemme.

Når Identity Politics lærer hat, hvordan vil USAs flerkulturelle militære komme til å fungere? Prøv å forestille deg en arabisk hær bestående av sunnier og sjiaer. Soldatene ville være for opptatt slåss med hverandre enn med motstanderens hær. En delt hær er hva Identity Politics vil skape for Amerika.

Assimilering er nødvendig hvis et land av ulike etnisiteter ikke skal bli en Babels tårn. I USA var den engelske befolkningen i stand til å assimilere irske, italienere, og polske folk ved å ha perioder uten innvandring. Dessuten, alle var fra en kristen europeisk kultur. I dag er situasjonen er mye mer utfordrende.

Somaliere og muslimer er kulturelt forskjellig fra vestlige populasjoner, og assimilering anses som rasistisk hvit overlegenhet. Resultatet er separate populasjoner med de nyankomne som hevder å være ofre for den hvite befolkningen. Det er et tegn på sinnssykdom som overalt i den vestlige verdens regjeringer når de prøver å føre sammen ikke-integrerbare etnisiteter, hvorav mange er ofre for Vestens bombing og invasjon av deres hjemland, med identitetspolitikk. Dette er en oppskrift for ødeleggelse av vestlige land.

De venstreorienterte mener at dette er en god ting. Akkurat som libertarianere mener at folk i regjeringen er onde, men folk i privat virksomhet er gode, mener venstreorienterte at hvite mennesker er onde, mens fargede folk er gode. For libertarianere er: Bli kvitt regjeringen er løsningen.

For den venstreorienterte er å kvitte seg med hvite mennesker løsningen. Vi ser, spesielt i Sverige og Tyskland, at hvite myndigheter favoriserer innvandrere mer enn de innfødte etniske svenske og tyske befolkningene.

2 Likes

Der mistet du meg. Jeg er så konspirasjonsteoretisk at jeg ikke tror de er inntrengere. Jeg tror at våre ledere har presset dem hit for å forberede oss på en global verden. I et sykdomsperspektiv så er det logisk. Hvis du har tenkt å ta livet av noen ved bruk av bakterier så er det jo en fordel om du kan blande alle i sammen slik at du kan påvirke hvilke bakterie de ikke skal tåle. Effektivitet i Ny-liberalismen navn. ikke sett siden små barter var på moten.

Ja ja, om du ikke vil ta livet av dem så kan du i det minste kontrollere det de trenger for å overleve

2 Likes

Migrant-invader=inntrenger er P.C. Roberts egne ord, ikke mine, jeg har ikke pyntet på noe av hva han skriver i den norske oversettelsen.

1 Like

Jeg må innrømme at jeg ikke vet helt hvem jeg tenkte på når jeg svarte :slight_smile:

1 Like

Dette er bare en av grunne jeg ser for meg som en årsak til masseinnvandring. Her er det store penger å tjene. Som helse personell kan du risikere å ikke få jobb om du ikke vaksinerer deg. Velkommen til den globale kapitalistiske verden. Jeg forstår frustrasjoen omkring den kriminaliteten som kommer som en følge av innvandrere, men det er våre ledere vi burde klynget opp.

Akkurat denne kampanjen er det Camilla Stoltenberg og Folkeheseinstituttet som står bak.

Jeg tror målet er å erstatte våre bakterier med vaksiner. God butikk, men elendig helse. Siden bakterier står for 85% av imunforsvaret vårt.

Kombinasjonen antibiotika og vaksiner holder oss i live. Så lenge alle gjør det. Noe å tenke på.

En lenge planlagt operasjon. Destabilisering av Europa. NWO ruller og går. Uten motstand. Det sørger pk’erne for. Et genialt konsept :slight_smile:

2 Likes

Asymmetrisk krigføring beskrives som krigføring hvor den svakere parten utnytter sine spesielle fordeler eller gjør nytte av motstanderens spesielle svakheter om den skal ha noen mulighet for å oppnå sine mål.

Målet til den globale storkapitalen som driver krigføring mot Europa med ikke-integrerbar masseinnvandring fra MENA-land som våpen, er en økonomisk, sosial og kulturell kollaps av Europa. Den blant annet enorme kriminaliteten til innvandrerne fra MENA-land binder opp alle ressursene til ordensmaktene, og vold og seksuell vold gjør at mange av ofrene får psykiske senskader som ytterligere binder opp ressurser for vertslandet.

Selv om innvandrerne ikke utgjør mer enn 10-15% av befolkningene, utmatter de økonomiene og bryter ned samfunnene sosialt og kulturelt. I sannhet en vellykket asymmetrisk krigføring av storkapitalen. Verdensbanken og IMF ligger nå i internasjonalt farvann og bare venter på det første europeiske landet skal gå fra knestående over i stabilt sideleie.

Så gir de pasienten den verste form for medisin etter en økonomisk kollaps: - enorme lån landet ikke kan betale tilbake med betingelser om “restrukturering”, leses som implementering av neo-liberal markedsøkonomi. Slik tar storkapitalens instrumenter Verdensbanken og IMF over land uten militær intervensjon.

Akkurat.
Men per idag har ingen i min familie blitt offer for vold fra immigranter, men offer for legestanden (2 døde). Det er bare uker siden jeg fikk resept på det omvendte av hva jeg spiser idag … med perfekt resultat.
Legens holdning var: -når vi er ferdige med alle mulige undersøkelser blir diagnosen riktig (tviler ikke på det … etter 6 mnd. Men jeg brukte 6 dager på det samme, og 14 dager på behandling)

Det er MSM presse og media som skulle ha beskrevet blant annet voldtektsbølgen som kom med masseinnvandringen fra MENA-land så vertbefolkningene i vestlige land hadde blitt advart og kunne ha stoppet det. Men journalistene har underrapportert og underkommunisert problemet hele tiden, men så er også MSM eiet og kontrollert av storkapitalen som står bak masseinnvandringen.

Det er ikke journalistikk når journalistene gjengir politiets nyhets-bulletiner om personer som har begått seksuell vold mot andre personer, hvor både voldtektsmann og offer blir anonymisert av å bli kalt personer.

Det er journalistikk når journalisten stiller spørsmål som hva slags etnisitet offer og voldsutøver har, og viser statistikk over det og hvor mange tilfeller av voldtekt det har vært over et tidsrom, så leseren får et riktig bilde.

Når de svarer at det kan vi ikke for det kan føre til rasisme, utøver de selvsensur eller pålagt sensur og må slutte med å si vi har en fri presse. Redaktører og journalister er medskyldige til situasjonen når befolkningen holdes uvitende om at Europa er i ferd med å bli ødelagt av ikke-integrerbar masseinnvandring fra MENA-land. Det er arbeiderklassen og lavere samfunnsklasser som får lide først, og har de gjort i lang tid.

2 Likes