Nyheter MDTV Forum Om Doner

Pandemien som får begravelsesbyråene til å gå konkurs

I januar og februar så jeg en del videoer fra Kina, angivelig filmet på gatene i Wuhan. De viste folk som kollapset mens noen i smittevernutstyr sto og så på. De var filmet med mobilkamera, og av en eller annen grunn greide disse filmene, som var lite flatterende for det kinesiske regimet, å komme seg forbi Kinas “ugjennomtrengelige” brannmur, og ut på det åpne vestlige nettet.

Det var underlig, syntes jeg.

Enda underligere var det at flere av de kollapsende folkene blødde fra nese og munn. Og de hadde spasmer. “Var dette covid-19?” tenkte jeg. Jeg ble redd.

Samboeren min, som er sykepleierstudent, hadde praksis på Tynset sykehus da pandemien for alvor kom til Norge, og lockdown var et faktum. Både hun og jeg hadde symptomer på covid-19 på denne tiden. Særlig jeg var plaget med tørrhoste, åndenød og brystsmerter. Men symptomene mine var sterkest når jeg satt i lenestolen og fordypet meg i skrekkhistorier om hvor grusom sykdommen var. Når jeg gikk tur utendørs, ble symptomene svakere. Jeg begynte å tenke at noceboeffekten spilte meg et puss, at jeg tenkte meg syk, at det hele var psykosomatisk. (Jeg ga meg selv angst ved å tro på skremselspropagandaen.) Symptomene kom og gikk i et par måneder.

I Wuhan ble folk innestengt i leilighetene sine. Dørene ble sveiset igjen. En film viste noen som ropte “it’s a hoax” ut av vinduene i en blokk.

Samboeren min fikk seg jobb på pandemiposten på Hamar sykehus da den åpnet, og hun jobbet i åtti prosent stilling der hele sommeren. I løpet av månedene pandemiposten eksisterte, ble det innlagt rundt null personer med bekreftet covid-19 der. Den ble avviklet i september, da pandemien allerede hadde vært over en stund. Helsevesenet hadde forberedt seg på et storinnrykk av pasienter som aldri kom.

4 Likes

Nå snakkes det mye om strenge nasjonale restriksjoner og en “andre bølge”. Men nesten ingen er innlagt med covid-19 på norske sykehus. Ingen dør. Omtrent ingen ligger på intensivavdeling.

Årlig dør ca tusen mennesker av influensa i Norge, på tross av vaksiner, og på tross av at influensaen kun herjer i vintermånedene. Covid-19 har angivelig drept ca 270 mennesker i Norge. Skulle man ikke forvente mer, tatt i betraktning sykdommens lange sesong, og mangelen på vaksine? Snittalderen på de døde er over 82 år, som er gjennomsnittlig forventet levealder. Flesteparten av de døde har underliggende sykdommer, og myndighetene sier selv at de ikke vet om noen har dødd AV korona i Norge. De vet bare at de har dødd MED sykdommen.

Det dør så få at begravelsesbyråene sliter, og må få koronastøtte. I 2020 har det ikke bare vært underdødelighet i Norge, men også i Sverige, Italia og USA, etc.

3 Likes

https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/

https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Military_World_Games….

https://www.weforum.org/great-reset/

#PSYOP #Event201 #TheGreatReset

1 Like

Man må nesten komme til konklusjon at folk overlever fordi de ikke blir vaksinert, med tanke på hvor mange unge friske folk får alvorlige bivirkninger hvert år mens, som du påpeker, det finnes ingen vaksine i år og begravelsesbyråer går konkurs.
Men så er jo jeg kun konspirasjonsteoretiker og ser fare der det ikke er noen.
Flott levert K11. Ser frem til ditt neste stykke tankevekkende info.

2 Likes

Jæklig godt skrevet. Tusen takk!:+1:
Du går tilbake til Wuhan og peker på det vi fikk fra Kina sist vinter. Det er på tide at vi ser oss litt tilbake.
Jeg er også forundret over at det ble så raskt stille om propagandaen fra Wuhan.
Uansett hvem som står bak denne faenskapen, starta skrekkpropagandaen med bildene fra Wuhan.
Først bildene av en forferdelig fantasisykdom og etterpå bilder av hvordan Kina løste problemet med “imponerende besluttsomhet”.
Vi ble overøst med dramatiske youtubevideoer av hysteriske leger i romdrakter og reportasjer om hastebygde nødsykehus.
Den siste avisartikkelen jeg husker fra Wuhan handlet om at nødsykehuset var nedlagt, illustrert med et bilde av ei gruppe smilende smilende sykepleiere som bokstavelig talt vinket til meg: Ha det bra og farvel.
Etter det har det vært bom stilt fra Wuhan. I MSM ser det ut som om Kina ikke eksisterer lenger.
Jeg registrerer at viruset i følge Worldometer er utrydda i Kina. Dagsrevyen melder at BNP i Kina øker med 4-5% i år.
Men er det noen som VET hva som faktisk skjer borti der?

4 Likes

Takk for det!

Samboeren min var, ifb. med studiet sitt, i praksis på Tynset sykehus allerede i februar, altså lenge før lockdown. Hun fikk symptomer en gang mot slutten av februar, og spurte kollegene på sykehuset om hun burde teste seg. Da ble hun ledd av, for det var ingen av de ansatte der som tok sykdommen alvorlig på det tidspunktet. Kohortavdelinger på sykehusene var ennå ikke opprettet. Og det var ikke snakk om at hun fikk teste seg.

Man kan jo spørre seg hvorfor hun ble ledd av og hvorfor de ansatte oppførte seg som om sykdommen/viruset ikke fantes …

Da hun noen uker senere fikk jobb på kohortavdelingen som ble opprettet på Hamar sykehus, måtte hun naturligvis bruke fullt smittevernutstyr. Vel å merke utstyr av lav kvalitet, og beregnet på engangsbruk, som måtte gjenbrukes. Av økonomiske grunner.

Det var forøvrig en lokal lockdown av alle skoler, sykehjem og fritidstilbud m.m. her i distriktet i september. Og denne lokale, ukeslange nedstengningen ble, ironisk nok, iverksatt samme dag som den planlagte avviklingen av pandemiposten/kohortavdelingen. Nedstengningen ble begrunnet med et påstått “smitteutbrudd” ved én eneste skole.

Det er mye som ikke henger på greip med denne “pandemien”. Men når man ser den i lys av The Great Reset (“Det Grønne Skiftet”) gir den plutselig mening likevel. Sikkert er det ihvertfall at Jeff Bezos og resten av de ultrarike nå gnir seg i hendene og ler hele veien til banken. I månedene fremover kommer de til å mangedoble sine formuer igjen.

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.