Nyheter MDTV Forum Om Doner

Over 800.000 demonstrerer over hele Frankrike

Det er du sjøl som har definert meg som skeptiker, i din tendens til å anklage folk på forumet for det ene og det andre.

Jeg slo opp ordet skeptiker:
image
image
image

Jeg tror at naturvitenskapen er en tradisjon (et verk-i-progresjon) som når fram til allmenngyldig kunnskap. Når det gjelder gudstro, så forstår jeg ikke Gud, og jeg kan følgelig ikke vite det jeg ikke begriper. For meg blir det absurd å skulle konkludere om noe jeg ikke forstår, men jeg tror bevissthet er kollektiv/holografisk, og jeg føler meg trygg på at Jesus henviste til det sjelelige og at han omtalte himmel og helvete i denne retning:
Gud - altruisme/kjærlighet
Djevelen - hat, kynisk egoisme

Referansen var ikke deg, men etablerte anti-sionister. De vi skal være obs på er dem som er poltisk korrekte

Neppe. Men saken er jo nettopp at det å ikke klare å bare blåse det en lang mars, sånn helt umiddelbart og på strak arm, henger, i hvert fall for min del, sammen med en forventning og en viss grad av tilknytning - nok til å fremkalle en viss grad av smerte ved opplevelse av tap. Jeg ble sint, jeg ble fire år gammel og ille fortvila og derfor sint, og trampa med beina og skreik at du fåkke looov å gååå!!

Så, sorry at det kokte litt over i enkelte formuleringer, men det var i et øyeblikks helt reell sorg/ sinne-reaksjon.

Uten å akkurat nå å ta problematiseringen av det større bildet med dels farsottaktig økende tilslutning til eksempelvis flat earth-modellen: Nei, på individnivå er det ikke så viktig hva du mener om dette, som @runeulv sier.

3 Likes

Satanisme er som moral noe hvor 90% er om sex og 10% om andre ting
(for å bli medlem i Church of Satan er: -Er i min beste alder. Har vært stripper … en god søknad.)
Kirstendom er som moral noe hvor 10% er om sex og 90% om andre ting. Det er ingen fordel å ha erfaring som stripper for å bli medlem i en kirke.

Satanisme

“Djevelen - hat, kynisk egoisme”

Jeg vet ikke hvor du har det fra.

Huff, enda en… Du må være offentlig ansatt, Gatekeeper.

Folk føler seg unyttige… 1) når folk tror på at verdi først oppstår når oversubsidierte byråkrater som sitter på statens pengebinge sier noe har verdi, og 2) når du stigmatiserer folk og kaller dem unyttige.

Du tenker grunnleggende feil.

Korrupt stat og Gatekeeper’s perspektiv:
om du jobber i NRK og skriver at Assad gasser sitt eget folk - 500.000 kr i årslønn (nyttig)
om du driver opplysningsarbeid mot NATO og EU/EØS - 0 kr i årslønn (gjør ingenting/unyttig)

Kjetil tilbringer 20 timer i uka med de han kaller gærninger - får 350.000 kr i årslønn (kjetil skaper verdi for samfunnet)
thormothr passer på sin døende tante (thormothr er naver og gjør ingenting / skaper 0 kr verdi)

…du skal for fanden ikke dømme andre og si hva som har verdi for andre.

Hakket før jeg går til krig mot Kongeriket Norge.

Her har du en alternativ stat, i tråd med tankegangen deres:

KjetilTangen og Gatekeeper mottar 0 kr fra staten resten av sine liv.
Ergo er de totalt unyttige, for det er først når en byråkrat overfører penger til noen at noen har verdi. Men kanskje man til slutt kan bruke de som matjord - i tilfelle staten tinger denne matjorda slik at den blir verdsatt, sjølsagt.

Djevelen = Kongeriket Norge og støttespillere

Statens inntekter er over 300.000 kr per person. Er det virkelig noen her inne som er så blotta for samvittighet, prinsipper, konsepter og refleksjon at de mener dette under er rettferdig:

person A kan bestemme…
person A - mottar 450.000 kr for å dele ut penger
person B - mottar 450.000 kr for å sitte på et museum
person C - mottar 0 kr (deler ikke ut penger, og sitter ikke på museum)

Person C kan sulte i hjel, bli stigmatisert, få gikt, bli rusavhengig, være deprimert. Dette er sånn det skal være, i følge Kjetil Tangen og Gatekeeper.

Jeg ser ingen problemer her, siden jeg sjøl ikke er ramma, sier Kjetil Tangen og Gatekeeper.

Kjetil Tangen - djevelens ånd; den minst kristne på hele forumet.

Jeg kaller dem absolutt ikke unyttige.
Tankerekka er basert på en antakelse om hva jeg la i det, og din følelse av å bli kraftig provosert støttes om det hadde vært som du trodde.
Her må jeg si at jeg beklager at jeg ikke uttrykte meg bedre, og jeg har absolutt ikke har noen rett til å dømme noen fra utsiden som jeg ikke kjenner og si at den som ikke er i arbeid er unyttig, det får være grenser til oppførsel mot dem som kjemper i systemet.Tvert imot mener jeg at det kan være mange årsaker til at man kommer i en slik situasjon, inkludert sykdom , og uforskyldt å oppleve urettferdige og dårlige sjefer. Nei, enhver kjenner best hvor skoen trykker, og jeg mente kun selve følelsen hos ressurspersoner og vinnerne som alle disse er i mine øyne, selve følelsen det kunne muligens gi, midt oppe i en slik situasjon hvor mange sliter med tanker som kommer i en sånn situasjon, som jeg ser på som en overgangsfase for mange, følelsen av å være arbeidsledig / arbeids søker kan være en påkjenning, og som noen sier : Det er mere jobbing med å søke jobb enn å jobbe.

Mange som jobber har det lettere, de flyter på rutinen, og er kanskje en del av et godt arbeidsfelleskap i tillegg der man deler smått og stort, mens det å kanskje ikke ha et treffsted som arbeidssøker sammen med andre i samme situasjon, i tillegg til å stadig kanskje få avslag og måtte søke og søke, og oppleve stor konkurranse om jobbene , krever mye mentalt.
Betraktningen handlet om å gi oppmuntring i situasjonen, og det å treffe andre i samme situasjon, via et sosialt felleskap.Det kan virke oppkvikkende, det å ha noen å ta en kopp kaffe med , og prate om hverdagen med, og det å ha noe å bruke energien på.
Så det var egentlig i utgangspunktet ikke at jeg satte meg til dommer over noen, men tvert imot med respekt , og jeg ønsket absolutt ikke å legge stein til byrden for de som allerede sliter fra før, inkludert sliter med problematiske offentlige ansatte uten empatiske evner, firkantede regler og papirarbeid!

Helt på linje med deg her selvsagt.

Person C kan sulte i hjel, bli stigmatisert, få gikt, bli rusavhengig, være deprimert. Dette er sånn det skal være, i følge Kjetil Tangen og Gatekeeper.

Du har lov å bli provosert på grunnlag av hva du trodde jeg mente, men det beste er å stille spørsmål
til den du konfronterer,
før du konkluderer :slightly_smiling_face:

“Jeg ser ingen problemer her, siden jeg sjøl ikke er ramma, sier Kjetil Tangen og Gatekeeper.”

Annuleres av samme årsak.

Jeg har også respekt for, og verdsetter ulønnet arbeid som ikke måles i kroner og øre.

Kunstneren Vincent Van Gogh fikk for eksempel ikke solgt mange malerier i løpet av livet sitt, men i dag er han berømt og har et museum oppkalt etter seg.

Han fikk økonomisk støtte av broren sin, og fattigdommen må sees i lys av hans ambisjoner.

2 Likes

Tror jammen du er kikker, jeg Kjell, som vet hvor mange prosent folk bedriver :wink:

1 Like

Jeg har ikke vært på Straaholmen på et par år, men de er nok der enda. Hvis det er noe igjen å beite på, da. Og jeg misliker det sterkt. Villsauhold er nok bra, men ikke på lille Straaholmen. De skulle beitet et sted som ikke er så spesielt, lite og sårbart som Straaholmen. De få ulldottene til Ballestad har gumla i seg hele denne helt spesielle øya. Sist jeg sjekka var nærmest hver kvadratmillimeter Straaholme blankskurt ned til grunnfjell, i hvert fall minst annenhver, og det er ikke sånn Straaholmen ser ut.

Denne aversjonen mot fri og viltvoksende vegetasjon som er blitt så utbredt, har jeg aldri skjønt meg på. Man ser det samme saksenazi-kjøret bli eksersert på privat grunn over det ganske land: Folk får seg en enebolig på en fantastisk, ferdigbegrodd skogstomt, og det første de gjør er å skjære ned alt, flere hundre år gamle trær, lyng og mose, busk og kratt, som om det var svartedauen på rot, og erstatter det med stygge, små potteblomster, plengress og pyntebusker som de friserer med neglesaks og strigler til det hele ligner en Lego- eller Playmobil-hage av plast, og eieren fornøyd kan slå fast at han jamen er en skikkelig mann og en alfahann, som lett banker opp og tar nådeløs kontroll over obsternasige busker.
På Straaholmen kaller buskhatere det nærmest indignert for “huffameg, fullstendig overgrodd” når øya har sin unike, naturlige havgapsvegetasjon inntakt, og høres ut som om de mener det skulle være et alvorlig brudd på all moral og anstendighet.
Så det ble nok godt mottatt når Sauekommandant Ballestad tibød seg å beordre inn sine fryktede, og til med tennene væpnede villsaustyrker mot fienden.

Da jeg var guttunge kunne vi boltre oss i utelek og oppdagelsesferder på ei øy i havgapet som hadde steder å gjemme seg. Straaholmen hadde svære, naturlige labyrinter og gangveisystemer mellom lav-, men ekstremt tettvokst og robust einer og noen andre spesialtilpassede utaskjærsvarianter, og det var grønt gress, og det var Ænger af Straa! Og Fugle og smaa Dyr!

Nå er det mest slette svaberget jevnt og trutt. Skjønner nesten ikke hva mer de sauene eter der ute, mens de dessuten opplever både bratte fødselsrater og eldrebølge. Stein?

Nå rant det meg i hu at det også i min barndom var slik at en viss Reidar B. holdt seg med et par sånn passe halvtamme ulver som husdyr en annen plass lenger inn i fjorden her. Kanskje det er buskogkrattets siste og beste sjanse mot de langhåra, kriminelle og forslukne sauene man har deportert til Straaholmen, der de ikke hører hjemme, men bare utarmer den gode, gamle øya og avler lamme unger, hadde jeg nær sagt? Må vi ty til ulv?*

*runeulv, slutt å nikke med huet, og tørk av deg det fliret.

Åjo, forresten. Man har spart litt vegetasjon: Det er sauesperre på en smal parsell med et par rader halvhøye trær langs det lille stykket av veien hvor de fleste hyttene ligger. Folk må jo kunne ha litt skygge over middagsbordet og ettermiddagsluren, mens landskapsarkitektsauene styler fellesområdet i en fiffig, minimalistisk fashion for dem. Ma-kan.

3 Likes

Det var akkurat slik jeg følte det da jeg ble presentert for tanken for nærmere tre år siden. Den var som stein i skoa. Så jeg satte i gang å motbevise. Jeg trodde det skulle bli lett, det var det ikke.
Jeg burde imidlertid ha skrevet at sola var for langt unna, heller enn å snakke om høyde.
Også i “min” modell veksler sola mellom vendekretsene, men ikke 149 600 000 km unna.

Gatekeeper, jeg visste fra før av at du er en sympatisk fyr - noe ditt svar også bekrefter - og jeg skulle gjerne uttrykt meg mer sympatisk sjøl ovenfor deg, men satte sinnet i brann under skrivinga av min kommentar - beklager. Jeg brukte deg som stråmann for et perspektiv som finnes blant mange nordmenn; et perspektiv du gav delvis støtte til uten at jeg tror du har onde intensjoner.

Her viser du helt klart at du forstår deler av problemet, og jeg betviler ikke din medfølelse for andre mennesker. Men du glemmer hvorfor folk er “arbeidsledige”, og at de ikke trenger å være “arbeidsledige”. Og du skrev dette:

Her skriver du logisk sett at de som de som “naver” ikke bidrar for lokalsamfunnet, eventuelt at de som “naver” + “sitter hjemme” ikke bidrar, og du antyder at staten har ansvar for å institusjonalisere “navere”. Jeg mener dette perspektivet er grunnleggende feil.

For det første er verdi subjektiv. Menneskesamfunnet består av individer, og måten et individ opplever verdi er gjennom følelser - kort forklart gir det verdi å ha det bra.

Så er spørsmålet, Gatekeeper, om det er en byråkrat du ikke har kontakt med som best representerer og reflekterer hva du er interessert i, hvilke behov du har, og hva slags miljø som passer deg, eller om det er deg sjøl. Jeg antar du er enig i at det er du sjøl som er den beste til å reflektere dine egne behov/interesser. I så fall kan vi etablere dette:

• verdi er subjektivt, og oppstår når man dekker subjektive behov/interesser
  • individet er sjøl best egnet til å reflektere egne behov/interesser

I dag er statsbudsjettet over 300.000 kr (med inntektsskatt). Og jeg regner at statsbudsjettet kunne vært over 200.000 kr per person kun gjennom naturskatt (og at man da hadde fått mer igjen for pengene ved bortfallet av inntektsskatten).

Om man brukte halvparten av dette ovenfor på nødvendig infrastruktur (som storting/forum, rettsvesen, vegvesen, energivesen, og tekniske etater), så kunne hver og én mottatt sin resterende brøkdel av statens inntekter direkte. Da kunne man mottatt i størrelsesorden 10.000 kr/mnd. kun basert på naturskatt, og når man t.d. betalte en håndverker for en tjeneste, så slapp man at 50% av summen gikk tilbake til staten (for å bl.a. finansiere innvandring, svindelmøller og jagerfly fra Lockheed Martin).

Om alle fikk sin rettmessige borgerlønn --> likestilling / 0 “navere” / 0 “arbeidsledige” / ingen stigmatisering

De som kalles navere i dag kan være folk som ikke en gang mottar sin rettmessige brøkdel av statens inntekter, og alle blir uansett brennmerket for at de mottar noe av sin rettmessige brøkdel.

–Når det gjelder å aktivisere hverandre, så har jeg ikke noe imot at familie, venner, naboer, bønder, Frelsesarmeen, turforeninger, eller andre frivillige organisasjoner og foreninger, engasjerer hverandre. Men at staten blander seg inn er feil:

I første rekke har ikke en stat hvis formål er å reflektere samtliges interesser på lik linje (demokrati) noen rasjonell, prinsipiell rett til å hindre person A i å motta verdi fra kollektive naturressurser, og heller bruke disse verdiene på å aktivisere person B. Staten har ikke en rasjonell, prinsipiell rett til å si at man skal bruke 30.000 kr/mnd. på å aktivisere Kjetil Tangen 20 timer i uka, på bekostning av at thormothr bare mottar 10.000 kr/mnd. og at en tredje person mottar ingenting (0 kr/mnd.).

I andre rekke, når staten institusjonaliserer utover sitt prinsipielle mandat, så er det tvilsomt om den som helhet noen gang løser flere problem enn den skaper. Her fant jeg umiddelbart 3/4 feil i ditt “uskyldige” eksempel om Stråholmen:

• grunneiere som har organisert seg i en skjøtselsgruppe.
  • kommunen med landbrukssjef som støtter opp med økonomiske tilskudd.
  • fylkesmannen har forvalteransvar for verneområdet og biologisk mangfold.
  • fylkeskommunen med forvalteransvar for kulturminner og kulturmiljøer.

Det er trasig at voksne mennesker trenger å dulle med hverandre og gi hverandre tilskudd, i sine små, byråkratiske bobletilværelser, på denne måten. Grunneiere og andre - gjør hva dere vil, men det er ikke mitt ansvar å finansiere deres sysler med min brøkdel av overskuddsinntekter fra olje, gass og vannkraft (såfremt disse verdiene tilhører nordmenn, og ikke Equinor og EU). Grunneierne har allerede verdi av å eie og benytte en naturperle, og så skal jeg i tillegg finansiere at høgtlønnede byråkrater deler ut særtilskudd til grunneierne?

Det som egentlig skjer her er at en kvinne tar mastergrad og blir byråkrat i en by, slik at hun kan fortelle hvor mye særtilskudd som skal gis til grunneierne, og så reise hjem til sin dyre sentrumsleillighet med katt, samtidig som en annen byråkratkvinne i samme situasjon sier hvilke blomster som skal gro på Stråholmen.

Og så skal man plassere Sauehold Verna Bedrift på toppen der en ungdomsleder/pave holder undergravd og mindreverdig ungdom under oppsyn mens de utfører mekanisk arbeid, en organisering under oppsyn av enda flere byråkrater.

Hva er galt med en frivillig klubb som oppmuntrer ungdom til å frivillig komme til Stråholmen? Klarer ikke folk å bry seg om andre uten at de får en strøm av særtilskudd injisert i sin sorte sjel? Jeg blir kvalm bare ved tanken på denne sykelige byråkrat-holdninga som florerer blant nordmenn. Og jeg ser at det er dette som skjer:

STAT---------institusjonalisering---------><—frivillighet—INDIVIDER (passivisert)

…ergo…

det moralske - hver og én bør motta sin brøkdel av statens inntekter ubetinga
det umoralske - at noen kan bestemme “du kan bare motta din brøkdel om du innordner deg etter meg”

Til slutt vil jeg bruke meg sjøl som eksempel.

Det gode halvåret jeg var helt fri til å gjøre akkurat det jeg ville, og ingen dikterte hva jeg skulle gjøre, det var kanskje det mest produktive og utviklende halvåret i mitt liv. Jeg formulerte sjølstyre-modellen på dagtid, og pusset opp en leilighet på kveldstid. Jeg hadde momentum. Og med kun 10.000 kr/mnd. - tilsvarende min rettmessige brøkdel av statens inntekter (etter grunnleggende infrastruktur) - så kunne jeg fortsatt mitt momentum og drevet med programmering, journalisme og video, uforstyrret.

Men i dag er situasjonen min usikker, og jeg har mistet momentum i å gjøre det jeg sjøl tenker har verdi for meg sjøl og andre. I dag sendte jeg en tilbakemelding til mitt lokale NAV-kontor med 18 vedlegg. Akkurat dette er for meg interessant, fordi jeg får superoversikt over min egen økonomi, pluss at jeg hadde det gøy med å lage en uvanlig ryddig oversikt for saksbehandler. Men jeg søker kontinuerlig på tullejobber, og må vise at jeg søker på tullejobber - som jeg egentlig ikke bryr meg om, og som det ikke skorter søkere på. Jeg brukte sikkert en hel dag på å tenke på, og søke på, en stilling som webutvikler, og en stund senere fikk jeg som svar at jeg hadde sendt en god søknad, men at det var 27 søkere og at mange “holdt et høyt nivå”. Jeg ble direktemeldt til en deltidsstilling som økonomiansvarlig i en liten bedrift, og fikk ikke svar. Jeg må blottlegge økonomien min, og for det får jeg dekket noen regninger, samt 5.463 kr/mnd. for livsopphold, noe som ikke dekker mine bilutgifter - til en bil jeg egentlig trenger til å pendle til de stedene NAV pålegger at jeg søker jobber. Samtidig er jeg stigmatisert av familie, venner og samfunnet (inkl. enkelte her på forumet). Jeg har det ganske bra, men får ikke fokusere på det jeg vil gjøre, eller å få respekt for å gjøre det jeg vil gjøre.

Det individuelle problemet er at jeg ikke mottar min brøkdel av statens inntekter ubetinga, men isteden må forholde meg til et kjempebyråkrati som setter restriksjoner for atferd, og som pålegger atferd, for å i det hele tatt motta mindre enn min brøkdel av statens inntekter. For meg som ansvarsløs ungkar med interesse for matematikk/økonomi og data, og med sympatiske kontaktpersoner i NAV, så er situasjonen håndterlig, men jeg klarer likevel ikke å holde meg fokusert. Når jeg var helt fri til å gjøre det jeg ville, så kom motivasjon og drivkraft innafra; nå som NAV holder meg under oppsyn og diktererer hva jeg skal gjøre, så blir det til at jeg bruker min “fritid” på mer underholdning enn ambisjoner. De siste tre månedene har jeg sett alle 7 sesonger av Star Trek: Next Generation, og jeg har runda spillet Witcher 3.

Det overordna problemet er at norske byråkrater er tjenere for maktkonsentrasjonen Kongeriket Norge, og at denne maktkonsentrasjonen er en del av de overnasjonale maktkonsentrasjonene “NATO” og EU. Med menneskehetens teknologinivå er interessekonflikter mellom maktkonsentrasjoner en fare for vårt felles livsgrunnlag, og det er (IMO) sannsynlig at en politisk utvikling mot å trekke Norge ut av NATO (dvs. en nøytral sone i Norden) vil føre til lavere spenning mellom “vesten” og Russland, samt redusere ressursbruk/støtte til intervensjon andre steder. Og derfor trenger Norge frie menn som taler makta imot. Når Kongeriket Norge ikke deler ut borgerlønn ubetinga, men setter restriksjoner/pålegging for atferd, så binder staten opp sine undersåtter fysisk og mentalt, og det gjenstår få frie menn som gidder å ofre seg økonomisk (og kanskje sosialt) for å ta jobben med den enorme opplysningskampanjen som trengs for å rive Norge vekk ifra NATO og EU’s eksterne administrasjon.

–Så kanskje det er en idé for alltid velmenende sosialister å gi slipp på dette jeg-skal-synse-og-føle-hvem-som-skal-kunne-motta-særtilskudd-opplegget, og heller la folk motta sin rettmessige borgerlønn ubetinga?

1 Like

Når du skriver at du er interessert i å motbevise flatjordhypotesen, så blir det vanskelig for meg å la deg være i fred.

Du delte en video med en årstid-modell der sola var over disken, så jeg antok at denne videoen var i harmoni med hypotesen din, og at du tror sola er over disken. Nå tolker jeg det som at du kanskje mener at sola er et stykke unna disken. Men da vil jeg innvende at dette ikke hjelper hypotesen din.

Dersom jorda er flat, så vil solstrålene komme fra likere vinkel jo lenger unna sola er. Under viser jeg hva jeg mener i “bredderetning”, men det samme gjelder også for “høyderetning”.

image

…så hvorfor kan man ikke se den nordlige midnattsola i Lofoten fra Vestkapp?

Fordi lyset er lokalt, og har begrenset rekkevidde.

Det man ser på videoen ser ut som en effekt av skyer og kameraets optikk.

Påstår du Lofoten og Vestkapp har hver sin sol? Så hvilken avstand er det omtrent til midnattsola i Lofoten i juni i forhold til disken? Hvorfor ser man samme stjernebilde i Lofoten og på Vestkapp, når stjernene har svakere lys?

Nå skal jeg ikke uttale meg for skråsikkert, men jeg tror lys som utgangspunkt har ubegrensa rekkevidde i vakuum. Men lys blir påvirka av gravitasjon/krumming i rommet - også fra solen det unnslipper. Jeg fant denne forklaringa på hvordan lys blir påvirka av jordas atmosfære:

When light travels through space from the sun, all of the frequencies of light travel in a straight line. When light hits the atmosphere, however, the photons begin to collide with gas molecules. Red, orange and yellow photons have long wavelengths and can travel right through the gas molecules. Green, blue and purple photons, however, have shorter wavelengths, which allows molecules to easily absorb them. The molecules hold onto the photon for only an instant, then shoot them out again in a random direction. This is why the sky looks blue. Many of these scattered photons fly toward the Earth, making the sky appear to glow. This is also why sunsets look red. At sunset, the photons have to travel through a larger layer of atmosphere before they reach your eyes. More of the higher frequency photons are absorbed, leaving layers of red, orange and yellow.

Uansett hvor stor du er i kjeften er det fortsatt en dårlig ide å suge på eksosrør på din mors bil.
Hvor er din meme om barnevernets ofre? Hvor er dine meme for hva som skjer med familier og barn som faller offer for Norske myndigheter? Hvor er dine meme for marerittet Norske barn i økende grad opplever på grunn av et sykt system som i stadig større grad bygger på privatisering og dine meme for barn som systematisk blir presset ut til å leve isolert fra alle som er glad i dem, hvor er dine meme om selvmordsraten blant bv barna? Hvor er dine meme for norske bv barn som nektes utdanning fordi de ikke kan ta studielån grunnet systemet etter at barn har blitt fjernet? Hvor er dine meme for bv barn som driver med selvskading som følge av traumaet de utsettes for? Hva med meme om foreldre som tar selvmord etter at de har mistet barna sine? Hva med meme om barna som ender som alkoholiserte/stoffmisbrukere og/eller prostituerte?
Neida, det er helt ok. Større antall saker som faktisk angår det Norske folk men helt uten interesse for deg som heller løper rundt som den elite beskyttende propagandisten du er.
Spar meg dine krokodilletårer. Det du gjør biter ikke på meg for jeg prøver å faktisk gjøre noe som betyr noe, som er å prøve forandre systemet mens du bare spyr ut viss vass uten å prøve gjøre noe som gjøre livet bedre for familier og individer.
Storkjefta, kjedelig liten fjortis er hva du er.

Som sagt er du ei dum ku og en godhetsposør, da du ikke bryr deg om de tingene som gjør at noen kan misstenke deg for å være rasist.

Vi er opptatt av å få en slutt på kjønnslemlestelse av gutter, blant annet, men det er ikke du, da det gjør at du må ta jøder og muslimer, selv du ikke ville hatt noe problem med å drite på amerikanerne, som også gjør det.
post%20op%20circ

Ikke er du opptatt av de Apatiske Asylbarna, og ikke bryr du deg om britiske arbeiderklassejenter blir sex-slaver.

Sosialists%20dis%20this

Ikke bryr du deg om at nordmenn eller andre hvite blir flyktninger i eget land heller.
no

Jeg leste om skandalene. Det var groteskt.
Tankene gikk til den tiden i England da de hadde hoder på stake der borte som avskrekningseffekt.

I Rotherham er 80 % av overgriperne av pakistansk opprinnelse, og 90 % av ofrene er hvite, britiske jenter, ifølge etterforskningen av sex-groomingen i Rotherham, som går under navnet Operation Stovewood.

An inquiry found that between 1997 and 2013 more than 1,400 children in Rotherham were exposed to severe levels of sexual abuse and violence

When The Times first claimed in 2011 that a “culture of silence” had for years facilitated “the sexual exploitation of hundreds of young girls by criminal pimping gangs” in towns and cities across northern England and the Midlands, denial followed denial.
We reported that most of the identified victims were white and most known offenders were of Pakistani heritage, “unlike other known models of child-sex offending in Britain in which the vast majority of offenders are white”.

Voldtektssakene fra Rotherham ser ikke ut til å ta slutt. Hittil har man identifisert 1510 ofre og 110 overgripere. I byen med drøye 100.000 innbyggere er overgrepene på en nesten ufattelig nivå. Det er voldtekter satt i system.
I Rotherham er 80 % av overgriperne av pakistansk opprinnelse, og 90 % av ofrene er hvite, britiske jenter, ifølge etterforskningen av sex-groomingen i Rotherham, som går under navnet Operation Stovewood. For tiden engasjerer den 144 aktive politifolk og har så langt kostet over 100 millioner kroner. Men dette er ikke nok. Etterforskningsleder Paul Williamson sier han trenger ytterligere 100 politifolk for å kunne gjennomføre jobben.

Nå får jeg ta kvelden .

3 Likes

Jeg venter på London, hvor jeg ikke har sett at noen skandaler har blitt avslørt ennå. Den engelske arbeiderklassen har rømt byen, og det er nok ikke uten grunn.
1984%20bongistan

Tja, du finner det indirekte i Johannes-evangeliet, som her:

…chapter 3

The Light has come into the world, and the sons of men loved the darkness more than The Light, for, their works are evil.

For, all who does wickedly, hates The Light and doesn’t come towards The Light, so that their works might not be reproved.

…chapter 5

Then Yeshua answered and said unto them, “Truly, truly, I say unto you, that The Son isn’t able to do a thing from His own Soul’s will, but rather, what He sees The Father doing. For, The Father is doing these things; likewise, The Son also does them.

1 Like

Du aksepterte aldri skriftene. Lucifer er en av gudene.
NWO og massedød pga. biologiske våpen = typisk satanisme. Vi betyr ingenting for Lucifer unntatt som nyttige idioter.

Rett på moralsk utpressing? Hva du mener er å “akseptere skriftene” er det du som mener - eller ser du ikke at det var du som skrev påstanden?

Dette er noe du tror personlig. Sjøl har jeg ingen grunn til å tro at eksterne, paranormale vesener har noen magisk innvirkning på utfoldelsen av kausale årsaks-virkningsforhold i naturen.

Å lære naturvitenskap er å lære å tenke, og uten at vi tar utgangspunkt i naturvitenskapen som felles virkelighet, så har vi ikke noe rasjonelt utgangspunkt å bygge videre på.