Nyheter MDTV Forum Om Doner

Oppsto hatet i verden med sosiale medier?

Går du litt lenger tilbake i tid, så er betydningen ennå mer treffende, da gal var den som noen hadde galt for, hvor verbet gale betyr synge en tolldomssang på moderne norsk. Når vi utsettes for moderne (dis)infomasjonsoverbelastning, så er ikke det så langt fra at man er begalet gal.

Den sinnsvake verdenen du snakker om, kaller vi klovneverden

Likt for meg også, men for meg førte det til at jeg ikke ønsker å være blant de troende lenger. Det er for risikabelt. Jeg vet aldri når det er greit å gjøre noe mot en holocaust fornekter. Som “Torkjell” har forklart om og om igjen så er ikke jeg beskyttet av de samme menneske rettighetene som andre. Jeg har blitt vurdert som en nazi. En hater. Et vemmelig meneske som det er sånne som “Torkjell” her sin plikt å kue. Å vise hva samfunnet synes om sånne som meg. Jeg trives best alene kan du si. Da slipper jeg alt dette hatet det snakkes så mye om at sånne som meg går å bærer på :slight_smile:

Oppsto hatet i sosiale medier… :slight_smile:

1 Like

Logistikken var mulig, ikke fordi du kan si at hva jeg sier er feil, men fordi holocaust er sannhet på linje med Koranen?

For ikke-troende er ikke slik logikk tilfredstillende, men du kan ikke en gang innrømme det. :slight_smile:

Ingen bryr seg om hva en snekker mener, og ikke har jeg noen gang møtt noen som har brydd seg, untatt noen jødinner på fest, og ikke en gang de var i nærheten av Torgeir-hysterisk.

Ikke alle tanter er like imponert, men om man tror på at jøder ble gasset eller ikke, er ikke noe vanlige folk bryr seg om.

Det som er nedlatende, er å innbille seg at man over nettet raskt og effektivt kan skaffe seg den samme fagkompetansen, eller bedre, enn verdens fremste eksperter på området. Denne populistiske arrogansen og nedlatenheten overfor fagekspertise som ligger i et slikt syn, er noe høyreekstreme i ulike sjatteringer benytter seg av til å konstruere løgnaktige ønsketenk-narrativer på en hel rekke områder, alt fra farene ved røyking til global oppvarming og holocaustfornektelse. På deler av venstresida finner vi også noen tendenser i den retninga, spesielt i 9-11-truther-miljøet, og det er nok folk i dette spekteret som er sårbare for rekrutteringsframstøt fra nazister som “Runeulv”.

Jeg tror nok det er nyttig informasjon når du deltar i diskusjoner om innvandring hvor mange i utgangspunktet nok er enige med deg, så lenge du uttaler deg litt forsiktig, at du er en Holocostfornektende nazist. Så jeg kommer til å fortsette å minne om dette i debatter du deltar i framover, i tillegg til å minne om truslene du har fremma mot meg, spesielt når du klager over min oppførsel, samt det at du forsvarer og rettferdiggjør Breivik og 22. julimassakren.

Jeg starter ikke avsporing av tråder med dette, men det er viktig å spore av avsporingene dine, når du ønsker å dreie diskusjonen om artikler som ikke har noe med innvandring å gjøre, over på de temaene som du ønsker å bruke dette forumet til å “diskutere”.

Du behøver ikke være ekspert for å vite at om de gasser 1000, og klarer en død ut døra hvert tiende sekund, så vil de bruke tre timer.

Problemet er at de holocausttroende ikke vil benytte seg av en ekspert som kan motbevises, da de har forstått at jo mer de påstår er sant gjennom vitenskaplige eksperter, jo mer kan de tas ved å bruke vitenskapelig empiri fra andre disipliner enn holocaustforskning.

1 Like

Det er ingen grunn til å anta at det ikke går mer enn ett dødt barn ut av døra per tiende sekund. Husk at de fleste som gikk rett til gasskamrene var barn som var for små til å arbeide. Jeg klarer fint å dra ut de to ungene mine av en og samme dør samtidig, og på langt mindre enn ti sekunder, og det på tross av at de er sprellende (bokstavelig talt) levende. De fleste voksne som gikk inn i gasskamrene, var også så underernærte på det tidspunktet at de neppe veide mer enn 40 kg i snitt.
Klarer du å kaste en sekk på 40 kg? Jeg tipper ja.

Det er ikke en trussel å si at jeg ikke vil snakke mere med deg, da jeg ikke vil ha politiet på døra når du får deg en på trynet, og hvor mange ganger har du postet det samme for de samme leserne nå?

Det er mulig at @John_Arthur_Paulsen eller andre ikke tør å ta et oppgjør med deg ennå, men jeg tror nok ikke det er så lenge til at noen snakker sammen og bestemmer at du er en belastning, og når først det skjer, så tør alle si hvilken dritt du er.

Mer ønsketenkning fra husnazisten på Steigan.no.

Det har etterhvert blitt en god del på venstresiden som har forstått at det er en belastning å holde seg med tankepoliti, da hykleriet det fører til gjør at ungdommen havner hos oss, da de med rette ser på sosialister som undertrykkere og løgnere når slike som deg får sette standarden.

https://nsd.no/skolevalg/

Dere holocausttroende kan ikke begynne å tenke slik en gang, så dere får nøye dere med at “det var mulig fordi det skjedde” forsvaret.

Husk at de skal inn igjen også, for å hente ett nytt lik, og det er med i de 10 sekundene. Videre må de ha på seg gassmaske og verneutstyr. Om de blir svette så det dugger på gassmaska, må de ut for å pusse den.

Om det var tusen linjet opp, så hver gikk inn, hentet ett lik og gikk ut, kunna man kanskje fått til ett lik hvert tiende sekund, men da det tar tid å brenne mennesker, så ville en for rask tømming føre til en opphopning ved ovnene.

Hvor lang tid det tar å brenne et menneske, gir også logistikkproblemer, da moderne ovner bruker en time, mens de tyske magiske ovnene klarte mange lik på en gang, og de behøvde aldri vedlikehold, selv om de kremerte folk 24/7 i åresvis.

Er det sannsynlig at jødiske lik ikke spreller i en kremasjonsovn så lemmene treffer isolasjonen, eller at jødiske lik ikke spruter kroppsvesker, og at det derfor ikke var noe behov for å bytte isolasjonen?

I Treblinka så brukte de visstnok jødinner som brensel for mannlige jøder, og det er også vanskelig å tro på.

1 Like

De tekniske premissene dere lister opp for at det skal ha vært “umulig”, er rett og slett tåpelige. Jeg er ingen stor atlet, men kunne slengt mange sekker på 10-15 kilo ut av en dør innen det var gått 10 sekunder.

Og derfor har vi da også rikelig med fotografiske bevis i form av hauger med avmagra nakne lik fra konsentrasjonsleirene, som dine åndsbrødre ikke hadde rukket å få brent.

Så jødiske lik flytter seg til døra av seg selv?

Hva med vareheisen opp fra likkjelleren eller gasskamret avhengig av tro, opp til krematoriene, kunne den håndtere mer enn en jøde hvert tiende sekund?

Det var seks ovner om jeg husker rett, så da må en ovn bruke ett minutt per døde jøde, om 1000 jøder skulle holocaustes på tre timer.

Nå mener jeg det var totusen i slengen, men jeg husker ikke hvor mange ganger de skal ha gasset folk i døgnet, men det er nok til at historien blir absurd.

En står inne i rommet og kaster ut mot døra. En annen står ved døra og kaster ut av åpninga. Manuelt samlebånd, slik søppeltømmere kan flytte et stort antall tunge søppelsekker på kort tid. Noen gang sett det?

Det var store ovner, og mange små barn.

Du har ALDRI jobbet fysisk ser jeg, da tempoet må være så du orker dag etter dag. Å flytte på et menneske er tungt, selv om vi antar at de alle “bare” veide 40 kg.

Om man tømmer “gasskammeret” for raskt, ender vi opp med en haug døde jøder ved heisen eller krematoriene, og det er krematoriene som er hovedproblemet, og der hjelper det ikke om man var mange.

Hovedpoenget er imidlertid som jeg sa. Dere holocausttroende kan ikke begynne å diskutere logistikk, men må holde dere til at “det var mulig fordi det skjedde” forsvaret, fordi med en gang man begynner å diskutere logistikken, så blir hele gassings-narrativet absurd.

Hadde Holocash vært bedre løyet, kunne det kanskje ha vært mulig for dere troende å diskutere jødegassingene, men når dokumentasjonen ikke ble produsert med tanke på internett, så er forbud og fengsel eneste mulighet. (Ikke at det ser ut til å virke)

1 Like

Så det nye narrativet var de gasset 6 millioner barn, og at det var store ovner?

Du vet at dette med 6 millioner barn er nytt, og ovnene er der den dag i dag?

Hadde tyskerne gått for effektivitet, hadde de brukte en industriell forbrenningsovn, men det er det ingen som hevder at de gjorde.

Jeg kan vel si at jeg godt kan tro på historiene om jødemassakre i Ukraina, da massakre virker å være en gjenganger i Ukraina, og det skjedde med både polakker og ukrainere.