Nyheter MDTV Forum Om Doner

Oppsto hatet i verden med sosiale medier?

En ikke-hvit angriper en hvit. En jøde angriper en ikke-jøde. Det er alt nazisten trenger for å legitimere folkemord. Så enkelt.

Da liker ikke jeg nazier. Tuller ikke. Ikke noe der jeg liker. Kan jeg være en selvhatende nazi tror du?

David Irving er nazist og vet utmerka godt at han lyver og manipulerer. “Runeulv” vet også godt at Holocaust fant sted. Han bare støtter det. Med deg er det potensielt en annen sak…

Det er skikkelig dårlig gjort av Runeulv. Da burde han forklart meg hvordan de gjorde det. Det er ingen som vil forklare meg hvordan de fikk ut gassen mellom hver gang de gasset noen. Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg ønsker jo ikke å være en vanntro. Jeg vil jo også tro. Men det er som sagt et par tekniske spørsmål jeg trenger svar på. HVIS vi behandler holocaust som en historisk hendelse og ikke som en relgiøs hendelse. Eller er dette verdenshistoriens eneste historiske hendelse som ikke tåler gransking?

Så om en historiker sier noe er sant, selv om det er fysisk umulig, så er det sant, om kildebruken er korrekt?

Er det holocaustbenektelse å si at man ikke tror på historien om at nazistene skal ha hatt en pedaldrevet hjerneknusermaskin, for ikke å snakke om masturbasjonsmaskina noen jøder ble puttet i?

Hva med denne? Bør det være fengsel for å tro dette er en løgn?

Zyklon B ble først brukt som skadedyrmiddel. Hvordan tror du det er mulig å gå inn i et hus som har blitt gasset for å drepe skadedyr? Utlufting, plain and simple. Det samme er tilfelle om karbonmonoksid ble brukt, slik det ble i begynnelsen, og i flere andre dødsleire (Zyklon B ble i all hovedsak brukt i Auschwitz), og slik mange dessverre velger å gjøre det når de vil ta sitt eget liv. Utlufting, og så kan man ta den avdøde fra selvmord ut av garasjen eller ut av gutterommet hvor engangsgrillen var fyrt opp med lukket vindu.

Men i dødsleirene gikk avlivinga i et så voldsomt tempo at man ikke kunne vente til kamrene ble lufta ut før likene måtte ut, for at nye toglaster med jødiske barn og gamle og utmatta og skadde fra arbeidsleirene, skulle inn. Derfor brukte mannskapene som henta ut likene gassmasker i dette arbeidet.

Mer detaljert om grunnlaget for hvordan vi vet at gasskamre med Zyklon B ble brukt.
http://www.nizkor.org/hweb/orgs/american/skeptic-magazine/skeptic-12.html

Det var både fysisk mulig, og dokumentert gjennom utallige gjensidig uavhengige kilder, at det skjedde.

Du må være klar over at hva du postet ikke besvarte spørsmålet, for ellers ville du ha sitert.

At recently er 1993, er ikke spesielt imponerende, for da jeg sluttet å tro på jødegassinger i 2006, så hadde nesten ikke revisjonismen begynt, og etter det har den eksplodert i antall og kvalitet, mens det kommer lite nytt fra de holocausttroende. .

Det er lett å se at du ikke har lest noe om emnet, da du da ville forsøk å vinkle unna temaet, da det er helt åpenlyst at så ikke er tilfellet om du ser etter.

Desverre er holocaustforkningen plaget av at traumet var så stort, at vitnene forteller mye rart, bla bla bla, men forvirrede vitner er ikke hva holocaustforskningen baserer seg på, bla bla, er noe noen troende med kjennskap til litteraturen ville sagt.

Bare at det er forbudt å benekte i mange land, burde ringe en bjelle om at jødegassingene ikke tåler åpen debatt, og det samme burde det religøse språket gjøre, hvor man enten er god og tror på holocaust, eller så er man ond nazist, og benekter Sannheten med stor S.

Jeg har på en veldig enkel, og vil jeg tro, lettforståelig, måte, forklart hvorfor påstanden om at utallige kilder som viser at avliving gjennom gasskamre fant sted må ta feil fordi det var såkalt fysisk umulig, bare er tull. Lufting + bruk av gassmasker, forklarer hvordan likene og deretter gassen kom ut før neste pulje kom inn.

Forklar meg hvordan dette ble gjort, eller klapp igjen. Kort og godt. Du remjer på det samme hele tiden uten å komme opp med et svar.

Jeg så etter bilde du la ut av av maskene og hvordan de ble brukt, men jeg fant de ikke?

Det er nok med vilje uklart, da målet er skremme andre til stillhet, og da er det best at de skremte holder seg unna totalt, fordi de ikke vet hvor grensene går.

Torgeir hoppet lett over den pedaldrevne hjerneknusermaskina, masturberingsmaskina eller knivene som kom opp av gulvet og kuttet jødene i fillebiter før de ble brent i Treblinka.

Vår store favoritt, holocoasteren, hvor jødene ble kjørt i berg og dalbane-vogner for så å bli tippet i ovnen, har de visst funnet igjen i følge CNN, selv om jeg misstenker at det kan være slik fake news media snakker om.

Bare du velger å lese revisjonisme, er du en nazist, da bare en nazist ville lese revisjonisme. Videre er det kun nazister som vil støtte nazister, så om du ikke mener at nazister må stoppes “by any means necessary”, så er du også en nazist.

Tror du det er umulig å bo i et hus etter at giftgass (som Zyklon B) har blitt brukt til å drepe brown spiders? PS. Jeg har bodd et år i et slikt hus.

Jeg har helt konkret forklart det Dias mente han trengte å vite for å kunne tro på de utallige beretningene, og historiske dokumentene, som viser at Holocaust fant sted.

Men drev du systematisk utryddelse av noen samtidig?

Du har ikke engang lest hva du har linket. Dust :slight_smile:

Du har fått svar på spørsmålet ditt. Prøver du å spøke det bort nå?

Jeg skjønner at det byr deg imot å lese troverdige historiske kilder som avkrefter det du ønsker å tro på.

Sonderkommandos (special work crews forced to work at the gas chambers) wearing gas masks then dragged the bodies from the chamber. The victims’ glasses, artificial limbs, jewelry, and hair were removed, and any dental work was extracted so the gold could be melted down.[43]

Du har ikke svart på noe jeg har spurt om på 14 dager. Jeg betviler ikke at du har svart på noe. Du har bare ikke svart på noe jeg har spurt om.

Hva jeg har svart på og ikke før er da vel ikke relevant for om jeg har svart på spørsmålet ditt om hvordan de fikk ut gassen (og likene) før neste last kom inn. Det har jeg nå svart på, siden du tydeligvis hadde tungt for å finne fram til dette, som tok meg fem minutter.