Nyheter MDTV Forum Om Doner

Oppsto hatet i verden med sosiale medier?

Jeg husker ikke lenger hva jeg sa, men hadde han snublet over foten min og jeg hadde kjent ham igjen. Så hadde han ikke reist seg med det første. Til det har han gått til angrep på meg for mange ganger. Men det er jo klart jeg vil ikke oppfordre til vold verken imot denne eller andre pervoer, men skulle anledningen by seg så hvorfor ikke bare litt :wink: g6hlr

Han skal bare vise de sosialistene som sitter stille i båten, at de også vil få slik behandling om de skulle ytre kjetterske tanker.

Igjen så har jeg ikke noe stort problem med at han oppfører seg slik offentlig, da det tvinger de roligsittende til å tone flagg, om de ikke med rette vil ses på som det samme pakket.

1 Like

For det første så nøyer jeg med å kalle folk som er tilhengere av rasebiologisk vrøvl, antisemittiske konspirasjonsteorier, Holocaustbenektelse og deportasjon av ikke-hvite fra Norge for nazister. Det er en ganske snever gruppe, også her på dette forumet, men “Runeulv” passer inn her på alle kriteriene.

For det andre så er det typiske at de som sørger for det “smeller” nettopp er disse nazistene, og hvorvidt man har kalt dem nazist eller ikke, spiller ikke noen rolle i den sammenhengen. Nazister utøver vold mot ikke-hvite og antirasister, og legitimerer denne volden, helt uavhengig av om de har blitt kalt nazister eller ei. Det å kalle en nazist for nazist, er imidlertid nyttig for andre for å kunne se hvem som kan utgjøre en fare for samfunnet.

Se her har vi en typisk representant for Holocaustfornektende høyreekstremisme, som klager over “voldelige” antirasister.

Heilt enig. Det e heilt fårr jævli :slight_smile:

Jeg har som du ser et avslappet forhold til multikulturelle aktiviteter :slight_smile:

hqdefault

Til forskjell fra Al Qaida terrorister som vi i det minste lar identifisere seg selv før vi trekker av. Med nazier er det enklere alle kan sette halen på en nazi. Alt som trengs er at den skitne vanntro ikke bekjenner seg til holocaust så kan du jihad ræva hans til himmels , eller helvete alt etter hva du føler for. :slight_smile:

Ordentlig merkelig blir det ikke før Palestina aktivistene melder seg som frivillige til oppdraget.

Hvis vi skal snakke om HAT!! Så vet jeg bare om en ting å gjøre som skaper mer hat enn å fornekte holocaust.

Det er dette; https://en.wikipedia.org/wiki/Kapo_(concentration_camp)

Sånn om noen virklelig lurte på om hatet begynte med sosiale medier.

1 Like

Når nazister banker opp ikke-hvite, så blir det førstesideoppslag, så det er ikke veldig vanlig.

Når ikke-hvite banker opp hvite og legger det ut på nettet, så skjuler massemedia dette, så illusjonen om de voldelige nazistene og de stakkars ikke-hvite kan opprettholdes.

Hva som er viktig dog, er at ungdommen ikke leser massemedia som de leser sosialt media, og der får de se hva media ikke skriver om, som at hverdagsvolden stort sett er ikke-hvite som banker hvite.

Ungdommen får også med seg “punch a nazi”-kampanjen, hvor de stort sett endte opp med å slå konservative i mangel på nazister, så at mye ungdom ser på sosialister som undertrykkere snarere enn frigjørere, er ikke veldig rart, da de tolker den manglende kritikken mot Antifa eller Torgeir, som at de taktisk støtter vold, men at de ikke kan si dette offentlig.

Nazister har, på tross av at de ikke er i nærheten av å utgjøre en tidels promille av den norske befolkninga, stått for et tosifra prosenttall av alle drap begått i Norge de siste 20 årene. Ingen annen grupper er i nærheten av å være like overrepresentert på kriminalstatistikken som nazistene.

Jeg har aldri støtta det å slå konservative med annet enn argumenter, heller ikke folk med klart rasistiske holdninger. Når det gjelder nødvendigheten av å kunne forsvare seg mot nazister, så illustrerer Philip Manshaus tydelig hva dette handler om.
image

Igjen er det greit å klargjøre for eventuelle nye lesere at dette ikke er Antifaplakater, men falske Antifaplakater produsert av nazister.

Du kan jo ikke forstå poenget uten innrømme å ha tapt, men for resten så er det viktige at ungdommen ser videoene med ikke-hvite som angriper hvite, samtidig som at sosialistisk media lyver om det.

Du er også et vandrende bevis på at muslimer ikke fikser å snakke om grooming-gjengene i England, og du mener vel fremdeles at de apatiske asylbarna i Sverige var ekte syke, og at det bare er nazister som mener det var barnemisshandling?

Igjen ser vi hvordan logikk ikke er nazistenes sterke side. Der går det fint å benekte at Holocaust fant sted, men samtidig gjøre et antisemittisk poeng av at jødiske “kapoer” lot seg innordne i terrorregimet for å berge eget liv.

Du. Kan ikke du ta den der du tok tidligere? Den med selvinnsikt vet du? Den som var så gøy og vi lo så godt vet du :slight_smile:

Hva og hvor mye er det egentlig en holocaust fornekter fornekter? For jeg kjenner ikke helt igjen i hva du skriver der. Tror du at du kunne forklart meg ?

Det beklager jeg virkelig. Det har aldri vært min hensikt å være morsom eller underholdende på noe vis. Jeg skal prøve å unngå å gjøre det igjen. (Mistenker at jeg ikke fikk det til nå, men men…)

Men hvis man ikke tror på jødegassingene, så berget jo ikke kapoene livet med å være kapo, de bare hjalp fienden.

Så bør man sette seg å lese historie og spesielt historiefaglig kildekritikk, og holde seg borte fra offentlige diskusjoner til man er ferdig.

Det var aldri ment som en utfordring :wink:

funny-cat-pictures-stupid-dog

Men det gjelder ikke antikrist historiker David Irving vel? :wink: