Nyheter MDTV Forum Om Doner

Opprørerne i Hong Kong ser på Maidan i Ukraina som forbilde

Du vet at politiet ikke liker at man fortsetter å provosere, hvis man mener seg utsatt for trusler? Og du fortsetter med å svare meg, selv jeg ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Men ser vi økonomisk på det, så spiller det liten rolle hvorfor, da man er opptatt av hvilken konsekvens politikken har, og da er det slik at innvandring fører til lavere lønninger og høyere boligpriser, og om innvandrene forbruker mer enn de yter, også mer skatt.

Og derfor er vi organisert som en mobb, så det ikke er noe man kan infiltrere. PST kan bli med i mobben, men da de må spre de samme memene som resten, og da kunne de like gjerne vært en av oss.

Denne forklaringen holder ikke mål!
Selv om flertallet av verdens muslimer er imot guds straffesystem så betyr det ikke at flertallet har rett, eller at de vet bedre enn Gud. Flertallet av muslimene plukker ut det de liker og så gir gir blanke i resten, og det er ikke slik islam skal praktiseres. Denne utvanningen av Islam er djevelens verk, og jeg anbefaler deg og dine likesinnede å snu, før det er for seint!

Ja, men da er det politikerne du bør ta, og ikke innvandrerne. Hvis ikke blir du utsatt for det gamle knepet med splitt og hersk, og da er både du og innvandrerne taperne! Historien viser at jeg har rett, ser du det ikke?

Det handler om å radikalisere dere, og der er disse guttene flinke, det har vi sett flere bevis på.

1 Like

Hvis politiet mener at man som politisk debattant skal trekke seg ut og ikke fortsette å argumentere saklig politisk etter at noen har framsatt en politisk motivert voldstrussel, og dermed la nazister og andre voldelige høyreekstremister få lov til å dominere offentlige fora uimotsagt, vil jeg be politiet om å redegjøre for det skriftlig, og deretter ta det videre til pressen. Da har vi virkelig en sak.

Når muslimer nekter å argumentere for ekstreme islamistiske standpunkter, får muslimhaterne ta på seg å gjøre det selv, slik du gjør her.

Det er du som mener at man skal tvangsberike de som flykter fra berikningen, og når man sier dette offentlig, så er det ikke en trussel om man sier at slike holdninger vil føre til at du får juling.

Folk som har flyktet, har investert mye tid og penger i å slippe berikningen, og så provoserer du dem med å kreve at også områdene de flykter til, skal bli tvangsberiket.

Dette er absolutt å regne som en trussel. Nå har jeg sendt tips til PST, så om de gjør jobben sin, følger de med på denne tråden nå for å se hva som kommer videre.

Man kan ikke si slikt, og forvente at ikke noen blir eitrende forbanna, da det er hundretusenvis som investert mye tid og penger i å slippe å bli beriket.

Når du skriver at man ikke kan argumentere for fordelene ved et flerkulturelt samfunn uten å regne med å bli banka opp, er det udiskutabelt og utvetydig å true med vold for å få motdebattanter til å tie. Det er antidemokratisk, og heldigvis også straffbart.

Nei. Du mener at de som har flyktet fra berikningen skal tvangsberikes, og om du ikke forstår hvor provoserende det er for noen som har jobbet og slitt for å slippe unna, så er ikke det mitt problem.

NB. Jeg har ikke jobbet og slitt for å slippe unna.

At du bruker bisarre, høyreekstreme neologismer, endrer ikke på realitetsinnholdet som er at du sier at jeg kan regne med, og fortjener, å få bank, fordi jeg har ytra meg offentlig, her på dette forumet og andre steder, til fordel for et flerkulturelt samfunn. Nazister har alltid brukt vold og trusler om vold for å tvinge motstandere til å slutte å ta til motmæle mot deres løgnaktige hatpropaganda, men dersom du trodde de feige voldstruslene dine ville få meg til å tie, tok du feil. Du har ingen rett til å ytre truslene og den ondsinna løgnaktige rasismen som du sprer, og det er politiets oppgave og plikt å stanse deg.

Jeg vil ha deg straffet i et nytt Nürnberg-oppgjør, etter de samme reglene som ble brukt mot nazistene, ikke banket opp.

Jeg er imidlertid kun en person, og jeg er ikke med i noen organisasjon eller har kontakt med andre nasjonalister i Norge, så jeg har ingen innflytelse over hva andre gjør.

Om du ikke forstår hvor provoserende det er for de hvite flytningene, når du mener at også deres nye hjem må få mengder med ikke-hvite innvandrere, er som sagt ikke mitt problem.

Du påstår selv at du har vært med på å organisere en “hvit mobb”, så når du ytrer at en navngitt person fortjener juling, er det helt klart å regne som en oppfordring til vold, og skulle det skje, vil du ut fra dette kunne holdes medansvarlig, helt konkret. Skulle det ikke skje, er det likevel også å regne som en straffbar trussel.

Ja, men i USA og internasjonalt. Poenget er at vi er anons, så selv om jeg var med på dette, er jeg bare anon i dag, og har ikke mer innflytelse enn noen andre.

Ikke at noen av denne mobben vil bry seg om deg heller, som f.eks å sende deg pizza, da det er 13 av dere på dusinet på nettet, og du er en liten fisk.

Det er helt vanlige folk jeg aldri har møtt eller snakket med, som vil kunne gi deg en på trynet når de finner ut hva du ønsker å gjøre med dem, men du ser ikke ut til å ville forstå dette.

Om du reelt har innflytelse eller ikke er irrelevant for om det du ytrer er å regne som en trussel. Det du har sagt er

1. Den som forsvarer et flerkulturelt samfunn i offentlige fora kan regne med juling (trussel)
  2. Du vil ikke si mer om saken, i tilfelle JEG skulle ende med å bli banka opp (understreke at trusselen er alvorlig og personlig ment)
  3. Den som forsvarer et flerkulturelt samfunn i offentlige fora fortjener å få juling. (oppfordring til vold)

Her kunne jeg faktisk anmelde deg for ærekrenkelse, fordi du kaller meg en muslimhater, noe du i følge norsk lov ikke har lov til! Du er dyktig med stygge skjellsord, og du bruker dette til å trakassere dine meningsmotstandere når ditt intellekt ikke klarer å følge med.

Det er ingen som beskylder meg for å hate kristne hvis jeg kritiserer deres religion, og det gjør jeg ofte. Hvis du skal kunne kalle deg kristen, eller muslim, så må du praktisere religionen, og ikke fjerne store deler av skriftene som ikke faller i smak. Da burde du heller starte en ny religion.

Og du kaller deg muslim, men du praktiserer ikke islam, du praktiserer hat, og uten hatet ditt hadde du neppe overlevd hverdagen. Når du slipper opp for argumenter tyr du til ondskapsfull hersketeknikk, og din intellektuelle kortslutning er åpenbar!

Og til slutt; du er ikke et troende menneske Torgeir, du ble muslim for din egen personlig vinning, og de informerte vet hva jeg sikter til. :wink:

Det syns jeg abslutt du burde gjøre. Gjør det:)

En gang til, (og jeg skulle gitt meg for lenge siden, da du vil fortsette med dette i hundrevis av poster. )

Det er forskjell på å forsvare et flerkulturelt samfunn og på å si til de som har flyktet fra innvandrene, at det er et viktig mål at også deres nye bosted får en stor andel innvandrere. Om du ikke forstår hvor provoserende det er, så er det ikke mitt problem, og dessuten vil jeg ha deg og de andre anti-hvite straffet i et nytt Nürnberg-oppgjør, ikke banket opp.

Du er enda på fjortis-nivået… :grin:

2 Likes