Nyheter MDTV Forum Om Doner

Opprørerne i Hong Kong ser på Maidan i Ukraina som forbilde

Ikke advokat mao.Nå kan vel islamister med kommunistisk bakgrunn mene mye rart da

Muslim og islamist er ikke synonymer.

Det å forsvare nazistene i Ukraina er ikke eneste måten å være nazist på, noe Runeulv har vist tidligere.

Siden du ikke vet selv om slike utsagn gjør deg til nazist, er det greit å ha andre utenforstående, som meg, til å påpeke at ja, det gjør det.

Du løper rundt og kaller alle nazister så fort du taper argumentasjonen, så at du kaller meg eller andre nazister, betyr ikke annet enn at du hadde løpt tom for argumenter.

At du nå vil poste, nei, jeg kaller dere nazister fordi dere er nazister, endrer ikke på at nazist-stemplingen kommer når du er tom for argumenter.

Jeg klandrer ikke så mye de som trodde på dette før overgrepene var kjent, men etter at kommunismen falt i øst-europa, så burde man høre på de som har opplevd systemet, og at det ikke var noe godt å leve under.

At Torgeir velger å leve i et ikke-sosialistisk ikke-muslimsk land, forteller vel egentlig alt om at han egentlig ikke tror på hva han preker selv lengre.

2 Likes

Du mener etnisk rensning av av Groruddalen er positivt og vil være en del av det. Så derfor kaller jeg deg islamist og ikke muslim

1 Like

Det har ikke skjedd etnisk rensing av Groruddalen, og den som løgnaktig hevder at det har skjedd, er nazist.

Du er Holocaust-fornekter, jødehater, rasebiologisk rasist, anti-demokrat og terrorapologet. Du er så entydig nazist som det er mulig å bli.

Ukrainere som kjempa mot bolsjevikene under andre verdenskrig deltok i Holocaust, og initierte folkemord på polakker, og kjempa med Hitler. Mer nazist enn det er det ikke mulig å bli.

Nå har jeg som sagt vokst opp i denne dalen. At du syntes virkelighetsfornektelse er en finfin strategi er du ikke alene om. Raja er en annen taqqiaaktivist.

Enten vet du ikke hva begrepet etnisk rensing betyr, eller så er du en rasistisk løgner. Jeg har lagt til grunn at du er det siste, men jeg åpner nå opp for at det kan være at du i stedet har mangelfullt utviklet begrepsforståelse.

Jeg er enig i at det er underlig at denne måten å resonnere på skulle være nazi.

Du er en sadist, som mener at de som flykter unna berikningen skal tvangsberikes, så om du mener jeg er en nazist, har det ikke mye injurerende kraft.

Hvordan er det inne i hodet på noen som tenker slik? Får du ståpikk av å tenke på hvor mye “rasistene” vil hate behandlingen?

Det ville jo være underlig om en jødehatende rasist og holocaustfornekter som er mot demokratiet og som forsvarer 22.juli-terroren skulle mene at det var injurierende å bli kalt nazist. Det er som om jeg skulle finne det fornærmende om noen valgte å kalle meg venstreorientert.

Du er fremdeles en sadist, og du svarete ikke på om du fikk ståpikk på å tenke ut sadistiske ting du kan gjøre med “rasistene”, som tvangsberikning?

Eller så skal jeg gi meg med å snakke med deg nå, da jeg ikke vil ha politiet på døra, når noen en gang får nok av deg og sadismen din.

Da fikk vi terrortrusselen, ja.

Når du en dag får juling, så er det fortjent, og det er ikke terrorisme når man provoserer folk til får mer enn nok. For alt jeg vet kan det være muslimer som får nok først, da sadister ikke er noe snille med noen.

Det å implisere at politiske motstandere skal få juling eller bli drept, er å regne som trusler, og er straffbart etter norsk lov. Ikke at PST noen gang har tatt terrortrusler fra nazister som deg på alvor, men jeg kommer absolutt til å rapportere deg for dette, ja.

Mappa mi hos PST, får nok AKP-mappene til å se ut som patetiske greier, så det får du bare gjøre. :slight_smile:

PST er nok vant til hysteriske kommunister som egentlig hater dem, som roper på overmakta når de skal ha de til å straffe noen, så du har nok rett i at det vil bli ignorert, spesielt siden det ikke var en trussel.

Du mener at de som flykter unna berikningen skal tvangsberikes, og da er det ikke en trussel om man sier i fra at dette vil føre til at du får juling en dag.

Jeg vil ha deg straffet i et nytt Nürnbergoppgjør, og etter de samme reglene, da slike som deg mener at reglene var greie, og det var den siste posten du fikk av meg.

Edit: Nå er det vel det vanlige Politiet og ikke PST som har med trusler å gjøre, men PST høres vel farligere ut, så sadisten sa det.