Nyheter MDTV Forum Om Doner

Opprørerne i Hong Kong ser på Maidan i Ukraina som forbilde

Det ville jo være underlig om en jødehatende rasist og holocaustfornekter som er mot demokratiet og som forsvarer 22.juli-terroren skulle mene at det var injurierende å bli kalt nazist. Det er som om jeg skulle finne det fornærmende om noen valgte å kalle meg venstreorientert.

Du er fremdeles en sadist, og du svarete ikke på om du fikk ståpikk på å tenke ut sadistiske ting du kan gjøre med “rasistene”, som tvangsberikning?

Eller så skal jeg gi meg med å snakke med deg nå, da jeg ikke vil ha politiet på døra, når noen en gang får nok av deg og sadismen din.

Da fikk vi terrortrusselen, ja.

Når du en dag får juling, så er det fortjent, og det er ikke terrorisme når man provoserer folk til får mer enn nok. For alt jeg vet kan det være muslimer som får nok først, da sadister ikke er noe snille med noen.

Det å implisere at politiske motstandere skal få juling eller bli drept, er å regne som trusler, og er straffbart etter norsk lov. Ikke at PST noen gang har tatt terrortrusler fra nazister som deg på alvor, men jeg kommer absolutt til å rapportere deg for dette, ja.

Mappa mi hos PST, får nok AKP-mappene til å se ut som patetiske greier, så det får du bare gjøre. :slight_smile:

PST er nok vant til hysteriske kommunister som egentlig hater dem, som roper på overmakta når de skal ha de til å straffe noen, så du har nok rett i at det vil bli ignorert, spesielt siden det ikke var en trussel.

Du mener at de som flykter unna berikningen skal tvangsberikes, og da er det ikke en trussel om man sier i fra at dette vil føre til at du får juling en dag.

Jeg vil ha deg straffet i et nytt Nürnbergoppgjør, og etter de samme reglene, da slike som deg mener at reglene var greie, og det var den siste posten du fikk av meg.

Edit: Nå er det vel det vanlige Politiet og ikke PST som har med trusler å gjøre, men PST høres vel farligere ut, så sadisten sa det.

Du definerer deg selv som venstreorientert praktiserende muslim, hvis jeg har forstått deg riktig?

Videoen under viser et klipp fra den islamske fredskonferansen i Oslo. Taleren forteller at alle sunni-muslimer deler hans syn angående visse spørsmål/problemstillinger, er du enig med taleren i dette?

Helt uten å gidde å se på videoen, kan jeg med sikkerhet si at han lyver. Enhver som påstår at alle sunni-muslimer mener det ene eller det andre, lyver, uansett hva det er han da har tenkt å si videre.

Politisk motiverte trusler bør være en sak for PST. Vi får håpe de har lært noe av varslene de fikk på Manshaus, som de ikke gikk videre med.

Du er jo en patologisk løgner. Alle som går inn i et kollektivistisk forbund forplikter seg til en felles definisjon av dette.

Det er en ting. Og samtidig er det en viktig prinsippsak å alltid anmelde høyreekstreme trusler til politiet slik at det ikke skal kunne oppstå noen misoppfatninger om at det å ytre rasisme eller høyreekstremistiske voldstrusler faktisk er tillatt i dette samfunnet.

Du skal få en post til.

Jeg har vært med på å lage hva dere kaller the Alt-right, og vi den pro-hvite mobben, og jeg var på Hegnar.no sammen med Breivik, så det blir så dumt når du tror at ikke det som kan krype og gå av vestlige etteretningstjenester ikke har undersøkt meg i hue og ræva. om ikke annet så for å se etter at jeg ikke er betalt av russerne.

wg

På generelt grunnlag har vestlige etterretningstjenester sterkt undervurdert den høyreekstreme terrortrusselen, både før og etter 22. juli. Hvis du har vært inne til avhør, og holdes under oppsikt allerede, er det kanskje et tegn på at de har tatt noe mer lærdom i praksis enn det deres offentlige uttalelser tyder på. Det vil jo hjelpe om de veit hvem det er som går under pseudonymet “Runeulv”, slik at du ikke kan gjemme deg under pseudonym for dem, slik du gjør her. Det er i utgangspunktet en uting å tillate folk å bruke falske navn eller pseudonymer. Det åpner for at folk kan tro at det er greit å fremme trusler og rasisme som de nok vet ikke går an å komme med under eget og fullt navn.

Jeg har heller ikke noe behov for å debattere med nazister. Men det er alltid viktig å påpeke det, når man ser at det er en nazist man har å gjøre med.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet, TorgeirSalih?

Jeg liker taleren i videoen, fordi han er ærlig, og fordi han forteller hva islam står for. Taleren forteller videre at du mener akkurat det samme som han, men du tør ikke si det høyt.

Og hvem er du, TorgeirSalih, som vet bedre enn Allah, om hvilke straffer som egner seg best for menneskets forskjellige forbrytelser?

Jeg gidder ikke å bruke tid på folk som jeg allerede i utgangspunktet kan vite er løgnere. At muslimhatere elsker å bruke tid på slike folk, kan jeg ikke gjøre noe med.

Jeg kan derimot svare bekreftende på det du allerede visste. Ja, jeg er praktiserende muslim og ja, jeg regner meg som venstreorientert.

Hvis jeg tolker deg riktig går du imot islams straffesystem?

Dette må jo bety at du og dine likesinnede har havnet i posisjon til å si at Guds veiledning var feil?

Er ikke dette blasfemi?

Neida. Det er taqqia. Det er om å gjøre å få denne despotiske ideologien så spiselig som mulig fram til den kritiske massen er nådd. Da blir det andre boller

Hvis du mener at en eller flere av debattantene har kommet med trusler eller høyreekstremistiske voldstrusler, bør du levere inn en klage til steigan.no, og kreve en tilbakemelding fra nettsiden!

Han forstår utmerket godt at det ikke var noen trussel, men når man taper debatten, så klamrer man seg til strå.

Selv poster han bilder av Qusling som blir henrettet, men det er ingen trussel, når man samtidig nazist-stempler. :slight_smile: