Nyheter MDTV Forum Om Doner

"Opphev sanksjonene mot Syria"

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/opphev-sanksjonene-mot-syria/

Standupkomikeren Treka fra Damaskus kommer via sin Facebookprofil med en innstendig oppfordring til borgere i Europa og USA. «Få regjeringene deres til å oppheve sanksjonene mot Syria.» «De økonomiske sanksjonene har ødelagt Syrias økonomi. I 2011, før krigen, tilsvarte 48 syriske pund en dollar. I dag tilsvarer 800 syriske pund en dollar. Vestlige politikere mener…

7 Likes

Nydelig arbeid du har gjort. Tusen takk

1 Like

Enig med Mari her. Jeg skulle ønske jeg hadde noe smart å skrive her om dette temaet, men det er bare så trist at jeg finner ikke ord. Eller så blir jeg selvmedlidende, for jeg finner det fryktelig at jeg gjennom mitt statsborgerskap er medskyldig i nok en krigsforbrytelse. Nok engang imot barn. Det blir Irak om igjen, men denne gangen med Erna Solberg i hovedrollen som Madelaine Albright.

10426561_742225942539448_340850018928689698_n

1 Like

Ikke vær så beskjeden Diaz. Du har treffende innspill og lenker. Du kunne ganske sikkert lage en pen artikkel om Gregory Bateson. Sitatet av GB, det du har lagt ut i en annen kommentar, gir gode muligheter for å bringe filosofiske perspektiver inn på Steigan.no. Litt ny luft rundt alle de ellers utmerkede fakta/sak-artiklene her ville ikke skade.

1 Like

Før eller siden får disse kriminelle sin straff. Fattig trøst med tanke på at de fortsetter sine kriminelle handlinger i det uendelige.

1 Like