Nyheter MDTV Forum Om Doner

Økonomien i eurosonen stupte i andre kvartal 2020

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/08/okonomien-i-eurosonen-stupte-i-andre-kvartal-2020/

Tallene begynner å komme inn for hva nedstengninga av økonomien i EU har kostet. Tallene fra eurosonen forteller om det bratteste fallet disse landene noensinne har opplevd. Samlet gikk bruttonasjonalproduktet til de 19 landene i eurosonen ned med 12,1 prosent i andre kvartal 2020 går det fram av tall fra Eurostat. Denne grafen fra deres…

3 Likes

Alt går etter boken, snart har en allmektig elite all makt og alle penger og vi andre på kloden er viljeløse fattige slaver for dem.

2 Likes

Men fremdeles tror folk på at nedstenging av verden er utført for å forlenge livet til noen gamlinger i 80-åra og evt. andre med redusert immunforsvar. Asbjørnsen og Mo kunne ikke kommet opp med eventyr i denne klassen. Hva med å bringe logikken tilbake? Tror det fortsatt er gratis :slight_smile:

3 Likes

Vi får nå se da. Det foregår en massiv oppvåkning as we speak. Det tar bare litt tid for folk å skjønne at de er unike og suverene sjeler på en fysisk reise i 3D-verden :wink:

2 Likes

Motstand mot tiltak linkes til nynazisme. Torgeir Salih liker nok dette

2 Likes
2 Likes
3 Likes

Jeg ville matet henne med sprayboksen sin

2 Likes

Nettopp. Som I vidden til smurfen handler dette om nettopp det. Masket mot umasket. Og noen ler seg i hjel

3 Likes

Jeg har astma. Så dette ville tatt livet av meg. Jeg tar morderen min med meg :wink: Skulle ønske jeg kunne gjøre det med de som prøver å ta livet av oss alle akkurat nå.

1 Like

Hvis vi heller jobber med å heve vår frekvens så slipper vi å lalle rundt i det rigga polariseringsregimet som slavezombier. Anbefaler Lorie Ladd sin YT-kanal, blant mange andre våkne sjeler :slight_smile:

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.