Nyheter MDTV Forum Om Doner

Off topic og andre løse fugler

Kan noen forklare dette? Aldri sett før
Sun and moon , 23/11/2020 Sun Moon
Sunrise 08:31 ; The moon does not set.
Sunset 15:21

Det har blitt langt fram mange beviser, men spørsmålet er; hva slags beviser krever du? Må det stå i avisen, eller må statsministeren fortelle deg dette på TV?

Din virkelighet er hva dine foreldre, skole og andre myndighetspersoner har fortalt deg fra du var barn, dette kalles hjernevasking, men fakta er at vår virkelighet er langt mer komplisert en det vi mennesker er klar over.

Nå tuller du med meg. Da tror jeg i alle fall ikke på det! :grin:

1 Like

Alltid vært noe suspekt ved den fyren, ja :laughing:

Nei, jeg vet jo ikke hva slags bevis du krever.

Jeg har jo fortalt deg litt om dette privat, men forklaringen på det jeg fortalte har jeg ikke gitt deg. :slight_smile:

Men uansett så skal jeg gi beskjed når den annonserte nyheten er løs, for steigan.no vil ikke skrive om dette, han er også hjernevasket av samme type personer som oss andre.

1 Like

Er dette en forklaring?

At higher latitudes, there will be a period of at least one day each month when the Moon does not rise, but there will also be a period of at least one day each month when the Moon does not set.

1 Like

Ok. Takk for detektivarbeid.

Ikke jeg heller. Men jeg tror reint prinsipielt sett ikke noe som ikke følger våre naturlover og ikke hører til vår verden/dimensjon/virkelighet egentlig kan bevises med våre virkemidler/vitenskap.

Eller referansearbeid, som det også kalles.

2 Likes

Vil noe slik være bevis godt nok?

1. Tindrende klare fotografier/videoer av flyvende objekter som “bryter” våre fysiske lover. Militære videoer av disse objektene parkert på bakken der besetningen er på utsiden?
  2. Et metall-materiale med mange lag, som er designet på atomnivå, noe vi ikke behersker. Dette materialet har egenskaper vi ikke kan forklare.
  3. Film av vesener som er synlige, og som forsvinner i løse luften (blir usynlige for oss)
  4. Vitnesbyrd fra piloter, militære, politifolk, etterretning og militære mannskaper.
  5. Vitnesbyrd fra meg, han Johnny!? :fearful:

Det finnes mer, men vil dette holde, eller må Jonas Gahr Støre og Jensemann stå fram på TV for å overbevise deg om dette? :grin:

?? Og hvor befinner dokumentasjonen seg?

De to løgnerne der!!! :laughing:

Det er løgn i din verden ja.

Det må jeg dessverre medgi.

Men inne i speilet er allting omvendt

Spoiler alert:

1 Like

Materialet befinner seg i et laboratorium i USA, og vitenskapsfolkene der arbeider med å få en peer-review ( fagfellevurdering). Hvis de har fått til dette, så vil det skape bølger i vår vitenskapelige verden.

Men dokumentasjonen du referer til?