Nyheter MDTV Forum Om Doner

Nytt på nytt – flaut om Sverige

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/nytt-pa-nytt-og-og-flaut-om-sverige/

Man skal kanskje ikke faktasjekke et moroprogram. Men det er så lenge siden Nytt på nytt i NRK var morsomt, at det må være lov å komme med en saklig kritikk. Dessuten er programmet så politisk korrekt at det er til å få mark av. Nå driver stort sett Bård Tufte Johansen og hans venner…

8 Likes

Propaganda fungerer bare når de bruker folk med integritet til å fremme den, derfor skal alle kjendisene vi liker fore oss med regime propaganda.

Alle husker vel Dag Sørås sitt hat utbrudd mot Kari J for at hun ikke likte IS og Al Qaeda.

Det sies at de fleste kjendiser er psykopater og det stemmer nok. De er kun opptatt av egen kariere og gjør et som tjener dem best. Et kritisk ord mot regime propagandaen så vil de aldri mer komme på TV: Snu ryggen til regime trollene de kaller kjendiser, ikke kast bort tid på dem.
For min del så har jeg aldri skjønt hva som er så morsomt med å høre på regime troll som raljerer og hetser alle som ikke underkaster seg regimet på det groveste.

Det er noe nazistisk over folk som følger de smittespredende tiltakene blindt, alle vet det gjør deg syk, men man tar på grisemasken allikevel og lar seg ydmyke.

Maskepåbudet er et kjent CIA program for psykologisk krigføring mot store masser, et lydighets-program.

Maskestudiene er hovedsakelig gjort med N95-masker som heller ikke fanger opp aktive virus (bare døde pga. maskenett/størrelse). Kirurgiske munnbind har heller ingen dokumentert effekt på virus av denne størrelsen. Testene er for øvrig utført under optimale forhold i laboratorium og rikelig tilgang på nye masker. Hypotesen til FHI er basert på 20% smittede og om alt fungerte optimalt (som i laboratoriet) ville det ha potensiale til å stoppe 40% av døde virus. Altså null effekt i den virkelige verden med aktive virus, men en sitter igjen med alle ulempene som for øvrig er mange flere enn de offisielle som listet opp fra side 11.

6 Likes

Del 2:
WHO lister følgende mulige ulemper ved bruk av munnbind til personer i den generelle befolkningen;(1)
 Økt risiko for smitte til personene grunnet berøring av munnbind med påfølgende berøring av øyne med forurensede hender.
 Mulig risiko for smitte som følge av at munnbindet ikke skiftes når det er fuktig eller forurenset.  Hodepine og pusteproblemer avhengig av type munnbind.
 Utvikling av utslett, sår og allergiske reaksjoner ved langvarig bruk.
 Vanskeligheter med å kommunisere tydelig og klart.
 Vanskeligheter med å kommunisere med personer med hørselsproblemer.
 Generelt ubehag.
 Falsk følelse av trygghet, med påfølgende lavere etterlevelse av andre smitteverntiltak.
 Feilbruk, spesielt hos barn.
 Avfallsproblematikk etter bruk, spesielt på offentlige steder.
 Ulemper eller vanskeligheter med etterlevelse for enkelte pasientgrupper, barn, psykisk utviklingshemmede, psykisk sykdom, eldre med kognitiv svikt, kroniske lungesykdommer, ansiktstraumer, og personer som lever i områder med høy temperatur og luftfuktighet.

Da jeg fortalte folk for mange mange år siden hva som kom til å skje pga folks idiotskap så var det ingen som trodde meg for så dumme kunne folk umulig være sa de alle, det er stille i fjøset i dag.

Erna setter seg opp med mer makt enn Hitler, innfører unntakstilstand og nekter folk å protestere og demonstrere.
Pøser ut Hitlertiltak på samlebånd.

Gjør man nøyaktig det nazistene innførte i 1940 så er man så klart nazist. det er det ingen som kan fornekte.

fgjdgjddhdfh

dfghjklfhjkl

5 Likes

Kurven over gjennomsnittlig dødelighet i den svenske befolkningen virker jo ganske overbevisende.
Kan du grave fram en liknende graf for Norge?

Ellers har du jo rett i at det er en stund siden Nytt på Nytt var morsomt. Jeg syns vi må tilbake til før Tufte Johansen for å huske noe særlig.

At det har gått hele tre 3 år siden like mange kvinner døde uten pandemi. Hva ble du egentlig overbevist om? At kurven går opp og ned fra år til år??

3 Likes

Signal Screenshot_20201121_170658_com.duckduckgo.mobile.android

VS

2 Likes

Nordmenn er uten tvil verdens mest servile folkeslag. Ingen har større tillit til sine myndigheter enn Ola og Kari Nordmann.

Hadde Bent Høie i dag bedt nordmenn om å lenke seg fast i hver sin fangekjeller for å “hindre spredning av smitte”, ville nordmenn flest ikke protestert, men heller spurt: “Hva slags lenke skal jeg bruke, ærede Bent? Stål eller aluminium?” De hadde spurt om lenkens lengde, samt om hvor lenge de skulle sitte fastlenket: “To eller tre måneder, ærede Bent? Tror du virkelig at det holder med to måneder for å slå ned smitten? Bør jeg ikke sitte i minst tre måneder? Syns du virkelig at jeg skal få to meter lang lenke? Holder det ikke med én meter?”

Dette er det omtrentlige nivået på Ola Nordmanns underdanighet under denne imaginære “pandemien”, som allerede har rukket å mangedoble formuene til verdens multimilliardærer. Og som har tatt “så mange liv” at begravelsesbyråene nå får redningspakker og kriselån for å unngå konkurs.

Når covid-21 og “den tredje bølgen” kommer uti januar en gang, vil Ola og Kari Nordmann trygle om mye strengere restriksjoner, og både Erna og Bent vil atter sjokkeres over hvor servile og stupide nordmenn flest faktisk er. Til jubel fra befolkningen kommer de til å innføre portforbud og det som verre er. Mens noen få restriksjonsmotstandere stemples som “livsfarlige konspitullinger” som “sprer smitte slik at Olga (102) risikerer å dø”.

8 Likes
2 Likes

???
Hvor kom kvinnene inn i bildet?
Og hvor kom de tre årene fra, T j a t r i k ?

Så du ønsker å skryte av at du ikke følger med på debatten her på forumet? Du har nok ingen injurerende kraft ved å stå fram som ignorant.
“og for kvinner 2017 for å finne samme nivå på dødelighet, sier avdelingssjef ved Socialstyrelsen, Mona Heurgren,”

Postet av ABC to dager siden. Fjomp

2 Likes

Jeg kan ikke fri meg fra tanken på at “pandemien” (og ikke minst håndteringen av den) er maktelitens forsøk på å fremprovosere en kollektiv “oppvåkning” og påfølgende revolusjon.

Hvorfor ellers skulle Bill og Melinda Gates sitte og glise demonstrativt og ondt når de snakker om den neste pandemien, som folk “will take seriously this time”, sitat slutt. Hvorfor sitter de åpenlyst og ler når de snakker om neste runde med virus og død?

Kommentarfeltene på Bill Gates’ innlegg i sosiale medier, viser oss at det er millioner av “våkne” folk der ute.

Bisarre og ulogiske tiltak innføres for å “bekjempe” en såkalt pandemi som i verste fall er farlig kun for de aller eldste og tykkeste, som fra før er alvorlig syke. Og med tanke på HVOR bisarre, ulogiske og destruktive disse tiltakene er, fremstår de mest av alt som bevisste forsøk på å fremprovosere en eller annen respons fra den gemene hop, som rammes av tiltakene. (Mens milliardærene åpenlyst profitterer, og ikke prøver å legge skjul på det.)

Media har også for lengst sluttet å late som de er “vaktbikkjer”. Selv Trumps nye yndlingskanal, NewsMax (som han reklamerer for etter at Fox News sviktet ham), promoterer nå massevaksinering i regi av militæret. Selv flesteparten av de såkalte alternativmediene gidder ikke lenger late som de representerer noe alternativ til mainstreammedienes skremselspropaganda.

Skal jeg gjette tror jeg at The Great Reset bare er et skremsel som viftes foran oss. Det er en avledningsmanøver. Det er meningen at folk flest skal våkne opp og stritte imot The Great Reset etterhvert som mer og mer av den implementeres. Og nettopp denne fremprovoserte motstanden (og innbyrdes splittelse i befolkningen) er det som vil bane vei for kaos og ødeleggelse, som i sin tur bereder grunnen for den faktiske nye verdensordenen, som blir noe annet enn The Great Reset.

5 Likes

Enig. De sitter på begge sider av bordet og egger til strid (borgerkrig). Og de ser ut til å lykkes.

1 Like

image

3 Likes

Virker ikke usannsynlig. Det fæle er at selv om jeg antar at det er slik, så klarer jeg ikke la være å støtte enhver form for motstand likevel. Hvis vi ikke reagerer, får vi ikke da bare The Great Reset uansett?

Beste er vel om en stor nok del av jordens befolkning bare ignorerer alt de finner på og lever som vanlig, men det virker ikke mulig med dagens nivå av bevissthet.

3 Likes

Nå er jo influensa utryddet, et julemirakel bare det. Eller, det var kanskje «influensa-lignende sykdommer» eller ILS som det heter. Nå er det «korona-relaterte dødsfall». Same shit, new wrapping.

2 Likes

Eller; The Great Reset vs. The Great Awakening. Ascension foregår parallelt med dette våset vi vasser i her i 3D matrix. Vi er multidimensjonale skapninger. Det kan være tida for å aktivere oss :slight_smile:

1 Like

Du må jo være helt forvirret. Jeg har ikke nevnt verken kvinner eller andre år enn 2020 i mitt innlegg.
Jeg behøver ikke injurierende kraft for å si såpass.

Så hva var det du ble så overbevist om? Og hva var det som førte til dette? Det framstår som noe vagt nå.

1 Like

Vet du, Tjatta, det tror jeg ikke er mitt problem.
Du får heller lese greiene en gang til.

At du ikke evner å kommunisere på en forståelig måte er nok et problem du ikke kan løpe fra.

1 Like