Nyheter MDTV Forum Om Doner

Nye angrep mot journalisme

Stakkar. Nå fikk jeg stor trang til å be for deg. For du må ha et svært begrenset sjelsliv.

North Atlantic Terrorist Organization en manifestasjon på menneskesjela…?! Holy cow. Hva er det med menn og krig og gørr? Ugh.

Tucker Carlson snakker med Glenn Geenwald om dagens journalisme.

Voxx er semittisk.

Eller et umåtelig utvidet sjelsliv? Be for meg uansett. :joy:

En hver må vel være fornøyd med det en har. Men jeg ville ikke satset på NATO som sjelebygger.

Hva var det jeg sa? Du bør ikke kritisere andre for å være religiøse, når du har et slikt forhold til NATO, uten å ta hensyn til hvilken politikk de fører.

NATO-land sensurer og undertrykker den innvandringsmotstanden de behøver for at vestlige menn skal se noe poeng i å forsvare landet, og påpeker du at dette er et problem, så mister du jobben. Når dere NATO-tilhengere støtter folkemord på egen befolkning, fordi det viktigste i verden er at man ikke sier noe rasistisk, så vil dere ikke bare miste makten og forhåpentlig bli straffet, de nye makthaverne vil hate NATO.

Du er en cuck, og når man kutter av seg ballene og nekter å forsvare seg og sine, så er du ikke lenger en mann.

Erland er mange ting, men noen mann er han ikke.

:slight_smile: Faktisk nesten helt sant altså :slight_smile:

Nei, vi er fundamentalt uenige!

Ukraina er i seg selv et forholdsvis uinteressant land, det er beliggenheten som er viktig. Nesten alt som kommer fra Ukraina er bullshit og propaganda, det er bare “USA og deres lakeier” som skal opprettholde sitt verdenshegemoni.

Det var Faktisk.no ganske uekte det som skjedde :grin:

Store folkelige opprør oppstår ikke av seg selv, de må organiseres, hvordan Victoria Nuland og ambassadør Pyatt finansierte og organiserte dette gjennom såkalte NGOer finnes det mengder med informasjon om.

Nå overgår du deg selv i å servere Bullshit. Du vet jo absolutt ingenting om dette landet, som du kaller uinteressant. Ukraina er et land med et utrolig potensiale, dersom bare denne imperialist-drittsekken kunne holde seg vekk. Oligarken Putin er så maktsyk, og redd for å bli kastet, at han lyver verre enn Trump. (Alle forstår at Trump lyver, men bare 99% forstår at Putin lyver. Burde ikke snart Pål Pott og dere som er hans disipler snart åpne gluggene også slik at dere kan forstå den verden vi lever i. Det jeg erfarer med denne bloggen, er et fanatisk avtrykk av den Russiske propaganda, hinsides en hver normal forståelse. Eksempelvis du, når du for 100.de gang lirer ut av deg sprøytet om at revolusjonen i 13/14 var USA/CIA-regissert. Ærlig talt, er du virkelig så dum at du tror på det, eller er du bare betalt for å lire ut av deg dette? Uansett: Latterlig!

Gav deg en likes fordi du har avslørt deg som et slimete og ekkelt internett-troll!

Hvis du vil forstå den verden vi lever i, så er det bare å ta en titt på de gamle kolonimaktene og USA!

Krig, tyveri av andre lands naturressurser, propaganda, løgn, sensur, overvåkning av alle mennesker, tortur, og all rikdom til eliten er hva disse landene tilbyr menneskeheten. Ta en titt på alle amerikanske militærbaser rundt omkring på kloden og fortell meg hvem som er aggressiv!

Og hvis du er så misfornøyd med denne bloggen Olaf, hvorfor i røde er du her da? :fu:

Jeg skal svare deg på hvorfor jeg følger denne bloggen. men først:

Her omtaler du det bandittregimet du så lojalt støtter opp om. Hvilket annet land er det som til de grader frykter opposisjon, at de fengsler enhver som skriver negativt om dem? Hvilket land er det som intervenererandre land slik Russland gjør, og som til de grader benekter at de har noen befatning med intervensjonene? Gjettet du riktig? Neivel, men jeg kan hjelpe deg litt: det er et av våre naboland. Forstår du fortsatt ikke? Neivel, men da har vi å gjøre med sånne stupide disipler som deg. Bortsett fra at du har totale skylapper, så dokumenterer du null kompetanse om internasjonal politikk. Noen av disse disiplene av Kreml får til og med betalt for å være idioter. Jeg kan forstå mennesker som Pål Pott. Han vil for enhver pris ødelegge vårt vestlige velferdssystem, selv om han ikke forstår hva han vil ha i stedet. Bernt Hagtvedt beskrev kommunismens dillemma rimelig godt, da han omtalte faren med kommunisme gjennom at det la veldig godt til rette for maktmisbruk (av dimensjoner). Men han forstår det du ike har anelse om. Du har ingen visjon for hvilket politisk regime du ønsker,bare du kan kritisere “the establishment”. Og så lenge du kan holde på å skrive “hallelulja” til Steigans sitater og hans referanser til fake informason, så er du fornøyd. Da kan du boltre deg i Steigans lekegrind.
Og da kommer jeg til ditt spørsmål om hvorfor jeg følger denne bloggen:

1. Innledningsvis trodde jeg at det kanskje var mennsker her som var opptatt av hva som skjer i Ukraina (Steigan skriver jo veldig hyppig om denne “nazi-staten”. Ved forsøk på å motsi hans løgner, kommer dere på banen - med referanser til løgnaktige kilder - og dømmer meg nord og ned med sitater og propagandakilder. Men her har jeg åpenbart ikke nådd fram.

2. Og da kommer vi til det som har vært interessant for meg: å analysere dere som kommer med disse kommentarene - hvorfor er dere så fanatiske i deres lojalitet til den løgnaktige informasjon som serveres av spesielt Pål Steigan og denne absurde Bjørn Nistad - som kaller seg professor i Russisk historie (akkurat som om det skulle legitimere hans løgner). Ingen av dem kan noe som helst om Ukraina, og jeg tror heller ikke at de noen gang har satt sin fot i dette vakre landet. Men å servere propaganda som de får fra Moskva - uten kildekritikk - det er de flinke til. Men, som Erland ved et par anledninger har formidlet: Steigan bruker den løgnbaserte Russiske propagandaen til sitt formål. Hvilken begrunnelse Bjørn Nistad har vet jeg ikke, men det er vel noe av det samme som Steigan. Dem om sine overordnede mål.
    Men hva med dere (disiplene til Steigan)? Det er sånne som dere som primært har vært av interesse for meg. En ting er at jeg har klart å irritere dere ved å motsi Steigans løgner (og det er neimen ikke vanskelig), men det overordnede spørsmål er hvorfor det er så viktig for dere å blamere deres totale inkompetanse så til de grader? Og hvorfor gjør dere det så åpenlyst? Gjennom å svare på mine kommentarer, har dere ikke noen gang klart å komme opp med reelle motargumenter. Det er kun den samme svadaen av Steigan-sitater som dere har arkivert. Og holder ikke det, så tyr dere til personangrep. Og, så det er klart: det gjør ikke meg noe som helst å bli angrepet av dere. Men du verden så mye det sier om dere. Og dette mønsteret ser jeg igjen og igjen (uten avvik). Og da stiller jeg meg spørsmålet: bloggens misjon som kompetansehever, har den nådd sitt mål? Etter min mening har den ikke hatt noen effekt i det hele tatt. Så hvorfor er dere her da? tenker jeg. Det eneste svaret jeg har klart å komme opp med (spesielt for de som er gjengangere her), er at bloggen kan repsresentere mangel på et sosialt liv, et sosialt forum hvor man kan utøse sin misnøye med eget liv (istedet for å gjøre noe aktivt for å komme seg ut av dødvannet). Livet til dere “kommentar-givere” blir ikke bedre av å sutre! Hvis dere i stedet hadde ønsket å bli litt klokere, så kunne dere begynne å tenke litt selv, før dere fyrer av Steigan-sitater. Da kunne bloggen hatt en mening. Nå virker den definitivt sløvende (hvilket antageligvis er etter Steigans ønske?
    Så “Johnny”: fikk du med deg essensen i dette? Det interessante for meg har vært min sosialantropologiske nysgjerrighet, spesielt etter at jeg skjønte at dere ikke var mottagelig for logisk meningsutveksling.

Kanskje du burde dele med gruppen hvordan du føler deg?

Skikkelig dumt altså.

Jo, vi er fundamentalt uenige om Ukraina, ser det ut som. Forskjellen mellom oss er, slik jeg ser det, at jeg mener at Russland også er et imperialistisk land, med sine svin på skogen - ikke bare USA.

Som en pragmatisk konklusjon, er det da minimale sjanser for å bli kalt pjuskefidding.