Nyheter MDTV Forum Om Doner

NY Times innrømmer at de sender stoff til regjeringa for godkjenning

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/06/ny-times-innrommer-at-de-sender-stoff-til-regjeringa-for-godkjenning/

Avisa New York Times skrev 15. juni 2019 at USA trapper opp angrep på Russlands strømnett via internett. Dette er en stor avsløring som vi har omtalt tidligere: – Pentagon forbereder cyberkrig mot Russland – uten å informere presidenten Men i iveren etter å vise sin ansvarlighet kom The Gray Lady i skade for å…

Det kan se ut som om alt vi trenger å gjøre er å følge med på Steigan, så kommer alt for dagen.

Da begynner det å bli ille, når mediehusene kan åpenlyst innrømme at de samarbeider med myndighetene sine uten at det er særlig reaksjoner. Med andre ord, det er helt vanlig.

Av og til kan man lure på om de sitter og vedder på bakrommet om hvor langt de kan strekke strikken uten at det skjer en damned dritt. Folket er en så sløv gjeng at de kan antagelig si det meste helt åpent. Ingen vil rikke seg fra sofa’n før de får en drone i hagen som herper tuja-hekken :wink:

Frykten ser ut til å være at de blir sett på som illojale, så man kan lure på hva som skjer med de som ikke skriver som makta vil.

Jeg tror at vi har hemmelige krigslover i Vesten som tilsier at myndighetene tar over i tilfellet krig, og da er det verdt å minne på at krigen mot terror som NATO erklærte etter 911, fremdeles pågår, og at i hvertfall USA, bruker den som rettferdiggjøring av hvorfor de er i Syria.

At alle på venstresiden bortsett fra Steigan, Jimmy Dore og et par til, bare skal ha droppet anti-krig agendaen sin etter 911, etter å ha holdt på i 50 år før, er merkverdig for å si det mildt.

Merkverdig kanskje, men gud så politisk korrekt :wink: Hehe -men seriøst, det er folk som har skifta personlighet og agger som idioter. De må være underlagt kjemikalier eller mk ultra. Alternativt har de masse aksjer i slakteindustrien :slight_smile:

Eller at de var opportunister allerede når de var krigsmotstandere, noe som jeg mener virker mest sannsynlig når jeg tenker etter. Jeg vet at de konservative som jobber i pressen som regel ikke er konservative, men har i oppgave å påvirke hva de som kaller seg konservative i befolkningen mener, og da er det sikkert likt på venstresida. Det er også slik at rike “konservative” betaler for forskning og publikasjoner for å ta opp plassen til ekte konservative, og jeg tipper at venstresida sliter ennå mer med dette.

Etter min mening er vi langt forbi begreper som “konservative”, “venstresida” og den slags klistrelapper og langt over i psykiatrien. Når folk fra møblerte hjem kan sitte på kopekassa i beste sendetid å lire av seg den ene konspi-teorien sykere enn den andre, så er den gamle verktøykassa med tradisjonelle begreper helt utdatert. Du veit noe er hakkhønne gæli når Tucker Carlson er den ene fra lame stream som advarer mot mere krig :slight_smile:

“A single factory, potentially capable of supplying a whole continent with its particular product, cannot afford to wait until the public asks for its product; it must maintain constant touch, through advertising and propaganda, with the vast public in order to assure itself the continuous demand which alone will make its costly plant profitable”.
Edvard Bernays

Jeg kan være enig i det, men om det er slik at det er gammelmedias jobb å lage krigsoppslutning, og de ikke har noen gode argumenter på hvorfor Iran, Syria, Libya, etc er en trussel mot Vesten, så har de vel egentlig ikke noe annet valg.

Tilsvarende tror jeg det er med Russland, hvor vestlige eliter behøver narrativet om russisk informasjonskrig for å kunne slå ned på hjemlige dissidenter, ved å stemple dem som skadelig utenlandsk påvirkning.

Ja, og dette er noe vi skal benytte oss av om en eller annen journalist skulle snakke om viktigheten av å beskytte den frie pressen i fremtiden. Om man ser objektivt på det, så fortjener de fleste vestlige journalister å dø, da de er skyldige i at millioner har dødd og blitt drevet på flukt med løgnene sine, og det er før de fortjener straff for å ha skjult baksidene ved innvandring.

Propaganda har det vel vært like lenge som vi har hatt medier i ymse kategorier. Det som jeg synes har endret seg hysterisk etter 9/11 er kvaliteten på den. Den er pinlig dårlig. Men folk blir antagelig dummere og dummere så de trenger ikke anstrenge seg. De kan ta løgnen ut i åpent lende uten at noen bryr seg det dugg. Oh, we found his passport…! :wink: