Nyheter MDTV Forum Om Doner

NRK-sjefen på dressurkurs

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/02/nrk-sjefen-pa-dressurkurs/

Kringkastingssjef Thor Gjermund Eriksen tar permisjon fra NRK. NRK-sjefen tar plass på skolebenken, og tar en tiukers pause fra jobben som kringkastingssjef. Dette skriver avisa VG. Avisa fortsetter: «Ifjor ble det kjent at kringkastingssjef Thor Gjermund Eriksen (53) blir sittende som sjef frem til 2025. Fra midten av januar neste år tar han seg imidlertid…

6 Likes

Påtroppende kringkastingssjef John G. Bernander møtes med kritikk fordi han er medlem av Frimurerlogen.-Han bør melde seg ut umiddelbart, sier leder i Norsk Journalistlag, Olav Njaastad til Dagbladet.

En mann som John G. Bernander må takke frimurerne for at han ble kringkastingsjef i første omgang.

En frimurer må avlegge troskapsløfte på at han alltids vil være lojal mot andre frimurere. Hvis han bryter sin ed vet han hva som kommer til å skje.

Det er 100 ganger verre enn å delta på Forsvarets Høyskole. Der heter det ikke at man blir hengt hvis man sier noe galt.

Avstanden fra Stortingssal til Frimurerlogen var noen meter sist jeg sjekket.

2 Likes

John G. Bernander (kringkastingssjef) (kjent deltakelse i 2002)

Se 1.2.2 Norske deltakere / Media / Annet
Bilderbergdeltaker 2002

1 Like

Det er tabu overalt å snakke om frimurerne. Det skal omskrives til “jødene”.
Frimurerne er Vatikanet.

Problemet er vel at man ikke får verifisert påstander, siden det er så mye hemmelig.

1 Like

Det problemet er ikke større enn at ingenting om at Israel styrer USA er verifisert. Vi snakker om ei mus som skal “eie” alt sammen i USA, derav 3000 lobbyister a $1 mill i Washington DC.
Sjåføren til Dianne Fernstein (jødisk) i alle år var (kinesisk agent)

Hvem eier pengene i verden?
Kina
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Israel
x

USA er snart kinesisk

A recent study of Israeli revealed that 1.7 million Israelis, 22% of the population, live below the poverty line, including 776,500 children.

Her er dokumentasjon , om noen er interessert i det temaet.
“Based on his careful study of a wide-ranging array of published material, exclusively from pro-Zionist sources”

2 Likes

Den begynner å blir litt utdatert
Publisher: American Free Press; 1st edition (2005)

Publisert av det mest antisemittiske man kan finne på nettet
Hva jeg poster er elementære fakta, med et bilde fra Tel Aviv / Jerusalem
40% av israelerne i Jerusalem lever i fattigdom (80% av palestinerne)
100.000 israelere ville ha sultet ihjel uten måltid på skolen?
Oversatt til norske forhold, dagpenger er 3000 kr (lett å verifisere)
Svarte amerikanere ville ha kastet deg ut vinduet hvis de ble bedt om å flytte til Israel … akkurat som i 1933 da sionistene prøvde å få jødene til å dra til Palestina. Ingen var interessert.

Enhver kan se at Israel ikke egner seg for jordbruk. Gruvedrift er ikke-eksisterende. Det de lever av er å selge suvenirer og smugle diamanter, og selvfølgelig trafficking av kvinner.
Russiske immigranter bor i telt. Mangler penger til hus.
-Det var ikke dette vi ble forespeilet
sier de.
Det er en grunn for at Bibi trenger pengegaver. Alle israelske statsministre trenger det - de er alle korrupt

1 Like

“Krigsskolen er en avdeling under Forsvarets høgskole og har drevet lederutdanning siden 1750. Flere Nav-ledere er utdannet her.”

3 Likes

Jeg sjekket kilden på bildet, og det ser ut som det stemmer det du skriver.
Kontekst

2 Likes

Siste nyhet er en flom av corona-smittede i Israel. De er allerede tredje verden. Med coronaepidemi forsvinner turistene fort -> økonomien kollapser (Israel er et turist-land)

Virus could cost Israeli economy NIS 14 billion, officials warn

Denne siden viser mye interessant, også GDP pr capita, i landene , så man kan sammenlikne.
https://oec.world/en/visualize/tree_map/hs92/import/nor/all/show/2017/

Kina $ 16.8
Israel $ 38.3
Norge$ 61.4

1 Like

Income per capita (PPP)
Norge
$72,100 (2017 est.)
Isreal
$36,400 (2017 est.)

Inntektsfordeling
10% laveste
Norge
38% av gjennomsnitt -> $27,400 (ca. 140.000 kr)
Israel
17% av gjennomsnitt -> $6,200 (ca. 36.000 kr)

Israelske fattige har 1 : 4 av nordmenn
Israelske fattige har 60% av inntekt til fattige svarte i USA

For en nordmann vil det å komme til Israel være som å komme til Thailand.
-Jeg er rik
kan han si, og vise fram uføretrygda

Ifølge progressive har Israelerne mest penger i verden, mer enn dem Qatar
-Israelerne er de rike
ble jeg fortalt av en i familie. De dummeste i verden finner jeg i egen familie

1 Like

Sorry Kjell men det er ingen andre enn Bibi og co som er å klandre for Israels fattige. Selv er han og hans nærmeste bortskjemt med penger og regjeringen er veldig raus når det gjelder å bruke penger på korrupsjon og bomber. Hver gang jeg møter en Israelsk sionist som gliser fra øre til øre og forteller meg at de ikke trenger pengene verden gir dem fordi de er så rike for de eier alle patenter som brukes til å lage elektroniske produkter som pc etc. må jeg minne meg selv om at jeg er Kristen og derfor ikke har lov å klaske dem i ansiktet.

1 Like

For at Israel skal kunne bombe Gaza trenger de bomber fra USA. De israelske jagerflyene er betalt USA. Halvparten av det Mossad gjør er (betalte) oppdrag fra CIA
Det utstyret IDF soldater har er gått ut på dato.