Nyheter MDTV Forum Om Doner

Norske leger støtter Den store Barrington-deklarasjonen

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/norske-leger-stotter-den-store-barrington-deklarasjonen/

Det internasjonale legeopprøret mot lockdownpolitikken og de ytterliggående koronatiltakene brer seg. Ledende internasjonale epidemiologer og eksperter på smittsomme sykdommer og folkehelse undertegnet 4. oktober 2020 Den store Barrington-deklarasjonen. Den har nå støtte fra over 10.400 leger og medisinske forskere og over 28.800 helsearbeidere fra hele verden. Nå har også norske leger sluttet seg til oppropet.…

8 Likes

Det er da jaggu på tide! Når folk blir pensjonister kan de omsider ta i bruk sine grunnlovfesta rettigheter, selv om de fleste ytringer fortsatt er ytterst forsiktig formulert. Kov-idiotiet kort oppsummert; man tar en test som ikke kan teste for å “påvise” et virus som ikke er isolert. Og vanlige variasjoner av influensa er forsvunnet fra jordas overflate med et pennestrøk. Alle hadde strøket på medisinstudiet med den tilnærminga. Jiiizez freakin’ holy cow!!

meme

5 Likes

De som fremdeles tror at myndighetene ved Helsedirektoratet, FHI og regjeringen forteller oss sannheten kan ta en titt på denne artikkelen som ble publisert på Nettavisen 9. sept.: “Avviser mange falske positive covid-19-prøver - 99,999 prosent sikker”. Link: https://www.nettavisen.no/nyheter/avviser-mange-falske-positive-covid-19-prover---99999-prosent-sikker/3424016410.html

Foranledningen til brannslukkingsoperasjonen var at noen hadde funnet frem til denne informasjonen på FHIs nettsider, datert 25.05: https://www.fhi.no/nyheter/2020/unodvendig-a-teste-store-grupper-av-friske-ved-lite-koronasmitte/, samt et NRK-program i serien Folkeopplysningen, innspilt før “pandemien”, som på generelt grunnlag tok for seg problemer tilknyttet medisinske tester.
Å estimere at de PCR-testene som benyttes i Norge har en nøyaktighet på 99,999% er en hårreisende påstand. Jeg avstår fra å karakterisere påstanden nærmere. Med en nøyaktighet på i underkant av 99,9%, som FHI opererte med i mai, ville vi også hatt å gjøre med en oppsiktsvekkende god test, og vi ser hvor mange falske positive selv en slik test genererer. Det er bare å observere det faktum at de aller fleste angivelig smittede er symptomfrie. Så ut fra en klinisk vurdering ser vi enkelt at vi har et stort problem med falske positive.

En artikkel som på en meget god måte tar for seg PCR-testen er denne , forfattet av Dr. Mike Yeadon: https://tinyurl.com/y2vjsc39

Dr. Wolfgang Wodarg har helt siden operasjonen startet hevdet at det er bruken av en uegnet test som er selve fundamentet “pandemien” baseres på: www.wodarg.com.

7 Likes

Det er mange leger og andre som er fullt klar over at pcr er helt uegnet til dette formålet og har hevdet det all the way. Dessverre drives det heksejakt på dem, og vi veit jo hvorfor :wink: Men; narrativen rakner så smått.

5 Likes

Jeg vet ikke om du vet men eliten allerede har en syk vei for å gjøre det. Stoffet blir brukt selv av Zuckerberg og heter Adrenochrome.
Måten det blir laget på er grotesk, sykt, moralsk forkastelig og ingen gjør noe for å stoppe det. Det henger sammen med Pizzagate og da jeg fant ut ble jeg fysisk syk, som jeg tror alle blir dersom de undersøker.
Adrenochrome har forandret min holdning til dødsstraff. Denne gjengen bak stoffet og de som bruker det fortjener dødsstraff.

2 Likes

Å joda. I know. Men det gjøres en hel del for å stoppe det. Det er mye som skjer i verden som fake stream news gjør alt de kan for å hindre at kommer til folkets kunnskap. The tide is turning. Og parallelt pågår bevissthetsskiftet. Det kan 3d-tilhengerne kjefte og smelle om så mye de vil - the shift doesn’t care :slight_smile:

2 Likes

I Trondheim var det visst en del folk som hadde ført opp falske navn og falske telefonnumre i smittesporingslistene som nå er blitt obligatoriske på alle utesteder. Det var gledelig å høre, for det vitner om at det ihvertfall finnes en viss folkelig motstand der ute.

Men The Great Reset kommer til å gå av stabelen som planlagt uansett. Lekkasjer fra Canada viser hva som er planlagt for hele verden, og det blir veldig stygt.

4 Likes

Har du noen linker? Kanskje folk kan dele informasjonen. Jeg vil, i alle fall.

1 Like

Til det om Canada?

Jeg la ut en link i en annen tråd her for noen dager siden. Skal se om jeg finner den igjen.

Og litt malapropos må jeg nevne at Liv-Signe Navarsete hadde på seg Agenda 2030-jakkemerket på Dagsrevyen her om dagen, da hun snakket om “den russiske hackingen”.

Så hvis noen lurte på hva SP mener om Agenda 2030, har dere nå fått svaret.

SP har forøvrig også sagt at de skal slå hardt ned på “fake news” og “konspiteorier” (Steigan & Co.).

Liten tvil om hvem som trekker i Senterpartiets tråder. Kanskje litt ironisk at de vil slå hardt ned på nettsider som har hjulpet dem med å få den oppslutningen de faktisk har.

4 Likes

https://www.godlikeproductions.com/forum1/message4551385/pg1?fbclid=IwAR2p_n6ParkLMzTtHoF_bFcEWbuEF0cB-yMG8bX4MPbov-dqnuG7oy8Ailw

2 Likes

Tusen takk! Skal spre med en gang :hugs:

1 Like

Jeg har aldri likt Navarsete men når hun altså viser seg frem med den forbaska pinsen da er det bare å anta at det ikke lenger finnes noen partier som ikke er fullstendig rotten

3 Likes

Canadas dødsleirer er ikke unike, vi ser det samme over hele linja, tar du ikke vaksinen eller bryter tiltakene så vil du havne i leirene.

Men Drit i Covid 19, nå er det Covid 21 som gjelder, bølge 3 starter i februar og den blir ekstremt dødelig, så klart så er det ikke noe virus denne gangen heller, men derimot 5G som skal skape høye dødstall.
Covid 21 er et annet ord for Agenda 21 og nå handler det om befolkningsreduksjon.
For å sitere Kill Bill: Denne gangene vil det virkelig få oppmerksomhet og så et stort stort glis.

Som Event 201 eller 21 om du vil så handler mye om å total sensurere all informasjon som er kritisk til One World/One Leader prosjektet deres.
Alt er nå sensurert i NWO kanalene som youtube, FB, Google, Yahoo, Twitter, Instagram mm, men fordelene med at folk rømmer over til frie kanaler er at nå kan de ytre seg fritt.
Folket som nå er forbanna og vil ha slutt på Hitler tiltakene. som tar til gatene og protesterer vil gå rett tilbake i frykthulene sine når Covid 21 bølgen setts i gang.
Alt dokumentert av dem selv.
Vaksinen er for å genmanipulere en ny rase ut av vår rase. de som ikke tar vaksinen vil havne i dødsleirene og blir utryddet.
Når Covid 21 bølgen er over så eksisterer ikke Homo Sapiens lenger.

YOUTUBE HUNGER GAMES PURGE… WHAT DO THEY NOT WANT YOU TO KNOW ABOUT WHAT IS HAPPENING

Hele skammen er kun mulig pga fake PCR testene. her godt forklart av Spiro, sett av snart en million.

WE ARE BEING LIED TO! HERE IS HOW…

2 Likes

Dette er det man skal ta stilling til! Det krever ikke at man er medisinsk ekspert. Og politikerne får ansvaret for de avgjørelser som tas. Hver og en av oss kan vurdere dette like godt som en medisinsk ekspert. Pål Steigan forsimpler debatten omkring disse problemstillingene.

Jeg har gjentatte ganger sagt at Pål Steigans linje ville ha gitt flere dødsfall på grunn av covid-19. Den beskyttelsen av de utsatte som man håper på, mens de andre skal leve sine liv på mer eller mindre normal måte, er uhyre vanskelig å få til. Pål Steigan tar ikke dette innover seg! Han durer i vei uten motforestillinger og forskusler sin politiske kapital.

1 Like

Ja, hver og en kan vurdere dette, men når man blir fengslet eller bøtelagt fordi politikerne “får ansvaret for de avgjørelser som tas” får ikke folk anledning til å vurdere dette selv.

Det enkelte leger nå begynner å snakke høyt om er nettopp det Steigan har snakket høyt om siden mars. Når flere leger i Nederland skal stevne staten pga sanksjonene mot statens innskrenkninger i folk liv så er det steigans ord de bruker. Du står fritt til å kalle disse legenes ord for “forsimpling av debatten”, men selv spisser jeg ørene ekstra og øyner håp, mens andre derimot vender seg mot politikerne, ber om beskyttelse mot legenes meninger og ønske om å kaste hele coronapandemien på skrothaugen, fordi den er politisk konstruert. På vg-nett blir det nok derfor endel slike kommentarer etterhvert: “Hjelp oss Erna, lås oss inne, beskytt oss mot disse legene som ikke skjønner at viruset er livsfarlig, hjelp oss, vær så snill”. For når man har fått banket viruset inn i ryggmargen i lang nok tid av MSM, kan det ta tid å fjerne frykten

4 Likes

“Han lukker ørene og kritiserer dem istedet.”

Dette er beskrivelsen Pål Steigan gir av Espen Nakstad, og det om problemstillinger som du ikke trenger å være medisinsk ekspert for å vurdere fornuften i. Men denne beskrivelsen passer på Pål Steigan, og ikke Espen Nakstad. Han kjører en simpel retorikk, hvor hans påståtte saklighet har fordunstet.

1 Like

Med stor sannsynlighet vil aldri dette viruset forsvinne. Det dør fler av konsekvensene av nedstengning enn av viruset. Hvor lenge syntes du det er greit å sperre inne verdens befolkning? Helt til samfunnet har kollapset? Eller enda lenger??

3 Likes

Som sagt, og etter mitt syn, om et budskap er banket inn i deg(lenge nok) og du er på bølgelengde med budskapet så vil alle gode motargumenter falle på stengrunn.

Du skriver at man ikke trenger være medisinsk ekspert for å vurdere det steigan skriver, men du har misforstått. Nakstad vil ikke høre på det legene sier, det er det steigan skriver, og det stemmer med det Nakstad sier. Steigan resiterer eller gjenfortelle hva Nakstad har uttalt i media, men det synes ikke du.

Jeg har en teori. Om man tilhører den ene skolen, nærmest om hva som helst, og det kommer et godt motargument, så ser du ikke argumentets innhold, selv om det skulle være banalt lett å forstå. Du leser etthvert motargument slik: “Den jævla idioten er helt på bærtur og skjønner absolutt ingenting”.

Akkurat som naturen deler menneskeheten inn i 50 % menn og kvinner - ish - deles også meninger ofte opp slik kan det virke som.

4 Likes

Du må lese hva jeg faktisk skriver!

Jeg mente Nakstad, ikke steigan. Det endrer selvsagt absolutt ingenting.

2 Likes