Nyheter MDTV Forum Om Doner

Ni professorer: Portforbud er for land som ikke stoler på befolkningen

“Portforbud er for land som ikke stoler på befolkningen”.

Eller en kan heller uttrykke det som: Befolkningen har ingen grunn til å stole på et regime som vil innføre portforbud for et virus som ikke er isolert ennå, påvist med en PCR-test som gir en meget stor prosent falske positive, hvor de som er i risikogruppen stort sett utgjøres av pleietrengende i høy alder på sykehjem, og hvor dødeligheten er som for en sesonginfluensa.

Det er god grunn til å mistenke at det er akkurat det, et rebadged influensavirus:
‘It’s Just the Flu, It’s All BS’ - Russia’s Top Official COVID Doctor Admits in Bombshell Interview.
“It’s all exaggerated. It’s an acute respiratory disease (i.e. the flu) with minimal mortality. Why has the whole world been destroyed? That I don’t know”. Kilde.

4 Likes

Astroturfing (kunstig grasrotbevegelse) er veldig utbredt i slike MSM-kommentarfelt. Det kryr av shills (betalte påvirkningsagenter) der, og i tillegg er sensuren streng. Alle innlegg som er negative til regimets propaganda, blir hurtig slettet, shadowbanned eller skjult på andre måter. (Det samme er tilfelle i kommentarfeltet hos mange såkalte “alternativmedier”, som Resett, Document, Breitbart og denslags.)

Man får derfor ikke noe sant inntrykk av folkemeningen ved å lese ting som står på nettet. Prøv å få snakket med folk IRL, så skjønner du at nettet ikke er representativt for hva folk flest mener.

4 Likes

Influensasesongen -17/-18 ble det registrert ca 150.000 smitta av influensalignende sykdom. Blant disse ble det registrert seks forskjellige influensavirus og åtte andre luftvrisvirus (adeno-, rhinovirus, etc). 1400 ble anslått døde med influensalignende symptomer.
I år er alt dette forsvunnet. Hokus pokus. Magisk…
Pussig at det ikke er noen som spør hvorfor. Til og med FHI nøyer seg med å bli overraska.
-Næææ… Så rart?
Nå er ca. 60.000 smitta og 500 døde av covid-19. Det er vel omtrent 100 døde bak skjema fra 2017/-18 det.
-Næææ… Så rart?
Det var masse koronavirus som infiserte folk i 2017/-18 også. Sånt blir bare ikke registrert i noen statistikk, fordi det kryr av fire forskjellige koronavirus og de sjelden gir alvorlig sykdom.
Er ikke det merkelig? Hvis vi hadde strøket navnet covid-19, ville årets luftveissesong ha vært reprise av -17/-18.
Å… Det glemte jeg. Vi kaller det pandemi i år og går med munnbind. Sorry.

5 Likes

Sverige passerte ofisielt 10.000 døde i dag med 351 døde, men korona er bare en influensa i følge konspiranoia gjengen, som også nekter på at leger kan se forskjell på korona og influensa.

Hvis leger hadde kunnet SE forskjellene på korona og influensa, hadde de vel ikke vært avhengig av PCR-testen for å “finne ut om noen har korona”?

Var det forresten noen særlig overdødelighet i Sverige i 2020, mener du? Har du sett statistikken?

Jeg har sett på tallene selv, og de er som i et normalår, særlig når man tar høyde for landets stadig voksende befolkning (med stadig høyere snittalder på innbyggerne, i tillegg).

4 Likes

7000 er kanskje ikke så mye men det er jo et tall som representerer mennesker. Eldre mennesker. Sverige har sjanset og det har kostet 7000 mennesker. Men vi får et slutt regnskap lengre framover og det kanskje har lønnet seg eller ikke… Det er de største byene som sliter.

Over 10.000, ikke 7000, og med etterslepet de har i Sverige, så er vi nok godt over 11.000. 351 registrerte døde bare i dag.

Ja, og i med at Nils Anders Tegnell Sveriges statsepidemiolog spesielt har kjørt coronavirus er ufarlig strategien så er jeg litt usikker på om statistikken er riktig. Og 10000 pluss er sikkert mer riktig.

Kjøp en T-shirt. Syka mennesker… Eller er det jeg som er overfølsom… :thinking:

2 Likes

Jeg har ikke veldig mye tillit til svenske myndigheter jeg heller, da bla de bevisst lager et etterslep over døde for å få det til å virke at dødsfallene hele tiden går ned. Også alle løgnene Tegnell kommer med, gjør at man mister tillit.

Veldig lite, “vi tror” og “vi behøver mer forskning før vi sier noe sikkert” med den mannen.

1 Like

Hvor mange ville dødd av influensa på en januardag i et vanlig svensk influensaår?

Og hvor mange dør av influensa disse januardagene i 2021?

4 Likes

Nesten null i år, og jeg gidder ikke bruke tid på med noen som ikke har evnen til å forstå selv enkel statistikk, og som dessuten lider av den komplette konspiranoian.

Rundt 1000 årlig men det varierer.

Screenshot_20210114_202505_com.adobe.reader

Hvorfor nekter du å svare på det første spørsmålet, runeulv? Jeg lurte på hvor mange som dør av influensa på en gjennomsnittlig januardag i et vanlig svensk influensaår. Hvorfor orker du ikke svare på dette enkle spørsmålet?

I fjor døde det 95 022 mennesker i Sverige. Er dette langt over normalen, når man tar høyde for økt befolkning og økt alder på befolkningen?

2 Likes

Fordi det ikke er noe poeng i bruke tid på folk som lider så mye av konspiranoia, at ingen informasjon går inn. Og nå skal jeg ignorere deg i lang tid fremover.

Injiserer (haha!) litt fakta og statistikk inn i debatten:

Som det vises av grafen under er det ikke urovekkende mye overdødelighet i Sverige i 2020, man ser også ganske klart at det var underdødelighet i 2019, noe som har blitt påpekt lenge at da blir det etterslep i dødelighet. Hvis du mentalt jevner ut 2019 og 2020 ved å flytte noen dødsfall slik at 2019 blir mer likt et normalår, så ser man fort at majoriteten av de som har dødd er “etterslep” fra det usedvanlig gode året 2019.

At 10.000 har dødd “på toppen” av vanlig dødelighet avsløres jo her som nonsens, og reiser igjen det betimelige spørsmålet om hvor all influensadødeligheten har blitt av. Tror man at den er NULL er man bra uintelligent.

image

4 Likes

Beklager at jeg såret følelsene dine, snowflake. Du får kose deg med holohoaxmemes som du kan utveksle med andre snøfnugg i hvit makt-bevegelsen på 4chan, så skal jeg lese om The Great Reset, Agenda 2030 og andre “konspiranoide” vrangforestillinger og spinnville konspiteorier.

Håper du tar vaksinen snart, btw, slik at du får beskyttet deg mot det livsfarlige viruset som har tatt knekken på den norske begravelsesbyråbransjen.

3 Likes

At et offentlig institutt kan sitte og klø seg i hodet over at influensa har bokstavelig talt forsvunnet, samtidig som en ny sykdom med omtrent de samme symptomene og utfallene har ramlet ned fra himmelen, er for meg helt utrolig.

Man kan jo spørre seg om ikke det hadde vært en ide å teste det genetiske materialet samlet inn til disse COVID19 prøvene også for influensa og andre virus - en rimelig hypotese er jo at COVID19 maskerer en del eller ganske mye influensa og andre virale infeksjoner.

Hadde det vært jobben min å “tracke” influensa, hadde jeg vært veldig interessert i å undersøke denne sammenhengen, for jeg ville jo funnet det litt rart at jobben min hadde forsvunnet over natta, sannsynligvis for første gang noen sinne i moderne historie…

3 Likes

Portforbud er for fascister som vil ha full kontroll på befolkningen. Punktum. NWO-gutta har lenge hatt en plan. Og de har vært helt åpne på det. Agenda 21/30, blant mye annet, kan alle finne dere ute i verdensveven. Selvsagt blir den type påstander stempla “konspi”. Gjesp. Men planen rulles ut på steroider, as we speak, mens folk flest simpelthen bare nekter å ta det inn. Et artig skue. Men - maskene faller, verdigheten krakelerer, sannheten pipler ut, og det skjer en oppvåkning. Men det kommer nok til å bli a bumpy ride en stund til :slight_smile:

5 Likes

Jeg har forsøkt å forklare dette til Runeulv med bruk av grafer sikkert tre ganger, av en eller annen grunn går det ikke inn…

2 Likes

Du får legge grafene litt strategisk inn i en meme med noe rasistisk innhold, da får du nok oppmerksomhet :smiley:

2 Likes