Nyheter MDTV Forum Om Doner

NATO-motstanderen fra AP’s utklekkingsantalt Utøya logrer vilt for USA-ledet krig!

Om du har IQ forskjeller, så ja. De som i hverfall er helt like som resten tenderer til å havne på bunn, selv om de bor i USA, Nederland Norge eller England.

Sikkert mulig, men problemet er mer om folk vil være mer lojale med kriminelle innen egen gruppe, enn de vil være med ofre fra ut-gruppa, og empirien lover ikke bra for multikulturelle samfunn her.
20
Det er denne unge mannen og tilsvarende dere skal overbevise om at Globohomo er toppen, og det faller seg ikke naturlig for alle at 2D kvinner er bedre enn 3D kvinner.

Njæh, kanskje ikke egentlig så mye. Jeg prøvde sannsynligvis bare å gi Erland et skulderklaps fordi han er en ålreit fyr - selv om han tror at det vil være fullt mulig å få meg til å erkjenne noen identifikasjon med kategorien “sosialdemokrat”. Sentimentalt vissvass fra både Erland og aford der, alt-så. Det skal for kølsvarte ikke bli noen vane her i gården. Godt du holder kynisme-fortet med uforsonlig hånd når jeg blir bløt og svikter idealene, Dias. :sunglasses:

Selvfølgelig vil aford det hvis det er INK som deler ut klemmene, kan du skjønne, skjønne. :hugs: Nøyaktig hva slags klem er ikke så nøye, hvis den bare dufter blekk, og vi ikke snakker om genitialt montert skrustikke eller limtvinge.

@aford
Handleliste:
2.stk Skruestikke
1.stk Limtvinge
Sjekke ut den nye garotte-sjappa?

Neida, neida, det var feil huskelapp. Ikke bekymre deg! :grin:

Neimen se! Og jeg som trodde jeg hadde skremt @aford ford bort med det lilla fotformblekkhjertet mitt!

Åkæi, han er redd for skruestikker og klebrige substanser.

Hmmm, du kan få en lett mistenksom en merket “100 % uforpliktende og limfri” i blekk av valgfri farge: :hugs:
(Jeg kan dog ikke love at den ikke biter, men det sa du ikke noe om, så det regner jeg med ikke er noe problem).

Og nå MÅ jeg gjøre noe fornuftig her, ellers får jeg lyn og torden i hodet i morgen om jeg ikke blir ferdig med ting jeg har lovet skyldfolket.

Vel … ei limtvinge er rett nok av og til klebrig, dersom man har sølt eller påført for mye lim. Men limtvinga er som sådan mer i slekt med skrustikka eller klesklypene, enn med lim. Du selv er vel litt kjønns- og generasjonsmessig unnskyldt/ diskvalifisert mht. det å ikke vite forskjell på limet og verktøyet til å presse limte flater hardt sammen med mens limet tørker/ herder. Men før hadde gutta sløyd på skolen og visste dette. I dag går alle elevene i jenteklassen. Og om ikke akkurat panisk og plagsomt redd, så helt klart med en dyp motvilje mot genitialt monterte klyper, klemmer, tvinger, stikker og annet mekanisk pressverktøy til å gjøre ting flatere og mer kompakt med. Noe annet ville vel i grunnen vært ganske overraskende.

Så feil som en huskelapp kan bli. Ro-ro-rolig nå, sailor girl. Rolig nå.

Si ikke det. Mindre minneverdige personer enn deg kan komme til å bli husket om både hundre og tohundre år av enkelte fra deres egen generasjon, dersom det lykkes de gale vitenskapsfolk å mod’e seg og sine unna aldringen, slik de drømmer så deilig om i visse kretser.

Men for oss som enten stadig er dødelige, eller også for de fleste praktiske formål egentlig døde: Om hundre år er allting skjemt, så spis nå opp det eldste i fryseren før dere fyller oppå med mer ny drit fra Spar og di, folkens.

På samme måte som man som sprek ungdom nettopp ikke tilbyr sitt sete på trikken til giktbrotne, gamle sutrekopper: Vi lærer heller av deres forbilledlige nøysomhetsidealer, og velger å slite ut én generasjon av gangen.

Nei, nei: Om hundre år ser eg atter slike fjødl og dalar. Eg og han Ray Kurzweil.

Nøyaktig hva slags klem er ikke så nøye, hvis den bare dufter blekk,

Forslag om puseklemmen : "octo-PUS .
Stort nærmere kommer vi ikke.
https://tshirts.thlog.com/octopus-hug-t-shirt/

Der har du førøvrig prosjektet mitt de siste årene. Det er ingen grunn til å forvente seg at legevitenskapen ikke er like mye teologi for å sikre profitten til legemiddelfirmaer, som det er pratisk vitenskap for bedre helse, spesielt siden de gamle nå, ikke lever vesentlig lengre enn de som ble gamle i gamle dager.

Den der var jo genial!!! :octopus::grin: :space_invader:

Der tror jeg du er inne på noe. Skjønt helt svart-hvitt er det ikke. Jeg for min del er glad for både utviklingen av akuttkirurgi, narkose, antibiotika (så lenge det virker) og medisiner som gjør at folk kan leve lenge og ganske godt med sykdommer som de før døde av. Men så er det jo også en skyggeside der leger skriver ut vanedannende medisiner som tar liv i stort antall og en del annet alvorlig grums.

Det synes jeg egentlig er en ganske befriende tanke. Vi sitter alle her på den metaforiske og eksistensielle kanten av stupet og sludrer om løst og fast, mens undergangen nærmer seg på den ene eller den annen måte (det gjør den jo for alle, uansett tidsepoke) og klokka tikker mot tolv, ja, kanskje litt som Frodo og Sam som satt og småpratet ved Dommedagsjuvet, mens verden, eller i alle fall Mordor, falt sammen rundt dem etter at de omsider hadde kvittet seg med den hersens ringen etc.

Jeg hadde faktisk sløyd i sin tid, om ikke like mye som guttene i klassen (vi var den siste klassen i Oslo, tror jeg, der jentene hadde mer håndarbeid enn guttene og guttene hadde mer sløyd) og har nok ved ettertanke sikkert sett en limtvinge, skjønt jeg aldri tror jeg har brukt noen. Jeg husker vi lagde hullsleiv og veggklokke (metall og tre).

ja få gutta ut av jenteklassen, der lager de bare bråk og uro! (I alle fall var det et evig spetakkel med de få guttene som gikk i min ellers nesten rene jenteklasse, skjønt jeg ville kanskje savnet dem - om ikke alt bråket deres - om de ikke hadde vært der).

Å, jeg leste “genialt monterte” … :blush:
Neineinei, slikt bedriver vi ikke! Vi er da ikke helt onde heller.

Jeg som trodde du var redd for å sitte fast i en skrustikkeforsterket blekksprutklem.
(Note to self: Apropos sitte fast, hvor ble det av den revesaksa jeg mente jeg hadde … :smirk: )

Video om hvordan det går dårlig med den yngre generasjonen.

Why Are Millennial Men Single, Childless, And Broke??!