Nyheter MDTV Forum Om Doner

NATO-motstanderen fra AP’s utklekkingsantalt Utøya logrer vilt for USA-ledet krig!

Mjeh, mannen så jo ut som en lærebok i høyt blodtrykk, så det kan vel være han gikk for egen maskin den siste etappen også.

Eller selfangstmotstanderne. De kan være temmelig brutale med hakapiken når det gjelder kvitungeslaktere med selskinnsvest på TV.

Han er bare 74 år, så sammenliknet med Mahathir Mohamad statsministeren i Malaysia som er født i 1925 er han jo bare en ungdom : ) nå kjenner jeg ikke helsetilstanden hans.

Min arbeidshypotese er at alle politikere er er slaver av stemmekvegets ønsker, så om du ønsker endring så er det mest effektive å lage stoff som de professjonelle meningsdannerne plukker opp og publiserer for egen vinning, og påvirke foleviljen denne veien.

Baksiden er at de professjonelle meningsdannerne vil ha æren selv, slik at du blir glemt, men det er vel derfor konkurransen er så liten, og at muligheten for en enkeltpersjon til å påvirke blir så stor.

Dæven, jeg kunne bannet på at mannen var dau. Sorry for den, Bastesen. Ryktene om din død er betydelig overdrevne.

Det gikk visst hardt for seg med Greenpeace :
Bastesen reagerer også meget sterkt på at lederen for hvalkampanjen til Greenpeace i Norge, Frode Pleym, har uttalt at Bastesen har kontakt med høyreekstreme grupper i USA, grupper som blant annet sto bak bombingen i Oklahoma i 1996 der 168 mennesker ble drept.
Injuriesak

• Det er betryggende at retten har slått fast at det er uakseptabelt å skyte på gummibåter, selv om de er fra Greenpeace, sier talsmann Frode Pleym.
    Stortingsrepresentant Steinar Bastesen var om bord på fangstskuta Kato da kapteinen dro fram det grovkalibrete våpenet. Et av skuddene traff gummibåten med to aktivister. Dramaet skjedde 120 sjømil utenfor Egersund.
    Kapteinen forklarte etter hendelsen at han forsøkte å treffe hvalen da gummibåten kom i veien for skuddet.
    Retten påpeker at Greenpeace-demonstrantene hadde terget mannskapet ved å forstyrre den lovlige hvalfangsten. Det var likevel en overreaksjon fra kapteinens side å anse sonen rundt båten «som en skytebane hvor det var inntrengernes eget ansvar å holde seg unna».
    https://www.dagbladet.no/nyheter/hvalfanger-domt-for-greenpeace-skudd/65665006

Småpartier kan man nok til en viss grad påvirke i deres spede begynnelser (som ofte aldri blir noe mer), men det å nå igjennom til store partier er ikke lett. Tro meg, jeg har, i min naivitet, prøvd.

Min arbeidshypotese er at politikere i de store partiene jobber en god del for sine rike venner (kanskje ubevisst) og sine framtidige karrieremuligheter, samt for store næringsinteresser som pøser penger inn i proff lobbyvirksomhet. Hvis stemmekveget skal ha noe å si må det være en stor og insisterende flokk.

Jeg har store planer om å bli glemt. :relaxed: Om hundre år er det ingen som husker INK uansett. Men selv de som blir husket lenge, kommer til å bli glemt før eller siden.

Det gjelder å få museer eller skoler oppkalt etter seg INK.
The INK museum : Making the new generation think.

Tja.

Miljøbevegelsen vant ved at begge sider ble miljøvernere for å vinne makten, og ikke for de var så mange, og tilsvarende dynamikk har vi satt i gang når det gjelder innvandring.

Høres bra ut! :joy:
Eller el-bilen thINK?
Nettsamfunnet blINK
etc…

@runeulv
Fin låt!
Jøss, det er jo Hamsun, jo.

Nå regnet den at jeg hadde skrevet mer enn 20 %.
Dette emnet er helt klart viktig for deg, står det. Det er jo helt feil.
Jeg har svært liten interesse for Stoltenberg.
Roboten forstår lite av det innholdsmessige.

Øko-fascisme er jo blitt et meme nå, og da er Hamsun relevant.
growth%20of%20the%20soil

• Basel School of Inkonomics, Norway Branch

• Museum of Modern INK (MOMI): Exhibiting the new generation tattoos.

Our heartfelt apologies in advance to any missing INK out there, eventually. Makan.

Forlagets markedsføringsavdeling er i form, ja! Du verden. :smile:

Tsk tsk! Language! :older_woman:

Jøss, beskyldte de ham virkelig for å stå i med CIA, og CIA for å være en høyreekstrem gruppe?

Det er inntrengernes eget ansvar å holde seg flytende og i live så lenge de ledes av folk som Paul Watson. Mer ufordragelig miljøopportunist skal man lete lenge etter.

Jeg er helt klart the missing INK! :partying_face:

I’m sometimes missing INK too! :slightly_smiling_face:

Awww! :purple_heart:

(Det er mulig det er blekk til skrivern du savner, men det er søtt likevel)

(Edit: INK identifiserer seg helhjertet med alt som er blekk :octopus: )

NATO er 100% kontrollert av Frimurerstyrte Sionister.
Jens Stoltenberg er komplett kompromittert etter Mossads angrep på Norge 22/7-2011.
Er ikke en gang sikker på om han ønsket denne jobben. Sannsynligvis hadde han intet valg.
Han er ikke i “seng med fienden”. Han er i seng med selveste Satan.
Så, nå vet alle det!:scream:

Mange likhetspunkter mellom det dårlig utførte falske flagg angrepet i New Zealand og Mossads angrep i Oslo og på Utøya.