Nyheter MDTV Forum Om Doner

NATO-motstanderen fra AP’s utklekkingsantalt Utøya logrer vilt for USA-ledet krig!

Putin: Streets of Leningrad taught me one thing - if fight is inevitable, throw the first punch … so we better fight them there, than wait for them here.

Stoltenberg og Arbeiderpartiet hadde ikke noe problem med å bruke PST til ødelegge for Arne Myrdal, Tore Tvedt og Vigrid, Øyvind Heian og Norgespatriotene, osv.

Når Bjørn Funder Halldal(ikke en nasjonalist) skrev om fremveksten av nynazistiske grupper i Grenlandsområdet, fikk han dette på trykk, men når han skrev en tilsvarende artikkel om fremveksten an radikale moskeer, mistet han free lance jobben og ble hengt ut i MSM for å skulle sprenge Stortinget. Telefontipseren fikk politiet aldri tak i, så det ble ingen rettsak.

Norske myndigheter kunne behandlet de radikale moskeene som de tok nasjonalistene, men det gjorde de beviselig ikke. Hva norske myndigheter gjorde i steden, var å beskytte moskeene fra offentlig granskning, gjennom å ødelegge livet til den eneste som torte å grave litt.

Når først den sunnimuslimske kanonføden var på plass i Libya, så fortsatte norske myndigheter støtten gjennom å bombe deres fiender, og når krigen kom til Syria, så var det Norsk Folkehjelp og andre statsbetalte NGOer som ble brukt til å gi dem penger.

Edit. Halldal ikke Halland som jeg skrev først.

Her fant jeg ingenting interessant å lese.

Men gutta, da! Her var det da en tad irritabelt.
Såså, her skal dere få et engelsk putevisdomsord helt gratis fra INK:

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind . Always :innocent:

Kystpartiet har jeg også sansen for, men har ikke stemt på dem enda.

Kystpartiet er det eneste norske partiet jeg vet om som har en ansvarlig strålevernpolitikk. De er mot å påtvinge folk AMS-målere (av flere grunner, selvsagt, men også av helsehensyn) og de ønsker ikke utrulling av 5G før man eventuelt har kunnet bevise at det ikke er skadelig for mennesker og miljø.

Så flott ! De bør være med i debatter på TV. På tide å la småpartiene også komme til orde.
Det bør være et krav at de også får taletid.
Har du hørt om selvstendighetspartiet ?
https://selvstendighetspartiet.no/

Prøve å lese innlegget en gang til? Ytringer kan være interessante av mange ulike årsaker, også når de sier ting man anser som selvfølgeligheter, er dypt uenig i eller bare synes er helt ubrukelig. :slightly_smiling_face:

De skriver :
“Når det gjelder det siste utspillet om nedleggelse av radarstasjoner langs kysten argumenterer en representant for Forsvarsdepartementet at man i stedet kan bruke satelitter og fjernststyrte droner for å utføre samme oppgaven. Man kan undres på om de i det hele tatt har vært på kysten av Nord-Norge en uværsdag vinterstid.”

Jo, har hørt om dem, men de er definitivt ikke min kopp te. :tea:

Jeg legger forresten, som en kuriositet, merke til at de ser på ulven i Norge som en illegal innvandrer (flyktning?), og det betyr vel at de formodentlig mener den bør hjelpes “hjem igjen” til Russland, ettersom det med å hjelpe innvandrere hjem, virker å være en av selvstendighetspartiets store kjernesaker.

Som jeg tror jeg må ha nevnt før, flåsete som jeg jo er (og blir), er det altså ikke et parti for ulver. :wolf:

Fikk lyst på te, når jeg så den koppen din : ))

Amerikanske militære “helvetesradarer” kunne man sikkert fint klart seg uten, da.

Nå får jeg kjeft av forum-systemet for å prate for mye her …

Kan ikke huske at det har vært begrensninger med bare 3 kommentarer til hver person man snakker med tidligere.Når du husker, før jul , da du holdt på med de t skjortene og det, da var det ikke sånn…

Den regner også ut hvor mange prosent av tråden man har snakket.

Joda, jeg fikk kjeft hele tiden :sob:

"flire " " fnys " " "vrinsk " ( Det siste ble lagt til av tekniske grunner… )

Åh nei… og du bare holdt ut alt sammen for vår skyld. :pleading_face:

Jepp, der har dere meg i et eggeskall! :hatching_chick:

Dei Sjølvstendige er nok ikke hverken mitt parti eller min kopp tran heller. Men nesten uansett politisk retning, setter jeg i grunnen pris på at folk starter partier og tar opp konkurransen med det politiske etablissementet om de få plassene politikere avspises med i de fora der makt er konsentrert og beslutninger tas.

Det bør de, og det mer enn bør de; det burde være en selvfølge at alle partier som allerede har samlet nok støtte til å få lov å være parti og stille til valg, får samme behandling og scenetid. Hvor stort partiet er vil det være naturlig å vente til etter valget med å mene noe særlig om, når det faktisk ligger i sakens natur at et valg – den sikreste målingen av partienes oppslutning – nødvendigvis uansett er nært forestående.

Kystpartiet pleide å få brukbar dekning da Steinar Bastesen var lederen med politisk ukorrekt selskinnsvest som omtalte spekkhoggeren Keiko som “sæksti tusen svømmanes kjøttkaka”, og ellers lite av interesse utover nevnte fett og proteiner. Tidene er blitt mer udemokratiske siden da, men det kan nok uansett ofte være til god hjelp for å få komme på TV å ha representanter som er tydelige som personer og debattanter, underholdende, originale/ ukonvensjonelle, provoserende, ekstremt allment likandes eller noe annet som får selv bløtkokte NPKRK-journalister til å få lyst til å stille dem ut sammen med de andre tullingene i det politiske freakshowet før ethvert valg.

Ja, freakshow. Jeg vil ha freakshow. La dem kle seg i masse crazy farger, og masse sminke, krigsmaling, og nerdebriller med parasoller på , bikinier i sjokkfarger, og støvler til lårene med hemper og blinkelys og la dem danse mens de snakker.
Kanskje hjemmesitterne får lirket seg ut av sofaen.

Jeg lurer egentlig på hva som skjedde med Bastesen. Pratet han for mye om Bilderberg ?

Jeg óg! Jøss, jeg begynner allerede å glede meg til valgkampinnspurt, jo. Et svært djervt forslag for å ta vare på det beste av vårt politiske system og videreutvikle det langs en bedre linje enn hva vi utsettes for nå for tiden, Gatekeeper. Hvis du venter med å bestemme parti til etter valget, slik at du kan melde deg inn i det som får flest stemmer, bør du satse på jobben som moderniseringsminister og reformere mange flere sidrompa tradisjoner også.

Freakshow not 5G, for kølsvarte! Nå!