Nyheter MDTV Forum Om Doner

NATO leder Jens Stoltenberg knuser gjerne Libya igjen

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/10/nato-leder-jens-stoltenberg-knuser-gjerne-libya-igjen/

Av Hanne Nabintu Herland. Krigen i Libya i 2011 førte til en brutal borgerkrig og massive overgrep mot sivilbefolkningen. Al-Qaida milits tok makten, rundt 3 millioner ble flyktninger og siden har en systematisk forfølgelse av mørkhudede libyere pågått. Det samme Libya var Afrikas rikeste land og en sosialistisk stat under Muammar Gaddafi, med velferden fordelt…

2 Likes

NATOs leder, krigsforbryteren Jens Stoltenberg, beviser igjen at nødvendige kvalifikasjoner for å klatre til topps i politikken ikke er annet enn evnen til servilt å følge maktens rådende tanker, et hjerte av gråsten, og et stivt blikk. Det betviles sterkt at mannen har tenkt en original tanke siden han troppet av som leder i AUF. Han burde naturligvis stilles for retten sammen med Tony Blair og et par dusin andre krigskåte internasjonale ledere, men det er nok dessverre mer sannsynlig at horder med høygafler ordner saken på sin måte når denne verdensorden kollapser.

2 Likes

Skremmende at den mannen ikke henges ut i media. Hvis uttrykket “gå over lik” skal brukes om noen må det være ham, karrieristen, som etter 22.juli 2011 snakket fint om fellesskap og verdier, men like i forveien beordret bombing og drap i Libya. Og som nå i 2018 forsøker å utnytte sin posisjon til å benekte den store forbrytelsen han gjorde seg skyldig i.

2 Likes

Han er travelt opptatt med å begå nye forbrytelser, etter det jeg kan forstå.

1 Like

Jeg leste nettopp om byen Mazatlan i Mexico…
De krangler med Tripoli, om å være den byen i verden, som ble bombet først… (fra fly… Eller “himmelen”)

Fellesnevner… Triaden… Nei ikke den kinesiske, men jødisk-hinduistiske. Trinity Poliser. Begge to.

Poenget mitt ?

Det er “religion” som er det egentlige målet. Det skjulte motiv. Den makt-struktur enkelte religioner representerer. “Obey !”-religionene, slik som jødedom, hinduismen.

Angriperne er “hele verdens “ateister”…”. Eller demokrater, som de foretrekker å kalle seg.

Vel… Kanskje like greit…

Libya kan bli et bra land, når europeere begynner å deporteres ned dit.

Den kan du dra lenger ut på landet med.

Jens Stoltenberg er ikke alene om å mislike evalueringer - en uavhengig akademisk rapport om Danmarks militærinnsats er på vei og her er reaksjonen til Dansk Folkepartis næstformand:

Jeg håper innerligt at dette nivået tross alt er uttrykk for en feilvurdering av danske velgere.