Nyheter MDTV Forum Om Doner

Når Faktisk.no gir rødt kort

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/03/nar-faktisk-no-gir-rodt-kort/

Av Eva Thomassen. Faktisk.no har nå i februar 2020 forsøkt å begå karakterdrap på en av initiativtakerne av facebookgruppa «Folkeopprøret mot klimahysteriet». En gruppa med 160 000 medlemmer. Statsminister Erna Solberg brukte faktisk.nos karakterdrap på denne personen til å begå karakterdrap på alle de 160 000 medlemmene da hun fikk spørsmål om gruppa. Jeg ble nysgjerrig på…

5 Likes

Norwegian Church and Act Alliance aktivitet i Syria

663,003 women, men, boys and girls affected by conflict in North Syria have received life-savin WASH assistance appropriate and relevant to their immediate needs

Et sted står det “Central Syria”.
Jeg tolker begge deler som de deler som Assad ikke kontrollerer

1 Like

Vi vet jo alle at sannheten skal forties og sannhetssøkere skal ødelegges. Bare se på hva de gjør mot Assange.
Bare fortsett som dere gjør Eva! Et eller annet sted her på Steigan leste jeg et sitat som gikk slik:
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
Og det er jo sant men jo oftere sannheten blir uttalt jo flere vil endelig høre den. Dere på Steigan gjør en fantastisk jobb. Skulle ønske jeg hadde oppdaget dere før.

3 Likes

Dersom dette ikkje er forbudt og vert stoppa av datatilsynet, er det jo berre å setja i gang ei liknande side for ulike andre grupper som burde kunna kikkast i korta. (Sakshandsamarar i NAV skulle jo vera ei sjølvsagt liste.)
Det er ikkje grenser for kva som er lov for å halda nede sanninga når den strid mot norsk politikk. Det har jo vist seg i debatten rundt Syria her på steigan.no. Pål vert kalla høgre-ekstremist! Eg er ikkje einig med redaktøren i ett og allt, men han står stødig politisk på trygg grunn, langt unna den grumsete hengemyra på ytre høgre.
Eva Thomassen seier det same om Syria som dei syrerane eg har blitt kjent med. Som henne opplever dei og at dei vert anklaga for ikkje å vita kva som skjer. Ein fekk vita at den marsjen han hadde delteke i til støtte for Assad, eigentleg var MOT statsministeren. Då min venn nekta og prøvte å fortelja korleis det eigentleg var, vart han skjelt ut og kalla dei nedrigaste ting. Ein må ikkje koma direkte frå Syria og fortelja korleis det er der! Det veit jo vestlege kjelder best, dei som aldri har latt meiningane og ideala sine verta påverka av sanning og fakta.
Stå på Eva! Eg les alle dine artiklar. Eg høyrer dei som har flykta frå denne konflikten sei det same som deg, og dei er glad for at nokon faktisk prøver å få fram sanninga.
Takk frå mine syriske vener og meg!

2 Likes

Sitatet er fra A. Lincoln. Makta har tatt det som ei utfordring, ikkje ei sanning.

3 Likes

Takk for oppklaringen. Husker ikke hvem det var som skrev det her på Steigan men den tok taket på meg for sin dybde. Ja, jeg er enig at eliten ser ut til å ha tatt den som en utfordring og dessverre ser de ut til å klare det. Det er jo derfor vi trenger folk som Steigan, Eva og alle de flotte folk Steigan har med seg. Som jeg sa, jeg skulle ønske jeg hadde oppdaget Steigan for lenge siden. Det er nok ikke merkelig at sannhetssøkere blir angrepet på denne måten. De utsatte jo Kari for samme. Eliten vil nok helst se at Steigan.no forsvinner. La oss håpe at flere oppdager Steigan isteden.
Eva er en av favorittene mine her på Steigan, forresten.

2 Likes

Faktisk.no faktasjeket gruppa Folkeopprøret mot klimahysteriet, det var det de svarte meg da jeg spurte hva de holder på med her.
Jeg gikk da til denne motgruppa og så hvem som var medlem der .
Der har de flere artige folk som er med
Vår gruppe er blitt faktasjekket av disse fra Faktisk.no
De er jo veldig objektiv og upartisk i sin jobb Silje S. Skiphamn som er Redaksjonssjef i Faktisk.no hun er med i Folkeopprøret mot folkeopprøret mot klimahysteriet . Sammen med venninna MDG dama som sier hun er fra Høyre, Lene Camilla Westgaard-Halle
Videre er jo han tidligere stortingspolitikeren fra Høyre med der, du vet som måtte gi seg da politiet arresterte han for hasj bruk inne på tinget
Videre en kriminell som har sittet flere år for bla knivstikking og en som satt inne for å tenne på biler (de var i alle fall medlemmer der )
Det er nå bare de jeg har fått med meg
Men mest artig er det jo med disse fakta folkene som melder seg inn i denne gruppa og så faktasjekker oss , det er objektivitet det Ha ha ha
Noen jeg kjenner kaller de for [Fake.no]

2 Likes

Hun er et funn. Håper hun skriver mere om faktisk.no. Jeg ser for meg at de enten er Soros eller skeptikere

2 Likes

Jeg skriver NRK er deep state. Da ligger faktisk.no an til å bli deep state troll.
Når Gunhild Stordalen får 100% plus - for å prøve å ta livet av 1 mill nordmenn (før tiden er moden) … da lurer jeg
Det er ingenting i veien for å angripe faktisk.no når man har en saftig sak.
Den ene saken man kan enes om på steigan.no kan bli faktisk.no

1 Like

Jeg er enig med første delen av din kommentar men ikke siste setning. Steigan er ikke til salgs. Karen har moralen i behold.

2 Likes

Kommentatorene er en gjeng som ikke kan enes om noe som helst

" Vi bør diskutera faren for atomkrig før – det er for seint etterpå" -> null respons

1 Like

Tusen takk! Så ikke den før du lenket til den :heart:

2 Likes

Mens 99 av 100 av googles ansatte vil slåss for satanistene til siste åndedrett (vi kunne også brukt ISIS som eksempel), vil 9 av 10 på steigan.no ikke slåss for steigan.no til siste åndredrett

lønn -> lojalitet
null lønn -> null lojalitet

Nå burde vi skjønne hvorfor Clinton Foundation er så opptatt av å betale sine (agenter) til fulle. Satanistene holder hva lover.

1 Like

Det er sant som du sier men som alltid finnes det unntak som bekrefter regelen. Når du leser hva teamet på Steigan gjør, så er det tydelig at dette er folk som bryr seg mer om rettferdighet og sannhet enn om penger. Hva med Wikileak? De jobber iherdig men jeg tviler på at de lever på gull og grønne skoger.

2 Likes

Og når du leser hva teamet på Google gjør, så er det tydelig at dette er folk som bryr seg mer om penger enn rettferdighet og sannhet.

1 Like

Det er Google ansatte som satte seg til motverge

Det er håp for menneskeheten :smiling_face_with_three_hearts:

Poenget mitt er at selv om eliten er mektig så finnes det folk som ikke er villig til å være del av det skitne spillet.

1 Like

Jøss… bruker man tid på Faktisk ? Skulle nesten tro man tok de seriøst når man setter av tid til tullet deres.
Enste måten Faktisk kan brukes som fakta orakel er at de alltid sier stikk motsatt av fakta. Sier de at 5G er helt ufarlig ja så vet man at 5G er livsfarlig, Sier det at vaksiner og kvikksølv er kjempe sunt, ja så vet man at det er livsfarlig.
Eller saken der 19 innvandrere hadde gjengvoldtatt en liten jente, det var helt feil ifølge faktisk for man kunne ikke med 100% sikkerhet si at nr 19 hadde deltatt, bare 99%. og så brukte man en laaaang avhandling for å sverte jente med alt hun hadde sagt i sitt liv på sosiale medier, hvordan hun kledde seg, og en gang hadde hun røykt hasj … når man hadde lest ferdig så mente nok de flest som leste at denne jenta fortjente nok å bli gjeng voldtatt av innvandrere.

Hadde Faktisk eksistert i 1940 så ville vi sett hvordan de forfulgt folk som mente at jøder var mennesker, hetset dem og funnet på nye rare navn for å sverte dem, henvist til myndigheter, media og rettsvesen som alle var enige om at jøder var undermennesker, skitne med masse lus som trenger å utryddes. jaget folk som sprer super konspirasjonsteorier som at Hitler vil ta over hele verden, Hitler vil starte WW3, Hitler vil bygge dødsleirer osv osv … Makteliten er jo alltid et sannhets orakel og alt som avviker fra løgnene deres er konspirasjonsteorier i deres øyner.

Så når de sier at NGOene ikke har generert all bistand til terroristene i Syria så vet vi at det er akkurat det dem har!

Sa la oss faktasjekke Faktisk bare sånn for sikkerhets skyld og spørre syrerne selv som bor i områdene terroristene kontrollerer.

Dermed så kan vi trygt slå fast at Faktisk kun er en simpel aktivist blogg for Solberg regimet.

1 Like

Hvordan skal han kunne være med i to verdenskriger??

tjatta
9 av 10 avviser KKKs kommentare som vås

Hva er poenget her? “KKK” står for Ku-Klux-Klan

??

Poenget her er at tjatta debatterer ikke. Bare drittkasting. Det blir “debatten”

1 Like

Hvorfor i helsike kan ikke disse Faktisk.no folka gå inn i regjeringen , og danne et ‘Sannhetsdepartement’ og en ‘Sannhetsminister’ slik at vi får se hvor politiske de er ??

2 Likes