Nyheter MDTV Forum Om Doner

Nå lukkes vinduet

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/09/na-lukkes-vinduet/

Facebook med nye direktiver. Facebook har nå publisert nye retningslinjer som varsler en massiv renskning av dette sosiale mediet. Vi har varslet det lenge at noe slikt ville komme. Facebooks suksess har gjort det mulig for vanlige mennesker å ikke bare dele kattebilder og matoppskrifter, men også å organisere seg til motstand mot våre herskere.…

4 Likes

Det er jo den såkalte “venstresida” som er i spissen for avskaffelse av tradisjonell norsk ytringsfrihet som er nedfelt i Eidsvold-grunnloven. Her kjørte man en kampanje mot at Human Rights Service (Karlsen/Storhaug) i det hele tatt fikk noen småpenger og agiterte for at bloggen skulle fjernes.
Når det dukker opp strømninger i tiden som “venstresida” ikke liker, jobber den konsekvent for å fra ta dem rommet for ytringsfrihet.
Det er vanskelig å se av “venstresida” har noen annen politikk i dette spørsmålet enn hve EU nå har. Å ha ukorrekte synspunkter skal bli straffbart. Lover om dette vil komme i februar 2021. Høyst sannsynlig det samme som “venstresida” sier.

4 Likes

De opplyste massene på venstresiden vet at den endelige vitenskapelige sannhet er at alle mennesker egentlig er like, slik at alle forskjeller skyldes undertrykking og spredning av undertrykkende narrativ konstruert for å splitte arbeiderklassen langs etniske skillelinjer, så blir det en moralsk plikt for de opplyste med makt å sensurere de samfunnsødeleggende “hatvirusene” før de får infisert for mange.

Det er jo ikke slik at det er annet en løgner og pseudo-vitenskap ment for å ødelegge som sensureres, så om noen med makt ikke kjører sensurlinja, betyr det at de egentlig støtter hatet, og at de derfor må miste jobben.
kids these days

Da jeg hadde skrevet dette,fant jeg via svenske europaportalen at EU allerede 18.9 hadde sendt ut et en “EU anti-racism Action Plan” på 27 sider i et ulidelig byråkratisk språk med utallige fotnoter.
Den 21 mars 2021 skal det holdes International day for the Elimination of racial Discrimination. Og den er ment å celebreres hvert år. Dokumentet ramser opp alle de overvåkningsorgan som finansieres for å fordrive rasisme såsom European Solidarity Corps stiftet 2018 og impliserer 14 500 aktivister.
Det aller siste som Horst Seehofer brakte på bane - han er talsmann for den harde linja med straff for “rasisme” - er at det er nedsatt en Komite (Gremium) på 12 personer som skal organisere “kampf gegen Muslimfeindlichkeit”.
Som kjent var det slik at Rødt gjennom flere år “lærte mye” av sitt søsterparti Syriza som intenst jobbet for globalisering av hellas samt utsalg av flyplasser,militærbaser og olje/gass til Israel.
I nesten alle politiske uttalelser som kommer fra den norske “venstresida” idag virker det som om det har funnet seg et nytt fyrtårn å kopiere: EUs Ursula von der Leyen.
Da det forleden i Klassekampen var snakk om politiske lærdommer fra Sverige og Danmark,ble Vänsterpartiet og Enhedslisten trukket fram som referanser til Rødts politikk. Begge er nå EU-partier.

3 Likes

Ursula er høyadelig og høyt hevet over oss som jobber for livets opphold.

3 Likes

Runeulv: Jeg sjekka lenken din og litt om Ursula von der Leyen. Det er visst to ulike og ikke-beslektede von der Leyen slekter i Tyskland. Den du lenker til er den mest “høyadelige” mens den andre slo seg opp som silkehandlere og vevere på 1700-tallet og etter hvert ble adeliggjorte de også.

Ursula er gift med Heiko von der Leyen, og han tilhører silkehandlerslekta, ikke “House of Leyen”.

2 Likes

Takk skal du ha. Mente å se på det selv men er forkjøla og med hjerne som føles som den er laget av ull utsatte jeg det. Takk for å ha spart meg tia.

1 Like

BLM er en NGO. Alle NGO er finansiert av eliten. Dette er ikke en rasekrig men en klassekrig. De rike mot alle oss andre. Ja, folk la seg bli revet med. Derfor må alle vi som ikke er hjernevasket stå på og påpeke at dette er en klassekrig hvor eliten finansierer grupper til å rasere livet for resten av oss så folk endelig forstår dette: Eliten bruker oss til å splitte og herske oss.

Så lenge mennesker er utstyrt med en “oss og dem”-tankegang, så vil enhver konflikt i et multietnisk samfunn delvis handle om etnisitet.

Kun dersom du tilhører eliten eller ikke skjønner spillet de spiller mot oss. De av oss som har gjennomskuet spillet vet bedre og håper på at resten våkner opp til faktumet så vi endelig kan gjøre ekte motstand.
Det var et maleri jeg så en gang som fikk meg til å fnyse. Det var av en kar som satt ved et kjøkkenbord med en omveldt flaske og et tomt glass stående på bordet. Tanken jeg hadde var: hva er så interessant med å male en fyllik. Svaret fikk jeg da jeg ubevisst stilte spørsmålet høylytt istedenfor i tanke for kunsteren sto ved siden av meg. Hun sa: mannen er ikke fyllik men en far som mistet sin datter.
Det finnes detaljer i alt men det er alltid helheten som må ses på i tillegg til detaljene.

1 Like

Jeg tror ikke at mennesker kan la være å tenke i “oss og dem”, da det ikke skal så mange til av oss som gjør ofre av dem, for at det blir rasjonelt for flertallet å bare stole på egen gruppe…

1 Like

Og hvilken gruppe er det? Menn vs kvinner? Familier vs single? Arbeiderklassen vs rike?
Du tror at alt ille som skjer kun skjer her?
Jeg er fra Norge og ser problemene i Norge, jeg ser dem i hele skandinavia og jeg ser dem her jeg bor i Nederland og hele EU. Min mann er fra Sør Afrika og ser problemet der men også på hele det Afrikanske kontinent. Vi har familie og venner i USA og Kanada, han har familie i Australia og vi ser problemene der. Det er nøyaktig de samme problemer uansett hvor i verden. Det er nesten så man skulle tro at det var noe globalt. Mon tro hvorfor? Mon tro hvorfor jeg da sier at det er et globalt problem for hele menneskeheten hvor eliten spiller menneskeheten opp mot hverandre. Så hvilken gruppe er det du er i som du teller deg selv ut av?

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.