Nyheter MDTV Forum Om Doner

Nå handler det ikke lenger om klima. Dette er rå klassekamp

Nå begynnet steigan.no å rakne. Ikke vet steigan.no hvem som står bak “climate change” (Roma-klubben), ikke vet steigan.no hva deep state er utover Wikipedia beskrivelsen, og ikke vet steigan.no hvem som er brukbare presidenter i USA - utover hva NRK forteller. Det neste blir å fortelle at Kina gjør en fantastisk jobb mht. corona-viruset … med pipeliner Pepe Escobar som sannhetsvitne.
Med en doblingshastighet på 7 dager i Wunan, og det samme når man ikke treffer mottiltak overalt … alle vil oppleve coronaviruset.
Wunan
Uke 1: 100.000
Uke 2: 200.000
Uke 3: 400.000 (på dette tidspunktet kollapser helsevesenet)
Uke 4: 800.000
Uke 5: 1.6 mill
Uke 6: 3.2 mill
Uke 7: 6.4 mill

hæ! lever du under en stein eller. den lille eliten med super rike er jo alle bevis vi trenger for at kapitalismen ikke funker.
Om du tjener gjennomsnittlig 45 610 nok (2018 lønn) så jobber du i 2100 år før du har 1 149 372 000 nok Ingen blir rike av å jobbe, man blir rike av at andre jobber for deg. Og du stjeler omtrent alt de tjener i form av kost og losji…

1 Like

For å spare 150 mill må man først tjene 250 mill. ekstra som lønnstaker -> 100 mill skatt under prosessen.
Å kjøre bil til Oslo for å diskutere jobb -> man bruker inntekt man har betalt skatt på til bensin
Når Røkke bruker eget privatfly til Oslo -> beskattes ikke. Fly er “utgift”

Når en bedrift kjøper en borremaskin = 1000 kr (+ reduksjon av skatt / en fordel)
Når en lønnstaker kjøper en borremaskin = 1250 kr (etter at innteksskatt er betalt. Totalt vil det koste 1700+ kr)

Jeg har aldri sett noen som har skrevet om det samme som jeg tar opp her.

Det mest komiske av alt er at folk går mann av huse hvert 4 år for å gi fra seg makten og la de som vil utslette siste rest av demokrati og selvråde rett få den.

I et samfunn som ikke bærer preg av alvorlig sykdom så ville det vært stikke motsatt, folk ville brukt makten sin til å fjerne disse som vil fjerne oss.

Det er sola og tildels vulkaner som styrer klimaet og slik har det vært i milliarder av år, man er åpenbart sinnssyk om man tror noe annet.

Norge er med i en gruppe på 26 medlemsland i FN som prøver å få gjennom at FN sikkerhetsråd ikke kan blokkere vedtak som å bombe bort land som står mot Syria og Jemen som Russland og Kina har gjort for å skape en totalitær verdensorden, et globalt diktatur.

Det er ene og alene grunnen til at Norge har kjøpt flyvende kallekuner F-35 og gitt 13,5 milliarder til terrorgruppene i Syria.

Mao så sier de rett ut at når folk gjør opprør og kaster sine ledere som i Jemen så skal et samlet FN bombet landet til grus og få dem under det globale diktaturet igjen.

Det er ene og alene grunnen til at Norge bruker milliarder på hemmelige møter med andre land i hele verden, for å få på plass et slikt vanvittig vedtak som er så ekstremt at selv den mest fantasifulle scifi forfatter ikke kunne kommet på det engang.

Klarer befolkningen i Frankrike å kaste Makronregjeringen og ta makten tilbake så vil Norge og resten av FN bombe dem tilbake.

Russland og Kina står imot, vi har vel alle sett hva som skjer dem dem den siste tiden ? Vil de underkaste seg eller slå tilbake ?

Alt handler nå om er å sikre seg best mulig plass med mest mulig makt i den nye verdensorden, det globale diktaturet. og Solbergregimet bruker folkets skattepenger til å kjøre over folket som en bulldoser for å få mest mulig makt.

Klimanazistene er identiske med de samme nazistene som fikk det tredje riket til makten, fanatikere totalt blendet av å se at det kun fører til egen undergang.

Det som skjer fremover er at Tyrkia og Russland vil brake sammen, Tyrkia brukes som et NWO land som skal starte krigen mot Russland.

I Frankrike vil folket seire, noe som fører til at NWO vil bruke Spania til å starte krig mot Frankrike, med samme oppskrift de brukte mot Syria, Jemen, brukte mot Libya osv …

Den som peker seg ut som den nye lederen for det kommende globale diktaturet, det tredje rike 2 er ingen ringere enn Obama.

Når vi kommer så langt så skal jeg fortelle resten av historien. :wink:

3 Likes

Om man har sett med egne øyne utviklingen i asiatiske storbyer de siste 30 årene må man være sterkt hjerneskadd om man tror at dette ikke virker negativt inn på de atmosfæriske forhold. Og kullkraftverkene som driver disse byene ligger på landet

1 Like

Men gjør det verden varmere eller kaldere? Det svaret er ikke gitt, om man ikke tror at CO2 er den store drivhusgassen, om man sammenligner med vanndamp og skyer.

Det var trær i Sahara en gang, og at det ikke lengre er tilfellet pga mennesker, må ha endret klimaet en hel del.

2 Likes

Du lar deg avlede i likhet med Thunbergistene.

1 Like

Og du er for kryptisk til at andre forstår hva du mener.

1 Like

Det var vel åpenbart hva jeg mente i den første kommentaren. Det må to til for å danse tango. Og du lar deg villig by opp i denne skinndebattten

1 Like

Nei. Og jeg vet at jeg ikke er dum, så det er du som ikke er noe god på å fortelle hva du mener.

1 Like

Ok. Da foreslår jeg at du feks tar en tur til Delhi og setter deg på en benk og filosoferer over temaet “Alt er som den gang mammuter vandret rundt”

1 Like

Jeg forslår heller at jeg ikke gidder å bruke tid på å dekode budskapet ditt.

2 Likes

God ide. Rett tilbake til Thunberg. Det enkle er det beste

1 Like

Grete Thunberg er problemet selv. Dersom folk begynner å tro på henne kan vi ende opp med 4th Reich før vi vet ordet av det.
Da har vi virkelig et reelt problem

Enda en nissefar som ikke skjønner poenget med Thunberg. Hun er der kun for at slike som deg skal bruke livet ditt på henne. Og ikke miljøkamp

1 Like

Ikke vær frekk. Jeg bruker ikke NRK.

Og poenget var? Antar du ikke har tid da du er helt oppslukt av Gretha

1 Like

Jeg svarte deg på: …

Du argumenterer som om fossilproduksjon og fossilforbruk er utslippsfri. Elektrifisering er noe av det billigste og mest effektive til å få ned klimagassutslippene.

Hvis man dobler verdien i aksjer - så er det ikke sant?
Problemet med finansmarkedet er ikke at det mangler penger, men det mangler gode investeringsmuligheter. Ny og grønn teknologi vil ha større inntektspotensiale enn gammel teknologi. Derfor vil finansmarkedet og investorene etter hvert søke seg dit.

Elbiler er fullstendig overlegne sammenlignet med fossilbiler på alt annet en kjørelengde og topphastighet. Mange av de tradisjonelle bilprodusentene vil få problemer med å klare overgangen til nullutslippsbiler. Det vil forsterkes av at Tesla lykkes og investorene slutter å plassere i en bilbransje og/eller bilprodusenter som vil være døende.Regn med konkurser blant tradisjonelle bilprodusenter.

Spørsmålet vil være om selskaper som VW og Renault er for store til at myndighetene vil la dem gå konkurs og at regningen for å redde dem blir sendt til den vanlige skattebetaler?