Nyheter MDTV Forum Om Doner

Motsetningene innad i USA-imperiet øker: Bryter EU ut av USAs grep?

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/05/motsetningene-innad-i-usa-imperiet-oker-bryter-eu-ut-av-usas-grep/

Av Knut Lindtner. Motsetningen innad i den vestlige imperialismen skjerpes. Opphevelsen av Iran-avtalen er et indirekte angrep på USAs vasaller i Europa og særlig Tyskland vil bli rammet. Det samme gjelder de såkalte straffetiltakene mot Russland som rammer EU-statene sterkt. I tillegg kommer sanksjonene mot den store gassrørledningen fra Russland til Tyskland. Selv om disse…

3 Likes

Europa er allerede kompromittert.

Gjennom EU, Sentralbanksystemet og medlemsskapet i NATO, har Europa for øyeblikket, etter min mening, ikke mange valg.

Politikere og Næringsliv er kompromittert gjennom deltakelse i organisasjoner som Bilderberg, European Council on Foreign Relations, Trilateral Commission og Frimurerlosjer.
Pressen er kompromittert av etterretningsorganisasjoner, slik Udo Ulfkotte fortalte oss før han døde, og slik det er beskrevet i Operation Mockingbird.
I bakgrunnen truer militante Stay behind styrker, slik vi opplevet i Italia med Røde Brigade.

Får Eliten det ikke som de ønsker, gjennomfører de Falsk Flagg angrep, som i Norge 27/7-2011, da Norge truet med å avslutte bombing av Libya, trekke våre militære ut av Afghanistan, boikotte Israel og hadde rammeavtale med Russland om utvikling av deres Stockman-felt.

Resultatet ble, støtte til kuppet i Ukraina, økonomisk, politisk og militær støtte til Jihadister i Syria og avvikling av rammeavtalen med Russland. Boikott av Israel har ingen hørt noe om siden.

https://www.amfir.com/AmFirstInst/NonToolbarTopics/Black_Ops/2011-07-22_Oslo/Oslo-Utoya_7-22_False_Flag_Terror;_Part_2;_Miscellaneous_Explanations,_Questionable_Government_and_Establishment_Media_Behavior.html

For hvordan kan tyskerne si til USA at de må ut av Ramstein?

@Dagfinn Klausen: Hva slags evidens (om noen) bygger du påstanden om terroren i 2011 på?
Og hvem er forresten “Eliten” i denne sammenheng?

Hvem er du - hva ønsker du å oppnå - og hva kan du bidra med?
Shit, or get off The Pot!

@Dagfinn Klausen. ??? Det var ikke akkurat noe svar…

Jeg ba deg veldig enkelt bare begrunne noen ganske “sterke” påstander du kommer med. Det ville vært interessant å vite hvordan du begrunner dem - og det er ganske enkelt det jeg ønsker å oppnå, for å svare på noe av spørsmålet ditt. Men jeg tar til etterretning at jeg åpenbart ikke får noe svar.

Til det illeluktende sitatet ditt er det litt fristende å svare med et i samme gate på god norsk mjøsdialekt, men jeg dropper det, siden det kanskje vil oppfattes som en fornærmelse, og det er ikke min hensikt.

PS: Hvem jeg er har ingenting med saken å gjøre, her er det lov å være anonym, vettu.

Og jeg ba deg ganske enkelt skjerpe deg, eller forsvinne.
Dokumentasjonen du etterlyser, var vedlagt mitt første innlegg, som du tydeligvis ikke har lest, før du svarte “fra hofta”.
https://www.amfir.com/AmFirstInst/NonToolbarTopics/Black_Ops/2011-07-22_Oslo/Oslo-Utoya_7-22_False_Flag_Terror;_Part_2;_Miscellaneous_Explanations,_Questionable_Government_and_Establishment_Media_Behavior.html

Jøss, pleier du alltid å komme med fornærmelser og be folk forsvinne når de stiller spørsmål og ber deg begrunne noe?

Jeg ble heller ikke så veldig imponert av den lenken.

2 Likes

Ikke noe problem.
Har du ikke noe å by på, og føler deg uvel - forsvinn!

Det er nok delte meninger om hvem som har noe å by på her. Det er du som er ufin :frowning:

1 Like

Takk skal du ha for input.
At jeg kan være ufin, det er jeg klar over.
I dette tilfelle var det bevisst, i og med at jeg opplevet INK som et Troll, eller muligens AI.
Han leste ikke mine innlegg/linker, hadde ingen egne meninger, satte ikke fingeren på noe som var feil og var småfrekk.
Vi kan ikke alltid ha rett, og dersom jeg har gjort han urett, er jeg i så fall lei for det!

Det er vel ganske mange som har gravd seg nedover i det kaninhullet. Garder, Jostemikk, Dammegård er noen eksempler. Så får folket gjøre sin egen research kjenne på hva som resonnerer. Min lampe varsler på “trente-på-xx-scenario-dagen-før/samme-dag.” Som et utgangspunkt. Derfra får man ta de fakta-bitene man har og se om man får et bilde av det.

1 Like

Ja, er det ikke rart med alle disse tilfeldighetene når det gjelder øvelser rett før det skjer noe? Vi så det også i Frankrike og England.

2 Likes

Og 9/11 - ikke minst.

2 Likes