Nyheter MDTV Forum Om Doner

Milliardærklubben ønsker å hindre syriske flyktninger i å vende hjem

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/01/milliardaerklubben-onsker-a-hindre-syriske-flyktninger-i-a-vende-hjem/

Milliardærklubben World Economic Forum har nettopp avsluttet sitt årlige møte og et av temaene som var oppe på årets konferanse var Syria-flyktningene. Man skulle kanskje ha trodd at selv WEF nå hadde innsett at vestmaktenes og oljediktaturenes krig mot Syria er tapt og at det er på tide å gjenreise Syria etter krigens ødeleggelser. Men…

Det er så ille at selv en ikke-troende som meg, blir fristet til å sitere Bibelen;

Vi vet at (…) hele verden ligger i den ondes makt

Det handler ikke om å hjelpe folk på flukt. Det handler om å skape kaos og konflikter i mottakerlandene! Ikke bare i Syria. Men den vinklingen unngår Steigan betimelig.

Fra kommentarfeltet : ( Jeg oppdaget at søkefunksjonen øverst kan brukes til å søke i kommentarer.)
Northern Light skriver noe relatert til det her i kommentarfeltet.
Kommentar

Da har du ikke fulgt med. Og så anbefaler jeg deg å ikke være så nærsynt.

Javel? Kan du lenke til noe av det steigan.no har hatt om dette da?

Rota det til litt - de ligger over.

Takk skal du ha. I denne artikkelen burde det jo også vært gjort den koblingen.

Med den produksjonen redaktørene har hatt, måtte han vel ha gjort det samme som meg - søkt etter dem.

@aford
Morsomt mem! :grin:
Men jeg tror dog kanskje ikke Trump og Putin er sånn helt på nakensyklingsbølgelengde (ennå, i alle fall), selv om enkelte gammelmedier gjerne vil at det skal se sånn ut (pass på så de ikke får tak i memet ditt og publiserer det som en nyhet).

kd%20logo%201%20white%20276x30

har derfor forhåndssjekket informasjonen for våre senil dement-medier.

Konklusjon:

☐ Faktisk helt feil
☐ Faktisk delvis feil
☐ Faktisk ikke sikkert
☐ Faktisk delvis sant
☐ Faktisk helt sant
☒ Makan

Nedenstående publiseres nok ikke som noen nyhet. Men det publiseres i vår musikalserie som et eksempel – et jeg ikke klarte å motstå – på at Rolf Just Nilsen var en stor scenekunstner og formidler.

Her får du inspirasjonen for plakaten:

Det er egentlig en kategori som passer til veldig, veldig mye her i verden.
Og dessuten er utsagnet smittsomt (og åpenbart litt avhengighetsskapende), merker jeg meg.

Helt klart!

Aha! Der altså.
Jeg likte forresten godt versjonen hans av “What kind of fool am I”. Fra før kjente jeg bare til Shirley Basseys versjon (som jeg ikke legger ut, siden dette ikke er musikaltråden) som jeg har på en CD med en trivelig samling olden goldies (eller var det omvendt? :thinking: ) og som jeg klarte å orge til meg fra en eldre slektning en gang i urtiden.