Nyheter MDTV Forum Om Doner

Militariseringen av Norge

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/10/militariseringen-av-norge/

Av Terje Alnes. Utenlandske styrker etablerer baser på norsk jord, samtidig som forsvaret integreres stadig sterkere i USAs og NATOs krigsmaskineri. Mens sentrale politikere benekter realitetene, fores vi med krigspropaganda for at opinionen skal akseptere militariseringen. For å forstå hva som skjer i Norge må du sjekke hva utenlandske aviser skriver. The Telegraph intervjuet nylig…

2 Likes

Krigshisserne må kose seg glugg ihjæl. Å få rigga til hele spesialklassen i regjeringskontora som dønn lydige slaver av en industri som har slakting av sivile og utrydding av nasjonalstater som hovedmål er ganske genialt. Det skal de ha. For 15 år siden demonstrerte tusener av folk i gatene mot invasjonen av Irak. Nå durer misspiggy rundt i det der og folket har latt seg parkere som umælende kuer. Det er vakkert.

3 Likes

En ganske fantastisk uttalelse fra generalsekretæren, da USA/NATO har kringsatt Russland i flere år med offensivt militært materiell og styrker. Skal ikke da Russland ha lov til å sette opp et motsvar i form av tilsvarende militært materiell på egen jord? Kaliningrad ligger da vitterlig i Russland, så rakettbatteriene er da vel ikke " utplassert" når de står på Russlands egen jord?

For et ordvalg, men det er da heller ikke annet å vente fra en talsmann for det amerikanske militær-industrielle komplekset, som ukritisk gjengis av deres propagandaapparat som er vestlig presse og media.

De russiske rakettbatteriene det her er snakk om står ikke i Europa, de står i Russland. Skal rakettbatteriene “tas ut”, må USA/NATO angripe (først) en stilling på Russlands egen jord, et eventuelt angrep som ikke på noen måte kan rettferdiggjøres med påstand om selvforsvar. Ender dette med et angrep som må utløse en russisk militær forsvarshandling som gjengjeldelse, er det hundre prosent USA/NATOs ansvar.

1 Like

Nettopp. De ligger i Russland. Dette spørsmålet ble heller ikke stilt til Jens da han vettskremt stod fram på tv og snakket om aggresjonen.
Kan jeg spørre deg om noe annet angående Brexit. Engelskmennene ville ikke ha eøs avtalen fordi den umuliggjorde inngåelse av andre handelsavtaler. I norge skryter vi jo så meget av at vi har “tilgang til” det europeiske markedet. Er vi kneblet for inngåelse av noen avtaler?

1 Like

Ifølge Europalov på europalov.no:
“EØS-avtalen omfatter ikke norsk landbruk, fiskerier og avtaler om handel med andre land utenfor EØS. Men det er inngått avtaler om handel med landbruksprodukter og fisk, og det eksisterer et utstrakt samarbeid der det er felles interesser og syn”.

Det står utenfor EØS, som må forstås som utenfor EØS og EU? Dette skulle bety at vi skulle kunne kjøpe bla landbruksprodukter utenfor EU.

1 Like

Norge prøver å få til en frihandelsavtale med Kina, det kan la seg gjør hvis Norge oppfører seg. :wink::panda_face:

2 Likes

Takk for litt av din tid. Jeg finner ikke kilden min

Og med alle disse basene fra atom-makter, hvordan ligger det egentlig an med det gamle vedtaket om ingen atomvåpen på norsk jord? Jeg husker general/deep state Robert Mood ymtet frampå for en tre-fire år siden om hvordan forsvaret “beklageligvis” kanskje måtte lite på atomvåpen i framtiden. Det blir vel neste steg, kanskje ved at utenlandske styrker ikke behøver å erklære om de har med seg atomvåpen eller ikke.

2 Likes

Satt oppe til 2.00 i natt. Da gikk snøret helt i bunn :star_struck: Nå tenker jeg på det hele tiden.

1 Like

Du er nesten verre en en mons på chartertur i nabolaget. Av den typen Hain Oluf hadde beskrevet. :blush:

Vi må regne med at det utenfor kysten av Norge står amerikanske ubåter i havet med atomraketter om bord.Det betyr at det i praksis finnes atomvåpen på norsk territorium (men selvfølgelig: ute av syne - ute av sinn).

Du fortjener en god latter nå, og jeg vet ikke hva jeg skal tro om denne, men hvis du blar litt i denne hahaha jeg må le… the missing link youtube . Remote village where people walk on all fours - Are they a missing link? | 60 Minutes Australia

1 Like

Det virker ganske obskurt. Er det mulig? Jeg måtte også le av det. :slight_smile:
Jeg har ikke sett videoen. Jeg kan tenke meg at dette kommer av kastesystemet? De er blitt tvunget til å underkaste seg så mye eller at de gjør det for egen vilje i en eller annen religiøs sammenheng.

Litt mer fra fisketuren, Har vært på noen rare fisketurer, spesiellt en der fangsten var ei bikkje som for i alle retninger. Ikke som forventet, men sånn er livet. Jeg kastet ihvertfall ut snøret,og du kan si, for et streifende kattekrek ble det i overmål stor porsjon . En hval::astonished:
Jeg har sett mye , men denne fangsten tok kaka,
Tror Noas ark kunne fått plass der inne…
Det framkommer også EU forbindelse.
Sjokkert. Både negativt og positivt fordi det føyer seg inn i det andre jeg har researchet.

1. Det sies i filmen hvem som står bak.
  2. Wikipedia søk på dette viser at her er agendaen nettopp å få tilbake midler ( se gull )
  3. Den nåværende sjefen for denne organisasjonen har også ledet diamantfirmaet som startet under kolonitiden under Cecil Rhodes .
    Det finnes en bok om den indre kjerne fra den tiden, så vi vet hvem dette var, og datteren til en av dem skriver etter at faren gikk ned med Titanic ,og papirene hans lå jo igjen, om den indre striden pga at de var uenige om krig som metode. (Boerkrigen )
    Den som ikke ville bruke krig ble arveløs. Han sa Shall I kill my Brother boer ?
    Den andre som hadde startet diamant utvinning med lån fra Rotschild, sa " Hell let loose".
    Dette står i “My Father” av Estelle Stead.
    C.Rhodes hadde lest i en av de bøkene som gjorde mest inntrykk på ham, om krig.
    I vår tid er det en enkel sak å søke i boka. Her er søkeordet mitt " war" og du kan skrive det i søkefeltet, og se på side 503, som da blir markert med ordet " war " , og du ser da hvordan forfatteren av den boka som var en av bøkene som hadde gjordt inntrykk på imperalisten Cecil Rhodes omtaler krig her i kapittel 4 : https://archive.org/details/martyrdomof00readiala/page/502
    Boka på denne linken, kapittel 9 forteller om dette med The Commonwealth.
    Trykk Ctrl og F, og skriv "The Society of the Elect " i søkefeltet , så får du opp navnene på den indre kjernen, etter å ha klikket deg nedover en stund.
    http://www.voltairenet.org/IMG/pdf/Quigley_Anglo_American_Establishment.pdf

Dette er en del av global government i følge elitens bok Our global neigbourhood , utgitt til FNs 50 års jubileum, en av flere bestanddeler.
http://www.gdrc.org/u-gov/global-neighbourhood/chap4.htm ( kapittel 4, trykk Ctrf og F , skriv "The Commonwealth " i søkefeltet så framkommer hvilke deler som er The global governance )

1 Like

Takk. Skal se på det senere :slight_smile:

1 Like