Nyheter MDTV Forum Om Doner

Militarisering av verdensrommet – den nye slagmarken

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/militarisering-av-verdensrommet-den-nye-slagmarken/

Toppmøtet sender NATO ut i verdensrommet – til opprørende kostnader. Av Manlio Dinucci. NATOs toppmøte den 4. desember vil komme med en hendelse der vasallene vil gå med på enda større utgifter pålagt dem av sin øverste herre. Det er ingen som vet hva Pentagon har forberedt, men de vil alle sammen måtte gå med…

3 Likes

Dette høres forferdelig ut. I realititen har USA allerede rom-styrker, som ligger i krig med utenomjordiske.

I prosessen med å formulere et svar til påstanden din så gikk jeg tom for intelligens.

1 Like

Vi har i alle fall 2 hemmelige romprogram, i tillegg til NASA, som ikke er hemmelig. Nazistene kan være involvert i ett av de 2 hemmelige romprogram, eventuelt at de har sitt eget romprogram.

Dette er et hemmelig rom-våpen

Hemmelig romprogram

https://steemitimages.com/640x0/https://cdn.steemitimages.com/DQmcX9yxwMkrNkakPVsMeQUWvgK1hR3p7ny7cvdTauQbsxx/image.png
Skisse produsert av pensjonert amerikansk romskips-kontruktør

Talfhild, Man bør unngå å bruke latterliggjøring for å vinne over en mot-debattant, men jeg har forståelse for at denne diskusjons-teknikken kan virke fristende, spesielt når man, som du, tydeligvis mangler kunnskap om emnet som diskuteres.

Hillary Clinton var utpekt som den presidenten som skulle avsløre eksistensen av UFOèr for hele verden, men som alle vet så tapte hun valget. På grunn valgtapet ble TTSA opprettet, og denne gruppen arbeider for offentliggjøring av ufo-fenomenet. Noe av dette ble avslørt av WikiLeaks, der navn som John Podesta og Tom Delonge dukket opp.

Det er ingenting som tyder på at USA har styrker i rommet, eller at de har en konflikt med utenomjordiske, militariseringa av verdensrommet handler om å utplassere atomvåpen siktet inn mot Russland og Kina. Det er heller ingen bevis for at Ufo-fenomenet har noe med utenomjordiske å gjøre, men det er ting som tyder på at dette stammer fra en virkelighet vi ikke forstår.

Christopher Mellon, den tidligere forsvarsekretæren for etterretning, og senere for sikkerhets- og informasjons-operasjoner. Christopher Mellon har også vært stabssjef for det amerikanske senatets komité for etterretning. Christopher intervjues her av Foxs News og han bekrefter eksistensen av UFO eller UAP som de nå kalles.

2 Likes

Når amerikanske eksperter blir spurt om hva som skjer disinformerer de. Mine kilder sier at US special forces har en utenomjordisk med på teamet på spesielle oppdrag - rettferdiggjort med at de har telepatiske evner og “lukter” farer. Det er special forces som brukes i kamp med fientlige utenomjordiske. Vi skjønner her at utenomjordiske er også allierte for oss, noen vi samarbeider med.

Hva er det som er USAs hovedfiende?
Er det små grønne menn fra Mars eller er det røde kommunister fra Kina?

Jeg våger å påstå at dine kilder utsatt for grov desinformasjon, for dette “fenomenet” har eksistert i svært lang tid, og “disse vesenene” blander seg ikke inn i det som skjer på jorden, de har hvert fall ikke gjort det i moderne tid! Men hvis man går langt tilbake i historien, eller leser gamle skrifter som f.eks bibelen så er det ting som tyder på at det var en viss innblanding, men kontakten mellom disse vesenene og mennesker ble forbudt. Det har vært noen brudd på dette forbudet, men disse bruddene ble hardt straffet!

Det nye - noen år gammelt nå - er at de akkurat gjør det. De er her på Jorden, har alltids vært her på Jorden, og har sin egen agenda, som avspeiler hva de vil.

Hvem dette er har jeg aldri funnet ut av:

Hovedfienden er alle som ikke bøyer seg for den globale elitens makt!

1 Like

Eller hvem er Trumps fiende.
Vi kan umiddelbart svare DEM.
Hvem er DEM blir mere komplisert.
Jeg sier NRK også = DEM, og at alle skolemassakrer = DEM

Dette er slagmarka under et angrep, og disse “lysende objektene” som kan ses på filmen skyldes sporlys-ammunisjon, samt rikosjetter av sporlys! (Jeg har vært tilknyttet forsvaret nesten hele mitt voksne liv!)

Jeg har brukt sporlys selv. Hva vi ser ser ut som tallerkener.
2:40-
De som ikke har fått det med seg, Ukrainas hær ble ødelagt av “separatistene”. 2/3 av hæren ble destruert til vrak.
I krigen i Iraq var UFO-lignende farkoster en hyppig observasjon.

Jeg er amatørfotograf, og årsaken til formen på sporlys-ammunisjonen skyldes lav lukker-hastighet, dette er jo filmet om natta! Jeg gjetter på at lukker-hastigheten er på 1/15-1/30 sekund!

Har du noen kilde som analyserer videoen? Jeg skulle gjerne hørt mere.

Neste video

Formen er typisk “ubåt”, hva nazistene brukte som mal for sine romskip. Amerikanerne produserte “carrier” type romskip.

Dette ser ut som TR-3B, et amerikansk fartøy til $100 billion per stykk. Det er istand til 20 Mach minst (akselerasjon er slik at normalt skulle vi bli seende ut som en flat mynt etterpå). Det er et romskip, som kan fly til Mars også.

Er det slik at disse romvåpnene feks skal brukes mot De gule vestene i Frankrike?

Kun hvis de gule vestene fornærmer Trump, ellers så nøyer eliten seg med tåregass og gummikuler!

Det er ufattelig om man i det norske forsvaret ikke kjenner til at nazistene og USA iallefall - har anti-gravitasjonsfartøy. Nazistene brukte dem under bombingen av Schweinfurt … med katastrofalt resultat for de allierte. De allierte måtte stanse dagbombing såvidt jeg husker

Et videoklipp i seg selv beviser ingenting, med den programvaren vi har tilgjengelig i dag kan legge inn hva vi måtte ønske. For at en video eller et bilde skal ha betydning trenger vi pålitelige vitner, radardata, data fra diverse optiske instrumenter osv.

Kommentar til video 2 og video 3?
Kommentar til tyske ufoer?
Foto er bevismaterialet