Nyheter MDTV Forum Om Doner

Menneskets vesen, miljøkrisen, kapitalen og folket

Da har du mange timer underholdning fremfor deg, da mye av hva han har laget ligger ute på youtube, og det meste er bra.

Dieudonné er også “nazi”, og har laget en omvendt nazi-hilsen som også er en nazi-hilsen i følge slaveeiernes etterkommere som kontrollerer fransk media, når han eller hans tilhengere gjør slavenes “up yours” gest*** til det franske establisimentet.

***kanskje ikke helt sant det med slavenes protest gest, men det er 1000 ganger mer sant enn at det er noen nazi-hilsen.

1 Like

Jeg misset dette, men fortalte du akkurat de som skal gå gjennom din digitale historie, at om du får viljen din, så skal de som du mener er “rasister” miste jobben?

doggos

Nå tror ikke jeg det er spesielt farlig å si i Norge, men om du hadde trodd på egen propaganda om rasistene i politi og militæret, så hadde historien vært en annen.

Nå vil nok du benekte dette, men jeg tror at mye av årsaken til at du tror at motstanderne dine er noe annet enn hva de sier åpent, er at du selv holder hva du egentlig mener skjult, mens du har en fasade mot offentligheten, og er derfor overbevist om at andre er på samme måten.

Igjen, du kjøper nok ikke dette, men når noen går gjennom hva jeg sier offentlig på nettet og hva jeg sier på privaten, så vil de finne at det er nogenlunde det samme, og at jeg egentlig ikke har kontakt med andre pro-hvite annet enn som anon. Private forum er heller ikke noe jeg bruker.

Nå kan du si at det er fordi du er overvåket, at du oppfører deg slik, og det er mulig du har rett, men poenget er, har du ovenenstemmelse mellom hva du sier offentlig og privat?

1 Like

I går snakket jeg med en psykiater fordi at han hadde en pasient som var sint og ikke ville ha noe mer med helse og sosial tjenesten å gjøre. Psykiateren sa til meg at pasienten ønsker å være herre i eget hus…
Jeg stoppet litt opp. Dette utrykket har jeg da hørt før tenkte jeg. Du er Tysk du spurte jeg psykiatren. Ja sier han, som om vi egentlig ikke visste det begge to. Enkelte navn er mer avslørende enn andre :slight_smile:
Jeg kikker på ham og sier. Det utrykket der må jo være historiens værst oversatte utrykk.

Han ble helt stille. Gransket hver millimeter av kroppen min før han kikker meg inn i øynene, smiler fra øre til øre og sier til meg. Du har skjønt det du.

Det var ikke så mye jeg kunne få gjort for pasienten, men den snart pensjonerte Tyske psykiateren fikk seg en gledelig opplevelse i det minste :slight_smile:

Herre i eget hus ja :slight_smile: Oversatt til Engelsk så sa han at pasienten ønsker å være master race :slight_smile:

1 Like

Ikke at jeg har noe i mot helse og sosial-tjenesten., og uten å vite noe om situasjonen, har han min sympati.

Jeg møter mest tyske håndtverkere, og da er det alltid morsomt å si at du liker tyskere og at du ikke tror på greul-propagandaen. Ikke kan en tysker rope ut nazist eller være uhøflig på en norsk byggeplass, så da er det hjem og lese, og så kommer de tilbake sjokkerte om noen uker, og forteller at de forsto noe var galt, men ikke at det var så ille.

I dag er det sol, så det blir nok mest å være ute til det blir mørkt.

1 Like

Ikke ulikt hun her vil jeg tro.

Jeg vet forresten ikke om dette er en pro eller anti Monika Shcaefer video. Det er irrelevant for meg da mitt ståsted ikke er basert på følelser, men fakta.

Om det er en datastemme, er det mitt intrykk at det er en autistproduksjon. Det er ganske mange av dem, og jeg tror de er bare ungdommen, så det skal bli spennede å se hva de lager når de vokser til.

De som var 13-14 når Majdan, Gamergate og et par andre hendelser sparket i gang et ungdomsopprør mot politisk korrekthet, er unge voksne i dag, mens de som gikk på universitetene er ferdigutdannet, og for oss er det ikke vanskelig å se kvalitetshevingen på innholdet som produseres.

1 Like

Jeg kom på en historie fra da jeg gikk på ungdommskolen og hadde en Tysk lærer som nektet å oversette Herren volk til Master race. Etter endeløse konflikter med rektor og resten av administrasjonen ble løsningen at han hvert år arrangerte en skoletur til Polen.

1 Like

En ting dagens elite ikke har tenkt over, er at normer som at alle skal få være trygge i eget hjem, ikke bare eliten, er der fordi de elitene som ikke fulgte den normen ble byttet ut.

I det hele tatt så gjør dagens elite så mye totalt idiotisk på grunn av alle tingene de ikke kan snakke om, hvor et annet eksempel er at om du er ute etter å straffe noen, så må det gjøres fort og hardt, hvorpå resten tilgis, for ellers så ser det ut som forfølgelse. Det er ingen mulighet for tilgivelse under vårt system med et outsourcet undertrykkelsesapparat ingen egentlig kontrollerer, og hvor folk er avhengig av å behandle de slemme dårlig for å vise at de ikke er en skjult slemming selv.

At et slikt system vil ende opp med normer på tvers av hva som er naturlig for folk, er vel garantert, og at de ikke kan snakke om dette er noe vi kan observere, så når det i tillegg er umulig for dem å ikke forfølge kritikerne sine offentlig, da de er avhengige av å vise at du er slem med slemme for å stige i gradene, så vil undertrykkerne og deres forsvarere ende opp hatet.

1 Like

Jeg har nå lest endel i flere tråder, i høstferien, men det har ikke vært internett tilgang til å kunne skrive , dvs jeg var innpå en dag, men ellers har det vært så som så, litt lesing på telefonen og litt lesing på andres PC, det blir ikke det samme. Jeg spør meg selv om det ikke handler om ytringsfriheten mest, alt dette, og fikk en indikasjon rett etter da jeg kom over dette som viser at det er en agenda fra Ford Foundation og CIA, i følge det som sies her , ( start 24 minutter der han snakker om Ford Foundation og anti free speech undergruppe) Jeg må ha litt hjelp til å gjjette hva som sies på 36.30 i forbindelse med Soros.Hører du hva han sier ? Det er litt uklart. Jeg satte ned farten, men klarte ikke å fange det opp.
Måten å vinne, blir oppgitt til “1000 different strikes”. Hør gjerne hele, bortsett fra reklamen, men ellers fra 24 minutter . https://www.bitchute.com/video/HAKP6YIH5Hl1/

1 Like

Dette er jeg enig i.

Jeg er egentlig ikke interessert i hvem som står bak, og hvorfor de forsøker å sensurere oss. Hva jeg er interessert i er hvordan vi får tilbake ytring og forsamligsfriheten, som i enkle ting vanlige folk kan gjøre uten at det koster dem all verden.

En ting som virker, er å mobbe og latterliggjøre sensuristene, gjerne ved bruk av memer.

Vårt system er avhengig av at flertallet*** anser det som legitimt, så en delegitimering gjennom å hele tiden påpeke og vitse om hykleriet og manipulasjonen er måten å gjøre det på.
*** av byråkrater, forskere og andre viktige samfunnstøtter.

1 Like

Artikkelen fra i dag i tråden : Den nye sensuren har kommet – også til Norge er interessant.
Forøvrig burde den enslige svalen etter etterforskningen til Reece komiteen, av den skattefrie stiftelsen Ford Foundation på 50 tallet blitt gjentatt, da det satte fokus på en brikke i historien som manglet.

Fra intervju med en etterforsker fra komiteen . “Norman Dodd transcript”

Dodd: Rowan Gaither was, at that time, President of the Ford Foundation. Mr. Gaither had sent for me, when I found it convenient to be in New York. He asked me to call upon him at his office, which I did.
Upon arrival, after a few amenities, Mr. Gaither said, “Mr. Dodd, we have asked you to come up here today, because we thought that, possibly, off the record, you would tell us why the Congress is interested in the activities of foundations such as ourselves.”

And, before I could think of how I would reply to that statement, Mr. Gaither then went on, and voluntarily stated, "Mr. Dodd, all of us who have a hand in the making of policies here, have had experience either with the OSS ( CIA- forløperen )during the war, or with European economic administration after the war. We have had experience operating under directives. The directives emanate, and did emanate, from the White House. Now, we still operate under just such directives.
http://www.supremelaw.org/authors/dodd/interview.htm

Boka Foundations , their power and influence er materiale som foreligger, og viser til at de hadde en egen agenda. Krig er på flere nivåer, informasjon, økonomisk krigføring og fysisk.Granskingskomiteen ble den gangen sabotert i høringen, og finansieringen ble stoppet.

Utdrag fra et par av kommentarene :
Mr. Wormser did a great job with the documents. It’s a who’s who of corruption, from Rockefellar, Carnigie and the Ford foundations to name a few. If you want to find out why and how we got here, this is the book. Great for both conservatives and progressives.

This book does a great job of revealing that many foundations you’ve been led to believe are benevolent and impartial are actually deliberately used to reinforce the elitist power structure. It outlines the methods the ruling elite use foundations for; to covertly influence/dominate public policy and to recruit new generations of loyal elites to continue their work. After seeing the true nature of foundations I no longer trust any of them without researching them first.

Another related book is Age of Propaganda which reveals many of the techniques used by the system to control the way you think and behave.

Det sier jo langt mer om deg og ideologien din enn det gjør om andre.

Korrekt. Hitler og nasjonalsosialistene hans var IKKE rasister, men de var heller ikke tilhengere av multikulturisme. Folk som deg derimot propaganderer jo for å innføre horder av ikke-europeiske folkeslag som formerer seg raskere enn oss inn i landene våre som igjen på sikt kun vil føre til etnisk rensing av etnisk hvite europeere. Etnisk rensing er vel den groveste formen for rasisme som finnes, så ja, jeg støtter gjerne at man fjerner denne typen rasister fra alle posisjoner med innflytelse i systemet som du sier. En god ide.
Her er noen “glemte” soldater som kjempet for tyskerne under krigen som langt på vei beviser at nasjonalsosialistene til Hitler som du hater så intenst ikke var rasister i motsetning til deg:

Jeg kunne tenkt meg at vi som samfunn kunne gått igjennom vår krigshistorie om igjen og om igjen. Til alle var fornøyde, men det går ikke.

Ok dette er seriøse greier. Alvorlige forskning og vitenskap har funnet ut at det skal faktisk ikke mer til enn at du tviler på holocaust så POOF. Sattan din feil liksom men fra nå av er du en av de nazi jævlene som er i data spillet Doom og som på TV og film. WOAW liksom. Sinnsyke greier det her men det er ikke tull heller.

Det er jo fortåelig at jakten på nazier må intensiveres når det er snakk om sånne alien shit greier. Livsfarlige hele gjengen. Shoot on sight ffs.840241-troll-laughing

2 Likes

Takk for den entydige avklaringa om at du er nazist.

Du mener at jeg er nazi fordi at jeg ikke tro på holocaust. Men så har jeg så veldig lyst til å være muslim nazi.
Så det jeg lurer på er. Hva må jeg ikke tro på for å bli muslim? :wink:

3c77lx

1 Like

Du skal spørre! Dvs.: du skal spørre alle autoritære mennesker, alle formyndermennesker, om alle ting. Du skal tvinge dem til å begrunne hvert ord de sier. Du skal . spørre dem til de ikke lenger vet hva de selv heter. Du skal spørre nøyaktig, pedantisk og ubarmhjertig om punkt efter punkt. Hvert ord et formyndermenneske sier, skal du forlange en logisk redegjørelse for. Han skal ikke dø i synden!
Du kan ta oppgaven med ro: 90 % av alle mennesker går rundt med fastlagte meninger de ikke kan gjøre rede for, men som bare er arvet eller overtatt fra vår tids aller største pest: pressen, radioen, filmen og TV :wink:

Jens Bjørneboe.

2 Likes

Jeg gjorde noen søk på det med Ford Foundation, og la merke til noe :

De har blitt brukt av CIA i forbindelse med cover, og i internasjonal hensikt.
De finansierte filantropisk virksomhet, som Pillars fund, som var etablert av jøder, men som handlet om finansiering for muslimer.
Jeg syntes det var rart.

Så fikk jeg se at både George Soros og Ford stod side om side
Se under her på sponsorene : Ford Foundation sammen med George Soros Open Society Foundations

En annen ting :
Linken der jeg først skrev om dette handlet om et Soph- intervju.
https://www.bitchute.com/video/HAKP6YIH5Hl1/ ( 24 min. og 36.30 )
Hun er jo på freespeech.tv nå:

Kommentar der med 211 upvotes :
Free Speech for only $10 / month. Yeah, right.

So I gave her a bunch of alternative options for making money online. Deleting all her videos and moving to a paid only site was not one of them.
https://freespeech.tv/

2 Likes

Betal-TV er idiotisk, men når hun ble bannet fra Youtube og vant til å tjene penger, så blir det vel fort slik, før hun lærer.

Jeg tror ikke ting som Freespeech.tv har noen fremtid, da det vil være Bitchute eller lignende som vil få seerne.

1 Like