Nyheter MDTV Forum Om Doner

Menneskets vesen, miljøkrisen, kapitalen og folket

Det regner i dag også, så graving er utelukket, men jeg jeg har ei håndkjerre å sette i stand, så jeg blir nok borte noen timer jeg også.

Egypterne brukte slaver under byggingen av pyramidene, leser du mosebøkene finner du slaveriet der også, og ingenting er vel mer diskriminerende enn slaveriet. Muhammed var også glad i slaver, spesielt de som var 9 år. Europeerne har gjort mye galt, men slavehandelen og dette med å dele opp mennesker i folkegrupper (rasisme) stammer fra midtøsten. Les litt i det gamle testamentet du, så ser du hvilken verdensdel hatet og diskrimineringen stammer fra.

Slaveri er den mest ekstreme formen for klasseundertrykking, men slaver i oldtida var for verdifulle reint økonomisk til å bli sløst vekk i et så voldsomt omfang som hva var tilfellet med den transatlantiske slavehandelsperioden. Derfor er denne perioden helt særegen hva gjelder grusomhet i menneskehetens historie. Og særlig fordi europeerne i denne perioden utvikla ideen om menneskerettigheter. Det var imidlertid haitiske slaver som tvang gjennom ideen om at menneskerettighetene var universelle.

Du sprer løgnaktig hatretorikk for å få flere til å støtte den folkemorderiske ideologien din. Du har posta personretta trusler mot meg og du har hylla 22. juli-terroren.

Hva vil du oppnå med å poste den ene nazikonstruerte falske antifaannonsen etter den andre? Tror du noen tror at det er ekte? Fint at de har meg her til å fortelle dem at du er en nazist, og at du følgelig alltid lyver og manipulerer.

Som jeg skjønte bare ved å se på det, her har du løgneren Runeulv i full aksjon:

Gøbbels og Streicher ville nok vært litt flaue på sine etterfølgeres vegne. Tenk å gjøre noe så amatørmessig og bli avslørt så fort!

Jeg tror at de eneste som er trygge for deg er menn av en litt størrelse. Resten, barn og kvinner bør alle frykte deg. Ikke når du er i kontroll og føler deg på topp, men når du opplever motgang da er du farlig . For de som er fysisk mindre enn deg og som du er i et makt forhold til.

Det er Runeulv som har posta trusler mot meg personlig, ikke motsatt, og det er Runeulv som har åpent forsvart 22. juli-terroren, ikke jeg. Og du forsvarer Runeulv. Det forteller ganske mye om deg, og når vi også vet at du er Holocaustfornekter, ja da vet vi nok om deg til å avskrive alt du sier og mener som verdiløst. Den eneste grunnen til å holde “dialogen” er nødvendigheten av å informere tilfeldig forbipasserende på forumet om det faktum at det ikke er “mannen i gata” som uttaler seg her, men en helt spesiell type.

Jeg avskyr mobbere som deg. Derfor forsvarer jeg Runeulv.

Du hadde nok også vært av de i min hjemby som forsvarte dem som trakasserte krigflyktningene som kom til byen med skjellsord. Du er heller ikke så opptatt av de foreldrene som gråter seg i søvn hver eneste kveld, fortsatt, på grunn av 22. juli-terroren, som “mobbeofferet” Runeulv ivrig forsvarer.

Det tviler jeg på. <en av mine mer dystre hemmeligheter er mine demonstrasjoner sammen med Tjen folket :slight_smile:

OK. Ikke den gangen, men nå. Illustrerer forøvrig mitt poeng om at avstanden mellom å forsvare eller fornekte Røde Khmers folkemord og det å fornekte Holocaust og bli naziapologet, ikke er så lang.

Igjen trekker du dine egne konklusjoner. Jeg sa at jeg hadde demonsrert i sammen med Tjen folket. Jeg sa aldri at jeg har vært en del av dem. Poenget mitt var bare å vise at jeg neppe hadde forsvart rasister i Okka by når jeg ikke har gjort det i noen andre byer.

Men du har forfalt til en apologet for nazister ved å fornekte deres folkemord og forsvare folk som kommer med personretta trusler og legitimerer terror på dette forumet.

Denne tror jeg trenger litt redigering.

Da Muhammed ibn Abd-Allah var 40 år, fikk han drømmer/visjoner som gjorde at han utropte seg selv til profet. Men, han hadde hentet sin inspirasjon fra både jøder og kristne, som han hadde møtt på sine reiser som karavanevokter. Muhammed måtte flykte fra Mekka til Medina, pga sin nyvunne “religiøsitet”.

I mekka ble Muhammed tatt vel imot, særlig av stedets jøder, de regnet ham en vordende trosfelle! Men Muhammed gjorte krav på å være den lovede profet fra 5. Mosebok, noe som jødene ikke kunne godta. Da vendte Muhammeds jødevennlighet seg til jødehat. Muhammed tok en blodig hevn mot de jødiske stammer i Medina. De jødiske mennene ble slaktet og kvinnene og barna ble solgt som slaver. Muhammeds hat var så voldsomt at det preger islam selv 1600 år etter at Muhammed døde! Så ikke gi europeerne skylden for slaveri, diskriminering og hat, vi vet hvor dette stammer fra, Torgeir!

Kanskje Torgeir vil høre litt om de norske elevene som ble lurt/tvangssendt til islamske skoler i Somalia, der de ble utsatt for tortur i skolens torturkammer. I torturkammeret ble elevene lenket fast og pisket. Dette dreier seg om norske barn som er født og oppvokst i Norge og som ikke har noen forbindelse med Somalia. Det er også vanlig at somaliske foreldre sender barna på koranskoler, foreldrene vil heller sende barna til Somalia enn at barnevernet skal gripe inn og ta ansvar for barnet. Hva synes du om dette, vil du sende dine egne barn til slike skoler,Torgeir?

Vil du kalle meg og Ahmadinejad trosfeller?

Jeg digger den mannen. En fantastisk President. Jeg har et nærmest identisk verdensbilde som denne muslimen. Han var heller ikke spesielt populær synes jeg å huske :slight_smile:

Han nekter å si noe om Dieudonne også.

1 Like

Jeg lo faen meg så jeg trodde jeg skulle få astma anfall :slight_smile:

Jeg syns det er viktig at barn som har vokst opp i Norge, får bli værende i Norge. Jeg er helt imot tvangssending tilbake til Somalia, uansett om det er religiøse fanatikere av foreldre, eller norske myndigheter som står bak tvangsutsendelsen.

Er du bekymra for disse barna dersom det er norske myndigheter som står bak tvangsutsendelsene?