Nyheter MDTV Forum Om Doner

Menneskerettsgrupper i Israel krever slutt på våpensalg til nazister i Ukraina

Du kom meg i forkjøpet der. Om Hitler lette etter Gralen så var han definitivt ikke den første og sikkert ikke den siste til å gjøre nettopp det.

Dette er nok en forbasket løgn, men jeg har mistet alle illusjoner om at sosialister har anstendighet.

Kommunister bruker vold mot anderledestenkende som politisk strategi, da som nå. Det er sikkert heller ikke nytt at dere sosialister juger om det heller, når jeg tenker etter.

Nazistene mente at tyskerne var en tredel nordiske, og det er nok rett.

At du er opphengt i det okkulte, i steden for å lese hva nazistene sa selv, er jeg ikke sjokkert over.

Det er nok heller CFR som har en finger med.

Den gamle artikkelen er på “The new american” sidene.:

"Vi vil detaljere rollene til disse og andre CFR-aktører i kommende artikler. Dessverre ignorerer mange av kritikerne av Obama-administrasjonens intervensjonisme i Ukraina (som i Egypt, Libya og Syria) fullstendig den sentrale delen som CFR spiller eller minimerer dets betydning.

Disse kritikerne er fanget i sine egne ideologiske bokser , og har altfor ofte skylden for "U.S. imperialisme, ”den israelske lobbyen,” “kapitalismen” eller andre lignende vage krefter. Noen kommer litt nærmere sannheten og peker på “globalistene”, men unnlater (enten de er gjennom uvitenhet eller feighet) å navngi “Council on foreign relations” og påpeke hvordan den nåværende katastrofale politiske og økonomiske politikken til våre regjerende eliter er fortsettelse av et langt tog med bevisste svik av CFR-operatører som tar sikte på å ødelegge amerikansk suverenitet og til slutt fusjonere USA til en global regjering.

Other CFR luminaries with notable roles in the Ukraine turmoil, either directly as operatives or as media facilitators, are: (Utdrag )

…billionaire investor/activist George Soros; the National Endowment for Democracy’s Larry Diamond and Nadia Diuk; former U.S. Ambassador to the Ukraine Steven Pifer; former U.S. Permanent Representative to NATO Ivo Daalder; former Secretary of State Madeline Albright; Senator John McCain; lobbyist and political consultant Douglas E. Schoen; Brookings Institution Senior Fellow Fiona Hill; PBS/CBS commentator Charlie Rose;
Yale University history professor Timothy Snyder; former Carter national security adviser and Trilateral Commission founder Zbigniew Brzezinski; former Bush Undersecretary of State for Global Affairs Paula Dobriansky.
The new american artikkel.

Her sitter Visepresidenten i USA ( 2009-2017 ) og forteller Richard Haas (CFR ) hvordan han blandet seg inn i Ukrainas anliggende.

WATCH: Joe Biden Brags About Rigging The Ukranian Political System

Jeg antar at du mener at det tar fokus vekk, eller at det er en slags blindgate, og man er ikke nødt til å sette seg inn i de detaljene der for å forstå mer av det store bildet, men siden jeg hadde fått noe undervisning om New age røttene på universitetet, så merket jeg meg at forfatteren jeg nevnte hadde gravd i dette, og mente at det var noen fellestrekk mellom New age og nazismens røtter, uten at jeg er nærsynt og ikke ser flere sider , som f. eks Wall street forbindelsene på begge steder.

Wall Street and the Nazi Inner Circle
http://www.reformation.org/wall-st-ch9.html

.Når det gjelder delvis etnisk slektskap til de nordiske folk, kan det godt stemme, og det handler om det samme som jeg skrev for en tid tilbake om hvordan den bølgen av folkevandring foregikk via Russland og Tyskland før den gikk nordover.

Det er visst ikke bare på venstresiden en finner snøfnugg. Jeg kan bare sleive innom her, så kommer enkelte i full nedsmelting.