Nyheter MDTV Forum Om Doner

Mattis' avgang – norske medier marsjerer i takt

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/12/mattis-avgang-norske-medier-marsjerer-i-takt/

Som kjent reagerte USAs forsvarsminister Jim «Mad Dog» Mattis på Donald Trumps beslutning om tilbaketrekning fra Syria med å trekke seg og levere et høflig, men sviende oppgjør med presidentens politikk. Og dersom du leser om dette i norske meider så er de så veldisiplinert enige som om de skulle stå oppstilt på appell for…

5 Likes

For ikke å glemme hvordan kallenavnet “Mad-dog” konsekvent utelates til fordel for den langt mindre brukte “krigsmunken” som han angivelig også ble kalt for. Kvalmt og beinløst krigs-hisser-pissing av lame stream. Kom litt nærmere dere ynkelige smiske-tryne journalister, så jeg kan klaske dere svinhardt over trynet med håndflaten min!

2 Likes

«It´s fun to shoot some people»
-Jim Mattis 2005

Generalen med skarp erfaring fra Irak og Afghanistan vet nok hva han snakker om. For meg sier dette nok om mannen.
http://edition.cnn.com/2005/US/02/03/general.shoot/

1 Like

Hvis det er sånn at man kan stille seg i kø her, så vil jeg gjerne gi dem ris på blanke messingen. Det er noe ekstremt umodent, rent menneskelig, over sånn rævedilting. Så en passende, tradisjonell oppdragelse med flathånda til skinkene lyser full stopp-rødt hadde kanskje vært greia. Moro hadde det vært åkkesom.

2 Likes

Dette tyder på at det innen NATO og USA finnes en antiTrump-gruppe som planlegger å ta makten fra presidenten og vil reinstallere djupstaten som det eneste legitime USA. Der Norge er en ivrig støttespiller.

1 Like

Er rett bak deg i kø.
Men hvorfor stoppe der? Busch, Clintons, Albright, Powell, Rice, NATO etc.i det store og hele fortjener samme belønning som Mattis

1 Like

God idé! Noen må jo oppdra han aford (hei, aford!) litt også! :+1: :grin:

2 Likes

:joy::joy: En god dag er når man har en god latter :wink:

2 Likes

De er så mange at jeg får tennisalbue og sceneskr senebetennelse i håndleddet bare av tanken.

2 Likes

Hei hei, @INK! :kissing_heart: Ja. Og jeg skjønner at du er villig til å ofre deg for en god sak. En skitten jobb, men noen må gjøre den. Du er virkelig en sann altruist, for dette er selvfølgelig et oppdrag du går til med stort alvor og ikke for moro skyld. Makan.

2 Likes

…“senebetennelse i håndleddet bare av tanken.”
Det var en som viste meg en øvelse for det .
Hver kveld etter aftenbønnen så presser du fingrene mot hverandre foran brystkassa sånn :pray: Teste ut med litt forsiktig fjæring på den med fingertuppene mot hverandre kanskje ?
Prøv deg fram…

Så må du tenke på utseendet på bruskskivene dine , og at det er nok slitasje på de, av all steinrullingen… Jeg vil ikke at du skal ha enda verre ryggplager på dine gamle dager. (gnåle- gnål…bla- bla- bla…skvaldre skvaldre, mas mas…kjatre, mumle…) og ikke hold for ørene , og slutt å syng når noen snakker til deg …

2 Likes

INK i et nut-skall! :coconut:
Og jeg ville ha lagt til at det gjør mer vondt for meg enn for deg - hvis det hadde vært sant.:innocent:

PS: Den gale doggen - og hans krigsbejaende og flinke flying monkeys i norsk presse - kan ta seg en bolle!

2 Likes

Bolle, pille … whatever. De kan ta seg sammen.

Neida. Kødda. “Den Fjerde Statsmakt” betyr bare at de er fire om å kødde med oss, ikke bare tre.

2 Likes

Lalalalalalalalalalalalaaa et cetera ad absurdum.

1 Like

Ikke sant? :upside_down_face:

2 Likes

Hva kan si annet enn at vi er ekte martyrer, Norske helter som er villig å risikere litt ubehag :innocent: :joy: :wink:
Marita Nilsen

2 Likes

Å, hold grisepraten Deres for Dem selv er De snill.

Ah! Stolte, norske kvinner. Fantastisk! Et absolutt høydepunkt i den store fortellingen som forvaltes av Urd, Verdande og Skuld.

Jeg hyller og avholder dere, og er nesten fristet til å gå ut og skjære meg mitt eget bjørkeris for deres skyld. Men det går faktisk en grense gjennom tilværelsen. Makan.

Edit:
Jeg skjærer et til Mattis i samme slengen.

Off topic? I don’t think so.

2 Likes

Griseprat? Sukk, som jeg savner de gode gamle tider der folk snakket uten å gjøre samtalen til noe det ikke var. Der menn og kvinner snakket alvor og spøk uten å gjøre det til noe å gjøre med kjønn. Vennligst, kan jeg få be om at noen sender meg en liste som gir meg veibeskrivelse på hva jeg kan si uten at det blir ‘griseprat’ og hva jeg, unnskyld meg for ha blitt født uten mannlige fysiske trekk, som kvinne kan si? Jeg glemte å abonnere på Feminists Protocol of Today :laughing:
Nei, jeg er oppriktig oppgitt, irritert og frustrert over disse krigsforbrytere som visst aldri kommer til å se innsiden på en krigsforbryterdomstol slik de fortjener men fortsatt sitter i en posisjon der de kan oppfordre til mer folkemord, mer landtyveri og flere løgner mens de tjener seg mer rike.
Skjær et ris til dem alle og sørg for at det er passe ungt så det svir. Kutt noen bjørk for mine medsøstre som startet denne Titanic båten som kalles feminisme. De har muligens ikke blod på hendene like direkte men ødelegger enda mer enn krigsherrene gjør.
Marita Nilsen

Tviler jeg ikke på et sekund siden de alle er like råtten og dolker hverandre mer enn gjerne om det er noe å tjene på det. Som ei dame sa for ikke så lenge siden: It’s all about the Benjamins.
Marita Nilsen