Nyheter MDTV Forum Om Doner

Masker eller ikke masker – det er spørsmålet

Mental break down. Etter “gode” år med programmering holder det med et “BØ” fra lame stream media før befolkningen kryper skjelvende sammen i potetgullstilling og nekter å forholde seg til fakta og logikk. Hver sin lyst, sa vintapper’n, og drakk mens de andre sloss :wink: Til tross for at jeg kan min David Icke så jeg det ikke komme at sammenbruddet skulle bli tilnærmet friksjonsfritt. Lærer stadig :wink:

2 Likes

høyreklikk på bildet, og trykk lagre bilde, og vips, så kan du poste det her.
dilbert

Ah, den vitenskapelige metode i full utfoldelse! Nei, forresten vent nå litt. Det er bare en propagandanisse, fullstendig blottet for kritisk tenking!
De jævla forpulte maskene hemmer pusten litt, det er et vitenskapelig faktum og er ikke oppe til debatt!

1 Like

Det er faen ta meg helt utrolig hvordan selv det mest banale tema blir polarisert til det ekstreme!
Problemet her er globalisthorebriller, ta av dem og vipps så er problemet borte!
I områder med høy befolkningstetthet og smitte ute av kontroll, kan det være hensiktsmessig med bruk av maske.
Områder i Barcelona har for eksempel 50 000 mennesker pr. kvadratkilometer, der er det svært hensiktsmessig med bruk av maske.
Til sammenligning har Oslo ca. 1600 mennesker pr. kvadratkilometer, der er det ikke hensiktsmessig med bruk av maske.
I store deler av Norge er det ikke hensiktsmessig med tiltak i det hele tatt, bortsett fra hermetisk lukkede grenser selvsagt.

1 Like

Dødstallene for Covid-19 er lavere enn for et vanlig sesonginfluensavirus som mange landsoversikter viser, og selv uten lockdowns og munnbind er det ikke sannsynlig at det ville være høyere enn tallene for influensa.

Skal en da også bruke munnbind hvert år det er sesong for influensa? Det har aldri vært på tale før. I 2017 døde 1700 av influensa her i Norge, tallet for Covid-19 er pr dags dato 256, hadde det oversteget 1700 uten lockdown? Neppe. Hadde det uten lockdown oversteget ca 900 døde som er gjennomsnitt for Norge i influensasesongen? Lite trolig.

De aller fleste som dør er folk i høy alder, ofte med underliggende alvorlige sykdommer, det er sjelden yngre, og svært sjelden unge og barn. Risikogruppen er altså den samme som for influensa. Hvis munnbind skal brukes for en sykdom som med så lav risiko for de aller fleste, skal folk da begynne å bruke munnbind i de fleste sammenhenger heretter?

Bra for produsentene av munnbind, selvfølgelig med BlackRock og Vanguard bla på eiersiden. Også bra for å holde panikken vedlike så folk ukritisk tar vaksinen fremstilt av den farmasøytiske industrien (Big Pharma) også med BlackRock og Vanguard som finansielle eiere.

Skal ikke kroppens naturlige immunforsvar få hanskes med selv et virus med svært lav dødelighet? Det kan virke som om Big Pharma heller vil erstatte kroppens immunforsvar med et vaksineprogram for alle, så alle også friske mennesker får et livslangt kundeforhold til legemiddelgigantene.

4 Likes

Meget godt poeng Rune.
Vanlig sunn fornuft er i de fleste tilfeller en god veileder.

Virus produseres kun inne i kroppen, og de spres i hovedsak via dråpesmitte som kommer ut gjennom nese og munn.

Masker stopper det meste av dråper. For meg strider det da mot all logikk å påstå at masker ikke hjelper.

De som fremdeles mener at masker ikke hjelper må vennligst påvise en feil i denne logikken.

2 Likes

Det tryggeste er nok å ta på 10 masker samtidig mot det super duper farlige 5G viruset som er så farlig at 92% ikke merker at de har det engang. Med masker, spritvask flere ganger om dagen og sosial distancing så vil de hjernedøde miste immunforsvaret sitt i rekordfart og dø av helt ufarlige sykdommer.

Man skal seff gjøre det stikk motsatte av dem sier, tafs, klem og kos så mye du kan med andre, få i deg så mye dritt du klarer og gjør som babyer og stapp kjeften full av dritt så er det ingenting som kan skade deg eller gjøre deg syk.

Dette handler så klart om vaksinen, makta har gått til krig mot alt som kan styrke immunforsvaret for å lure folk til å ta døds vaksinen.
Ta Vitamin C og D samt sink.

80%-90% i Norge bruker ikke maske, står det, det betyr at 20%-10% bruker maske utendørs og det er blank løgn, jeg har kjørt hele Norge på kryss og tvers i sommer og aldri sett så mye som en eneste person med maske, verste jeg så var en ansatt på shell som sprøytet antiback på hendene til alle som skulle inn, det endte med at jeg gav han en feit spytteklyse mitt i trynet og ba psykopaten dra til helvete eller skulle jeg personlig sende han dit!

Kanskje folk heller skulle danse maskedansen :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=4XWLzK_v4uQ

dhrewywywywe
ejdfhshjs

eyerywrywywy
dtyrewywtwetwrtwet urtuetuetu rwtetqt dfhrheherhwrhyh FB_IMG_1586192335754

Bli heller med å redd menneskeheten med å dele ut så mange postere dere klarer, de er på linken her. :slight_smile: Jeg har delt ut over 650 stk allerede :slight_smile:
Bestefar min fikk masse fine helte-medaljer for å skyte folk som ville ta fra oss friheten og kontrollere oss. :slight_smile:

jrjdjetuetu

5 Likes

Den som lever, får se.

3 Likes

Står vi i startgropa på vei inn i et polarisert maske- angiversamfunn, og der maskefornektere gjør basketak til masketak?

4 Likes

3 Likes

Hadde jeg møtt deg på brua i den maska der, var det bare å skrike til deg : ALT BLIR BRA !! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Jepp. Men husk en meter`n

1 Like

De fire foregående årene var det omkring 21000 “influenza-related” døde i Storbritannia. Antall døde pga COVID-19 registrert i Storbritannia er per i dag 46656. Det samme vil du finne for andre land i toppen av listen for dødfall pga COVID-19, som Belgia, Italia, Sverige… flere døde pga COVID-19 enn pga influensa i årene frem til og med vinteren 2018/19. For USA oppgir Center for Disease Control 34200 døde pga influensa i 2018/19. Det er jo et lavere tall per capita enn for UK, dermed også desto lavere enn antall døde pga COVID-19 i USA inntil nå: 163462 (https://www.vg.no/spesial/2020/corona/verden/ ) Og slik er det nok i de landene som ikke innførte tilstrekkelig strenge tiltak tidlig nok. Det er jo der myndighetene har sviktet, ved å vente for lenge, så lenge at den økonomiske kostnaden og helseskader pga nedstengingen blir et desto større problem. Når det gjelder influensa så hadde antall døde hvert år selvsagt vært mye høyere om det ikke hadde vært for vaksine. Uten vaksinering av en høy andel blant eldre og andre utsatte så ville nok dødstallene kunnet ligge på nivå med det man nå ser for COVID-19 i land som de nevnte, som for sent innførte tilstrekkelig strenge tiltak.

Screenshot_2020-08-11 Surveillance of influenza and other respiratory viruses in the UK Winter 2018 to 2019 - Surveillance_...

Veldig bra! :joy:
Jeg merker allerede at jeg savner smilene når folk har på seg maske. :cry: Håper påbudet bare vil gjelde for steder der det er umulig å holde litt avstand, ellers er det litt meningsløst.

3 Likes

De offisielle dødstallene for Covid-19 i Storbritannia må tas med en stor klype salt, for 95% hadde minst en underliggende sykdom. PRC Covid-19 testene har vist seg å være upålitelige, og har slått ut positivt for andre korona-virus som influensa, og registrering av døde fra Covid-19 har vært utført tilogmed med instrukser til helsepersonale, om å registrere de som døde uten at dødsårsak av Covid-19 har blitt fastslått.

Dette er også observert av helsepersonell, som ikke kommer til i MSM men kun i alternativpressen. Som for eksempel Senator Scott Jensen som også er lege. Her viser han frem en instruks hvor leger blir oppfordret til å skrive Covid-19 som dødsårsak selv om det ikke var påvist.

“Jensen said the document, which was sent to him by the Minnesota Department of Health, suggests that he could include a diagnosis of COVID-19 on death certificates even if there were no official lab results confirming the diagnosis”.
Kilde: Tennessee Star, med video.

Tilsvaret til regjeringens forslag høringsforslag om endring av genteknologiloven som gjelder vaksiner, og dermed en kommende Covid-19 vaksine, er undertegnet av helsepersonell som har observert det samme. Mange tør ikke stå frem så hatten av for disse.

“I England gikk man nå ut med at mange dødsfall som havner på statistikken over Covid-19-dødsfall, overhodet ikke er forårsaket av Sars-CoV-2. Det samme har man sagt både her i Norge og i USA. Er man f.eks. i mars måned registrert som Covid-19 positiv, og dør i en bilulykke i juli, så havner man på statistikken over Corona-dødsfall”.

Kilde: https://forum.steigan.no/t/tilsvar-til-regjeringens-horingsforslag-om-a-endre-genteknologiloven/

3 Likes

Underliggende sykdom har selvsagt også svært mange av de som dør av influensa hvert år. Offisielle tall er det vi har å forholde oss til både for influensa og COVID-19. Skal man kritisere disse tallene må man ha noe mer konkret å fare med enn “argumenter” uten å vise til noen tall i det hele tatt. Det både du og enkelte andre her driver med er sånn sett ren desinformasjon. Du undergraver både din egen og dette nettstedets troverdighet.

Er ren desinformasjon bedre eller verre enn feks. møkkete desinformasjon?

Screenshot_2020-08-11 ren - Det Norske Akademis ordbok

https://naob.no/ordbok/ren

Trøste, trøste. :pleading_face: :two_hearts: :sunglasses: Ikke gråt INK, problemet er løst. Masken for døve, med vindu, det kan du gi i gave til dem du savner mest å se smile. :
https://babecloth.com/collections/bandanas/products/dhc142-llst?variant=32417840988231
“Breathable Face Mask With Clear Window Visible Expression For The Deaf And Hard Of Hearing”

2 Likes